Monster meets bonnaville?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef Dekatria het volgende:
Mogelijk nieuwe Ducati onder de zon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, sommigen zijn ook gewoon suffe foutjes waar je eventjes iets anders doet en andere lullige momenten, zoals dat voorbeeld wat jij geeft, kan iedereen overkomen. Neemt niet weg dat er zat tussen zitten waarbij de motorrijder het zelf prima kan voorkomen, bijvoorbeeld door niet iemand linksin te willen inhalen als diegene linksaf wil slaan. Anderen scheuren juist over de weg alsof het een circuit is en worden dan even bruut eraan herinnerd dat ze op de openbare weg zitten. Balen dat ze crashen en gelukkig leven ze allemaal nog, maar in die gevallen denk ik na de eerste 'Jeuzesquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:55 schreef Daantke het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon stom toeval zijn. Bij die van 0:23 en die daarna krijg ik elke keer dat ik het zie weer even een rilling. Ik had dus precies hetzelfde. Dat gevoel van dat moment blijf je echt altijd bij je houden. Net iets te lang in je spiegel kijken terwijl je voorganger een noodstop maakt, en het is gebeurd.
Ik vind het altijd makkelijk om te roepen dat ze niet opletten en dat ze niet kunnen rijden.
Kijk dan ook ff naar de voorwaarden he. Sommige diefstalverzekeringen verzekeren alleen als ie thuis in de schuur met ART5 slot staat. Dan heb je er niet zoveel aan natuurlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:53 schreef stoeltafel het volgende:
Ga zaterdag al mijn motor ophalen ipv volgende week. Iemand nog tips mbt een verzekering? Doe WA+diefstal. De ASR was rond de 15e maar dat lijkt mij sterk voor een 600 Gixxer uit 2006. Zaterdag perfect motor weer, 21 graden dus lekker rijden
En dekt ie ook als ie bijvoorbeeld op de stoep voor je werk gejat wordt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:01 schreef stoeltafel het volgende:
Al gedaan, ART4 is goed en heb een afgesloten ruimte.
Dat filmpje, wat een lekker geluid.
En op de stoep bij de supermarkt, je ouders, opa en oma, vriendin of waar dan ook?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:28 schreef stoeltafel het volgende:
Goeie maar zet hem wel binnen op mijn werk.
Ja, goeie tips, ga morgen even contact opnemen. Zou er goed ziek van zijn dus ga het goed regelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:41 schreef Scheringa het volgende:
[..]
En op de stoep bij de supermarkt, je ouders, opa en oma, vriendin of waar dan ook?
Dat bedoelt BL te zeggen. Ik zou het even goed nakijken.
Zou zuur zijn als hij op de stoep voor de supermarkt gejat wordt en je niks vergoed krijgt.
http://www.polisvoorwaard(...)nt.aspx?nodeId=47060quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:30 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja, goeie tips, ga morgen even contact opnemen. Zou er goed ziek van zijn dus ga het goed regelen.
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! 19-04-2014 #21quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:29 schreef stoeltafel het volgende:
Super relax, morgen even lezen op mijn werk en contact je misschien.
Is er binnenkort weer een tour met de fok bende?
Ik wil zelf de elfstedentocht organiseren op de motor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:29 schreef stoeltafel het volgende:
Super relax, morgen even lezen op mijn werk en contact je misschien.
Is er binnenkort weer een tour met de fok bende?
dacht even" waarom stopt iedereen nou?".... Oeps...quote:
ah die had ik laatst op motormeuk geplaatst! echt ziek!quote:
Zouden die mensen al uit die auto zijn? Zo nee, waarom loopt er niemand (in beginne) naartoequote:
Handig voor in de treinquote:
Iemand hier belang bij?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik wil zelf de elfstedentocht organiseren op de motor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |