rijp voor het bejaardenhuisquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is beter voor je ogen![]()
[ afbeelding ]
dat zuigt natuurlijk wel, want dan lijkt de aanleg van 25kV een schijnoplossing ...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar dit betekent toch dat in de toekomst treinen nog steeds kunnen stranden in de tunnel bij Zevenaar, maar dan in een fasescheiding i.p.v. de sluis die er nu is?
Hee klopt het dat Val d'Europe - Marne la Valée ¤1.70 enkele reis kost? Of ben ik gewoon scheel geweest en heb ik een retourtje gekocht ofzo? Vind het nogal wat voor die 200 meter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Kan je ergens tarieven opzoeken voor internationale tickets vanuit het Belgische territorium?
Nee klopt wel. Een Hop on Buskaartje was 2 euro geweest en Bus 50 was Gratis geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hee klopt het dat Val d'Europe - Marne la Valée ¤1.70 enkele reis kost? Of ben ik gewoon scheel geweest en heb ik een retourtje gekocht ofzo? Vind het nogal wat voor die 200 meter.
Full Flex = geldig op iedere trein, je betaalt de volle mep.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Toch nog een vraagje, ik krijg op b-europe een prijs van 23.60 voor een ritje Brussel Zuid- Breda... Is dat nu net zoals de Duitsers van die voorverkoop Sparpreis of is dit gewoon t reguliere tarief voor wat je aan het loket ook neertelt?
Tarief heet Full Flex en loopt via de Schaamlapexpress...
Dan vind ik dat nog wel meevallen eigenlijk die prijsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Full Flex = geldig op iedere trein, je betaalt de volle mep.
Ja maar die bus rijdt niet zo vaak zo vroeg. Wil wel om 8 uur binnen staan hè, heb die Passeport Annuel Fantasy niet voor niks aangeschaftquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee klopt wel. Een Hop on Buskaartje was 2 euro geweest en Bus 50 was Gratis geweest
Pasport Fantasy en dan niet in een Disney Hotel slapenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja maar die bus rijdt niet zo vaak zo vroeg. Wil wel om 8 uur binnen staan hè, heb die Passeport Annuel Fantasy niet voor niks aangeschaft. Lollig materiaal ook wel wat er rijdt.
l'Elysee Val d'Europe is ook niet verkeerd. Ook met die 25% korting zit ik niet voor 150 euri met 2 personen 2 nachten in Newport Bay hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:38 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Pasport Fantasy en dan niet in een Disney Hotel slapen![]()
Neem ff contact met me op voor personeelstarieven volgende keer
Roosendaal is volgens de Belgen binnenlands tarief, Breda nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ehm die ik iets fout?![]()
Kaartje Brussel zuid Roosendaal 12.90 https://www.b-europe.com/(...)l#stepTrainSelection
Kaartje Brussel zuid Breda 23.60 https://www.b-europe.com/(...)l#stepTrainSelection
Waar gaat het mis?
Maar dan loont het toch op trajecten als Brussel-Leeuwarden op Roosendaal even een apart kaartje te trekken, scheelt zo 15 piekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Roosendaal is volgens de Belgen binnenlands tarief, Breda niet
klopt. Zelfs naar Breda scheelt het al ietsquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dan loont het toch op trajecten als Brussel-Leeuwarden op Roosendaal even een apart kaartje te trekken, scheelt zo 15 piek
Ja klopt, maar ik ga hier natuurlijk niet zeggen dat ik dat ook heb lopen uitrekenen en dat ik zo een sloeberactie ga uithalen als de overstap het toelaatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Zelfs naar Breda scheelt het al iets
Het is een soort grenstoeslag. Best raar, in één Europa.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dan loont het toch op trajecten als Brussel-Leeuwarden op Roosendaal even een apart kaartje te trekken, scheelt zo 15 piek
Dus als je de moeite neemt om op de Belgische site een kaartje vanaf Roosendaal te kopen dan kan je in een moeite door met de Schaamexpress?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het is een soort grenstoeslag. Best raar, in één Europa.
Yep.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dus als je de moeite neemt om op de Belgische site een kaartje vanaf Roosendaal te kopen dan kan je in een moeite door met de Schaamexpress?
Aan de ene kant zeg je, waar heb je het over, dat tientje.... Aan de andere kan, uiterst triest dat het zo werkt/zo moet werken...quote:
Een tientje is toch weer een bak pasta van Julia's en een broodje hamburger van Smullers.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Aan de ene kant zeg je, waar heb je het over, dat tientje.... Aan de andere kan, uiterst triest dat het zo werkt/zo moet werken...
Ik zag trouwens ook dat je als je de trein van Brussel naar Rotterdam neemt, het loont om op Roosendaal een overstap te maken zodat je 5 minuten eerder in Rotterdam kan zijn, of ben ik nu spuit 11?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:52 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een tientje is toch weer een bak pasta van Julia's en een broodje hamburger van Smullers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |