Omdat er geen directe dreiging is voor Rusland. Sterker nog, de NAVO had besloten om in nieuwe lidstaten juist geen legermacht neer te zetten om geen verkeerde signalen af te geven. Immers was er geen dreiging meer vanuit Rusland(althans dat dacht men).quote:Op zondag 23 maart 2014 20:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waar baseer jij dat op? De OSCE waarnemers waren uitgenodigd maar die wilde niet komen. Waarnemers zeggen dat het eerlijk is dat is gewoon bewijs dat jij nou eigenwijs bent terwijl iedereen kan zien dat de meerderheid bij Rusland wil.
Leg me eens precies uit waarin dat staat? Waarom kan Rusland niet zeggen dat het voor zelfverdediging is?
Een 4% partij de macht geven. Dat is een beetje, alsof je Groen Links de sleutels van het torentje geeft en een referendum gaat houden of alle auto's van de weg af moeten.quote:Omdat de menigte dat heeft bepaald. Maar wat boeit dat nou? Jij vond dat de gouverneur geen referendum mocht houden?
Dat is allemaal jouw mening, Syrië zette er ook geen legermacht neer. Je het gewoon niet als een feit zien dat het illegaal is.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Nintex het volgende:
[..]
Omdat er geen directe dreiging is voor Rusland. Sterker nog, de NAVO had besloten om in nieuwe lidstaten juist geen legermacht neer te zetten om geen verkeerde signalen af te geven. Immers was er geen dreiging meer vanuit Rusland(althans dat dacht men).
Juist doordat Rusland deze domme actie uitvoert op deze manier worden dat soort beslissingen nu weer tegen het licht gehouden en krijgen de oude vrienden van Bush weer een podium op de Amerikaanse TV. Mocht Oekraïne nu bij de NAVO komen dan krijgen ze daar zeker een legermacht aan de grens om de Russen buiten de deur te houden, want blijkbaar is er toch een dreiging. Daarbij zat Obama goed fout met zijn verwachting dat Putin niet de Krim (langdurig) zou bezetten, die fout maakt het Amerikaanse leger geen tweede keer. Vandaar dat ze nu ineens wel alarm slaan over die 20k troepen aan de grens met Oekraïne en allerlei scenario's aan het bedenken zijn van waar die macht voor dient.
Dat referendum is dus goedgekeurd door het parlement. En ik heb er vertrouwen in dat GroenLinks dat referendum eerlijk houdt vooral als er veel betrouwbare waarnemers zijn.quote:[..]
Een 4% partij de macht geven. Dat is een beetje, alsof je Groen Links de sleutels van het torentje geeft en een referendum gaat houden of alle auto's van de weg af moeten.
5 Maart 2014.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:38 schreef SadPanda het volgende:
Je lijkt nogal op die liegende illegale Oekraïense president die zei ook dat er Russische tanks reden en dat Iran kernwapens heeft. Er rijden geen tanks door de straten
![]()
Bewijs dat die Russisch is en niet van een overgelopen leger unit. En tevens ging het over door de straten rijden niet stil staan op een afgelegen weg.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
5 Maart 2014.
[ afbeelding ]
And there's a Russian tank blocking the a road near the small Ukrainian city of Armyansk, which connects Crimea with the rest of Ukraine.
Dat is geen tank.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:45 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
5 Maart 2014.
[ afbeelding ]
And there's a Russian tank blocking the a road near the small Ukrainian city of Armyansk, which connects Crimea with the rest of Ukraine.
Lol. Kom op zeg. Zelfs als die is over gelopen is die nu Russisch, niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:47 schreef SadPanda het volgende:
Bewijs dat die Russisch is en niet van een overgelopen leger unit. En tevens ging het over door de straten rijden niet stil staan op een afgelegen weg.
Leuk maar geen bewijs. Moet ik je ook plaatjes van de Russische staatstelevisie laten zien die claimen dat nazi's het land overnemen?quote:
Het is niet bepaald relevant, of wel? Of het nu tanks, of ander zwaar militair wapentuig is. Het effect is hetzelfde: zware Russische militaire aanwezigheid tijdens lang voor het referendum.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:48 schreef Nibb-it het volgende:
De bron heeft er kennelijk niet zo veel verstand van.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rio-in-moldavie.htmlquote:Zo wordt in de Verenigde Staten gekeken naar een plan om het Oekraïense leger te steunen met de levering van wapens, medicijnen en radio-apparatuur.
Dat werd voorgesteld door de Republikein Mike Rogers en hij kreeg daarin bijval van de Democratische senator Dick Durbin.
''We moeten alle opties openhouden om Oekraïne met wapenleveranties te steunen'', aldus Durbin, die vorige week nog op bezoek was in Oekraïne. ''Dat moet gebeuren zo lang als nodig is om het Oekraïense leger op eigen benen te krijgen.'' Zowel Durbin als Rogers stelde duidelijk dat ze geen Amerikaanse militairen naar het probleemgebied willen sturen.
Die gewoon ergens stil staan en niet in de straten.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is niet bepaald relevant, of wel? Of het nu tanks, of ander zwaar militair wapentuig is. Het effect is hetzelfde: zware Russische militaire aanwezigheid tijdens het referendum.
Dude, wat ben jij een mierenneuker. Hoe denk je dat die tank in de Ukraine is gekomen? Die is niet geteleporteerd ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die gewoon ergens stil staan en niet in de straten.
A deputy Stanislav Berkovec reported that the voting was free and the foreign deputies could move freely. According to his dialogs with people even the Tatars inclined towards Russia.[136] Another deputy Milan ¦arapatka reported that the referendum was formally regular and that there was no evidence of pressure on voters.[137] According to Miloslav Sou¨ek (the Vysoké Mýto mayor), everything was standard, the course of the referendum was comparable to the elections in the Czech Republic, he saw no soldiers in the town.[138]
Je weet ook dat er een stemgeheim is?
True.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het is niet bepaald relevant, of wel? Of het nu tanks, of ander zwaar militair wapentuig is. Het effect is hetzelfde: zware Russische militaire aanwezigheid tijdens lang voor het referendum.
Maar hoe kan een partij die in heel Ukraine opkomt nu voor afscheiding van de Krim zijn?!quote:Op zondag 23 maart 2014 20:27 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Impliciet beweer jij dus dat de Party of the Regions voor afscheiding was, maar dit niet durfde door te zetten of uit te spreken. Ik denk dat dit weinig met durven te maken heeft. Met de backing van het Russische leger heb je totaal niets te vrezen van Kiev. Ik denk dat er een andere reden is dat Rusland voor de "Russian Unity" (nogmaals, 4%) en niet voor de Party of Regions (nogmaals, 49%) heeft gekozen. Ik denk dat dat is omdat de Party of Regions helemaal niet voor afscheiding was. Rusland zou veel geloofwaardiger zijn als ze een party die 49% van de Krimmers vertegenwoordigt aan de macht zouden helpen. Er is geen enkele goede reden dat niet te doen, als de Part of Regions ook voor afscheiding is.
Misschien heeft Oekraïne tanks in Oekraïne? Of plaatst Oekraïne tanks in Moldavië ofzo omdat dat wel grappig is? Maar goed, het is dus geen tank.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:51 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Dude, wat ben jij een mierenneuker. Hoe denk je dat die tank in de Ukraine is gekomen? Die is niet geteleporteerd ofzo.
De rest is "wij van WC-eend".
IK weet dat ze een hoop geld krijgen en gekregen hebben van Rusland, de VS (In de periode 1996-2000 was Oekraine nummer drie na Israel en Egypte), Europa neem ik aan. Maar nog altijd schulden, en denk niet dat het leger hun eerste bekommernis was.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:49 schreef RVer het volgende:
Heeft dat leger zelf geen wapens?
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)rio-in-moldavie.html
Waar heb je het over man. Jij betwist dat er Russische tanks in de Ukraine waren. Ik geef je een link van businessinsider van 4 maart 2014, lang voor het referendum met een hele shitzooi aan pics van Russische soldaten in de Krim inclusief een pic "And there's a Russian tank blocking the a road near the small Ukrainian city of Armyansk, which connects Crimea with the rest of Ukraine." Eerst zeg je dattie misschien is over gelopen. Dan dattie niet rijdt en nu dat het geen tank is. Als ie is overgelopen is die nu wel Russisch. Dat die niet rijdt is gewoon mierenneuken en hij moet toch echt gereden hebben om daar te komen. En dat het volgens iemand geen tank is is ook niet bepaald relevant aangezien elk zwaar militair wapentuig niet thuishoort in een referendum.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef SadPanda het volgende:
Misschien heeft Oekraïne tanks in Oekraïne? Of plaatst Oekraïne tanks in Moldavië ofzo omdat dat wel grappig is? Maar goed, het is dus geen tank.
Leuk plaatje met tanks maar ik kan niet zien waar dat plaatje is genomen...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Jij betwist dat er Russische tanks in de Ukraine waren. Ik geef je een link van businessinsider van 4 maart 2014, lang voor het referendum met een hele shitzooi aan pics van Russische soldaten in de Krim inclusief een pic "And there's a Russian tank blocking the a road near the small Ukrainian city of Armyansk, which connects Crimea with the rest of Ukraine." Eerst zeg je dattie misschien is over gelopen. Dan dattie niet rijdt en nu dat het geen tank is. Als ie is overgelopen is die nu wel Russisch. Dat die niet rijdt is gewoon mierenneuken en hij moet toch echt gereden hebben om daar te komen. En dat het volgens iemand geen tank is is ook niet bepaald relevant aangezien elk zwaar militair wapentuig niet thuishoort in een referendum.
Anyway, ik kan er nog wel eentje googlen hoor.
[ afbeelding ]
Deze rijden wel. Misschien kan iemand ook nog even een tank check doen.
Bron
andere sites met deze pic
Dat zijn geen tanksquote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Waar heb je het over man. Jij betwist dat er Russische tanks in de Ukraine waren. Ik geef je een link van businessinsider van 4 maart 2014, lang voor het referendum met een hele shitzooi aan pics van Russische soldaten in de Krim inclusief een pic "And there's a Russian tank blocking the a road near the small Ukrainian city of Armyansk, which connects Crimea with the rest of Ukraine." Eerst zeg je dattie misschien is over gelopen. Dan dattie niet rijdt en nu dat het geen tank is. Als ie is overgelopen is die nu wel Russisch. Dat die niet rijdt is gewoon mierenneuken en hij moet toch echt gereden hebben om daar te komen. En dat het volgens iemand geen tank is is ook niet bepaald relevant aangezien elk zwaar militair wapentuig niet thuishoort in een referendum.
Anyway, ik kan er nog wel eentje googlen hoor.
[ afbeelding ]
Deze rijden wel. Misschien kan iemand ook nog even een tank check doen.
Bron
andere sites met deze pic
Wat was er gekleurd aan? Het was vrij duidelijk hoor. 1: Wil je bij de Russische Federatie? 2: Wil je terug naar de grondwet van 1991 en onderdeel blijven van Oekraïne?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef Romanus het volgende:
Tanks of gepantserde voertuigen maakt in deze context toch niet uit. Voor de bevolking is dat geen verschil. Het gaat er om of de bewoners ook het idee hebben daadwerkelijk vrij en zorgeloos kunnen stemmen waarop ze willen. Ook al waren de keuzes enigzins gekleurd.
Bronquote:CNN broadcast images of Russian tanks on the move in Sevastopol Photograph: /CNN
Ah ik meende dat er iets in de grondwet van 1991 wel heel erg in het voordeel van Rusland was maar dat kan ik nu niet vinden, dat antwoord blijf ik je dus verschuldigd.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat was er gekleurd aan? Het was vrij duidelijk hoor. 1: Wil je bij de Russische Federatie? 2: Wil je terug naar de grondwet van 1991 en onderdeel blijven van Oekraïne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |