SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
En Rienk liet zich daar lekker niet door meeslepen, na nana naaa naaaaa!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:51 schreef mazaru het volgende:
Robin heeft tegen Rienk gezegd dat Wytze burgemeester van Utopia zou willen worden. Vals secreet!
Ehhh.. heb je wel eens echt goed naar het achterwerk gekeken?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Rienk vindt Robin Charlotte in het kwadraat.
Zo dik is ze toch niet?
Eensch...quote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ze het met elkaar doen moeten ze lekker zelf weten, maar een beetje bewust van de camera's, de bewoners en vooral de gasten mag wat mij betreft wel. Dat je gaat liggen neuken terwijl er gasten zitten te eten op een paar meter afstand vind ik zo ontzetten ordinair en not done.
Nog niet, "iets" heeft me tot nu toe afgeleid. Maar ik ben van plan dat nog nader te bestuderenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ehhh.. heb je wel eens echt goed naar het achterwerk gekeken?
Nee?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En Rienk liet zich daar lekker niet door meeslepen, na nana naaa naaaaa!
Met je eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch...
Maar haal Billy en Ruud uit de vergelijking...
En je hebt een programma waar je veel over kan zeggen.... maar niet ordinair
Oooh wacht..... Ik vergeet Vanes... Bijna niet ordinair
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nog niet, "iets" heeft me tot nu toe afgeleid. Maar ik ben van plan dat nog nader te bestuderen
Truequote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch...
Maar haal Billy en Ruud uit de vergelijking...
En je hebt een programma waar je veel over kan zeggen.... maar niet ordinair
Oooh wacht..... Ik vergeet Vanes... Bijna niet ordinair
en wij waren vorige maand nog grote klootzakken, omdat dreetje een goed persoon was die nooit zou stelen volgens rienkieboyquote:
Da's een duidelijk verhaal, heeft Robin hem gister zelfs meermaals letterlijk gezegd ook.Ze MOET Jim eruitgooien.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:58 schreef UtoStreamer het volgende:
goh emil, misschien dat robin er in komt en opdracht heeft gekregen vooral andrea er niet uit te gooien
Bambi begon Rienk uit te dagen en hij ging daar niet op in.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee?
Was toch Rienk die gister plots lijstjes ging maken met de wensen van alle bewoners?
Denk jij dat hij dat plots deed uit verveling....
Of om zijn burgers te inventariseren... en Wietze gras voor de voeten weg te maaien?
Daarom is hij nu ook zo fel, boos op zichzelf, dat hij in de val is getrapt.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef martend het volgende:
[..]
en wij waren vorige maand nog grote klootzakken, omdat dreetje een goed persoon was die nooit zou stelen volgens rienkieboy![]()
Van wie MOET ze dat? Volgens mij zitten hier weer speculaaspoppenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's een duidelijk verhaal, heeft Robin hem gister zelfs meermaals letterlijk gezegd ook.Ze MOET Jim eruitgooien.
Lot is zo uit verwende onnozelheid.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef CartWOman het volgende:
Rienk ziet de dingen heel helder. Deze dingen dus, hè?
Robin is Lot in het kwadraat.
zat ik me ook net af te vragen, wat is het verschil nuquote:
Ik moet bijna braken terwijl ik toegeef dat ik er hetzelfde over denk - en stemde altijd Rienk als minst populaire.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bambi begon Rienk uit te dagen en hij ging daar niet op in.
Maar verder heb je gelijk.
Sorry, maar ik ben zo ontzettend anti BAmbi dat ik zelfs in staat ben Rienk de handen boven het hoofd te houden
Dit is overleg.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Goh, ik dacht dat vrouwen roddelaars waren. Ik heb nog nooit 2 mannen zo horen roddelen!
mannen, vrouwen... we doen het allemaal en het liefst samenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Goh, ik dacht dat vrouwen roddelaars waren. Ik heb nog nooit 2 mannen zo horen roddelen!
Jim wil volgens mij zelf ook niet langer blijven... laat hem maar gaan denk ik dan...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's een duidelijk verhaal, heeft Robin hem gister zelfs meermaals letterlijk gezegd ook.Ze MOET Jim eruitgooien.
Het niveau is iig een stuk hoger al dat treurige wijven gekonkelquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Net als Jim dus ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom is hij nu ook zo fel, boos op zichzelf, dat hij in de val is getrapt.
Soms kun je maar beter met iemand meepraten en later, als het er op aan komt (stemming!) zeggen: u wordt bedankt, u kunt wel gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:58 schreef CartWOman het volgende:
Ze gaan trouwens allemaal mee in het geroddel met Robin. Opmerkelijk.
Hahaha wel eerlijk dat je het toe geeftquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bambi begon Rienk uit te dagen en hij ging daar niet op in.
Maar verder heb je gelijk.
Sorry, maar ik ben zo ontzettend anti BAmbi dat ik zelfs in staat ben Rienk de handen boven het hoofd te houden
Maar waarom weet niemand wie Wietze eruit zou stemmen, kijken of hij Andrea zegt. En wie weet is Robin niet helemaal eerlijk en komt het haar beter uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef R0T29 het volgende:
Rienk over Dre :"We moeten haar niet hier houden...ze voegt niks toe, ze breekt alleen maar af"
Ze zei het letterlijk, dus van achter natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Van wie MOET ze dat? Volgens mij zitten hier weer speculaaspoppen
Jammer Emil. Mislukt stukje stookwerk..quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef Ransjih het volgende:
emil: hij vindt nico ook leuk en weet te paaien
rienk: boeit me niks
quote:
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.quote:
't Doet pijn, maar 't lucht wel op, hèquote:Op zondag 23 maart 2014 14:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik moet bijna braken terwijl ik toegeef dat ik er hetzelfde over denk - en stemde altijd Rienk als minst populaire.
Dit komt niet van Wiet zelf, Robin heeft dat Burgemeester verhaal doorgebrieft maar zei er wel bijquote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Emil heeft de aantekeningen van Wytse stiekem gezien. Rienk denkt dat Wytse echt burgemeester wil worden. Emil denkt dat Wytse Nicolien wel leuk vindt.
hebben we het hier ook over gehad jaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.
Ja, die indruk had ik ook al!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Emil ziet volgens mij Wietze als een bedreiging voor de "leiding" en initiatief...
Die wil dus Robin er in omdat hij Wietze niet wil...
True.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef zwellever het volgende:
[..]
Het niveau is iig een stuk hoger al dat treurige wijven gekonkel
Volgens mij is elke poll, waar dan ook, voor Wytse.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Rienk leeft zijn eigen waarheid.
Excact dezelfde tijd, iets anders omschreven, maar we bedoelen precies hetzelfdequote:
Weet ik. Maar ik geef het toe van mezelf. Dat siert me, toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha wel eerlijk dat je het toe geeft![]()
(Maar zwaar kortzichtig... dat hoef ik je niet te vertellen)
Klopt! Maar die snapte ik ff niet...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergat een stukje te quoten!
fadurr is faiiliet hè...moet nu echt gewerkt worden...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef schizolientje het volgende:
staat lotte nu te helpen????????????
amenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Urb het volgende:
Toch leuk om Rienk en Emil weer eens een gesprek met elkaar zien hebben, ik blijf ze leuk vinden samen.
Laura neem ik al helemaal met een korreltje zout. Volgens mij snapt die echt nergens iets van. Die is al trots dat ze zelf haar bed op kan maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zei het letterlijk, dus van achter natuurlijk.
Billy en Lot beaamden dit ook eerder vandaag. Laura heeft ze in bed verteld dat ze bij het wegsturen (Peter) zelf geen inbreng had.
Blijven gaat ze echt wel. En plat gaat het ook worden, dat ziet Rienk goed. Niet zozeer door de PB maar het geroddel en gestook wat gaat komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Soms kun je maar beter met iemand meepraten en later, als het er op aan komt (stemming!) zeggen: u wordt bedankt, u kunt wel gaan.
Maar ik vrees nog steeds met grote vreze dat óf door sturing van achter, óf door blinde onnozelheid Bambi mag blijven.
Wat dat betreft bewijst Rienk wel dat die zich niet snel om laat lullen. Vaak is dat rete irritant. In dit geval is het wel prettigquote:Op zondag 23 maart 2014 14:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jammer Emil. Mislukt stukje stookwerk..
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
[..]
Excact dezelfde tijd, iets anders omschreven, maar we bedoelen precies hetzelfde
Da's niet liegen, da's de waarheid een beetje vormenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik geef het toe van mezelf. Dat siert me, toch?
Ik heb vanmorgen berichten gelezen vol complottheorieën, maar da's meer voor een andere rubriek.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.
Dat verhaal is echtquote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
't Stond volgens mij gewoon op internet met de verkiezingen. Voor mij was het burgermeesterverhaal iig geen nieuws.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit komt niet van Wiet zelf, Robin heeft dat Burgemeester verhaal doorgebrieft maar zei er wel bijit is eigenlijk wel vals spelen* (Info over elkaar van buiten)
Robin is een soort van Trojaans paard. Na de stemming trekt ze haar Robin huidje uit en glibbert ze als een slang verder.quote:
Wat zal hij zich genaaid voelen;-)quote:
Jamaar voor de inwoners wel toch.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:10 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
't Stond volgens mij gewoon op internet met de verkiezingen. Voor mij was het burgermeesterverhaal iig geen nieuws.
Ik verheug me er nu al opquote:Op zondag 23 maart 2014 14:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Robin is een soort van Trojaans paard. Na de stemming trekt ze haar Robin huidje uit en glibbert ze als een slang verder.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:10 schreef liesje1979 het volgende:
Wat naief van de mannen, natuurlijk bestaat er al wel een soort hiërarchie..
En Rienk is consequent star genoeg om daarin mee te gaan want zij accepteert zijn geloof niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:06 schreef Jibba het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat Nico niet meer wil met Rienk.
We kennen zowel Robin of Wietze nauwelijks... zeker niet omdat ze nu nog moeten concurreren in die 4 dagen ...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Klopt! Maar die snapte ik ff niet...
Alleen die fotoshoot zelf al, dat gebeurt in Utopia. Zie je het vóór je? Bijna naakte bewoonsters en dan vol alle camera's erop.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja iemand trok die vergelijing al eerder, een ranzige bende met paard van troje binnen.![]()
...en ze is niet eens genomineerd!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef schizolientje het volgende:
staat lotte nu te helpen????????????
Dat verbod is via "achter" gekomen tochquote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef martend het volgende:
[..]probeer jij maar eens in die keuken te komen als er gasten zijn te eten
Jammer joh, je Wytze/Nico-stokerij landt niet bij Rienk!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Clank het volgende:
Emil wil zo graag dat het goed komt tussen Nico en Rienk
Emil: Dus eigenlijk zijn jullie wel een stelletje..
Rienk: Ja.. een stelletje halve mallen..
ik weiger mee te doenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef aimbotguru het volgende:
zullen we ff een polletje doen? wie denkt, dat isa naar huis gaat?
Als je na 2 uur binnen te zijn al begint te roddelen achter de rug van je opponent. En 4 uur later over bijna iedereen daar.. Dan vraag je daar wél om - toch. Een snake, dat is hetquote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We kennen zowel Robin of Wietze nauwelijks... zeker niet omdat ze nu nog moeten concurreren in die 4 dagen ...
Totaal uit hun vertrouwde omgeving enzo... Je kunt nu nog niet veel over de bewoners zeggen...
Maar als ik hier sommige reacties en meningen lees over Robin... Zie ik gewoon dat er GEZOCHT word naar redenen om haar af te maken...
De mening is al klaar... nu nog ff de feiten erbij zoeken...
Vind ik een beetje verkeerde volgorde.
Dus dat.
Huh?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef Urb het volgende:
Rienk gaat wss voor Wiet door het mannenblad.
Emil over Wiet "Ik haal geen slang binnen"
EUHHHH?![]()
![]()
![]()
Nee dit zie je verkeerd. We zien toch dat ze staat te stoken, mensen naar de mond praat, gemene steken onder water geeft, halve waarheden vertelt. Dikke tieten of niet, het mens is gehaaid en een bitch.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We kennen zowel Robin of Wietze nauwelijks... zeker niet omdat ze nu nog moeten concurreren in die 4 dagen ...
Totaal uit hun vertrouwde omgeving enzo... Je kunt nu nog niet veel over de bewoners zeggen...
Maar als ik hier sommige reacties en meningen lees over Robin... Zie ik gewoon dat er GEZOCHT word naar redenen om haar af te maken...
Dus dat.
Mening/indruk, wat maakt het uit? Ze staat toch voor iets controversieels? Poseren in een blootblad, met de halve damespopulatie daar. Dat is toch genoeg om een mening te krijgen?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus dat.
Robin liet al doorschemeren dat de PB de exclusieve beelden wil. Emil vond dit niet fair want dat zou exploitatie betekenen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alleen die fotoshoot zelf al, dat gebeurt in Utopia. Zie je het vóór je? Bijna naakte bewoonsters en dan vol alle camera's erop.
Maakt me niet meer uitquote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef aimbotguru het volgende:
Dat soort dingen doen het altijd érg goed op die zogenaamde spirituele coachingcalendersquote:Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef martend het volgende:
Rienk: ik zie wijsheid als inzicht in de waarheid
weer zo'n schitterende totaal niet correcte oneliner die interessant klinkt van rienkie
Da's waar.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:09 schreef UtoStreamer het volgende:
emil en rienk hebben wel een punt: "het is een politicus"
Zó droog. Dan vind ik 'm altijd op z'n best.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef UtoStreamer het volgende:
ruud: ik ben gewoon rete geil man
emil: ah das fijn, zijn we ook allemaal trots op
True.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:10 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Robin is een soort van Trojaans paard. Na de stemming trekt ze haar Robin huidje uit en glibbert ze als een slang verder.
Dat was alleen droog oefenenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef Urb het volgende:
Ruud zegt dat ze het alleen nog snachts doen, wat deden ze gister zo lang samen in de douche dan?
Emil zei geen slang binnen te willen halen, doelende op Wiets. Maar hij wil wel Robin, snap jij em nog?quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Als je na 2 uur binnen te zijn al begint te roddelen achter de rug van je opponent. En 4 uur later over bijna iedereen daar.. Dan vraag je daar wél om - toch. Een snake, dat is het
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee dit zie je verkeerd. We zien toch dat ze staat te stoken, mensen naar de mond praat, gemene steken onder water geeft, halve waarheden vertelt. Dikke tieten of niet, het mens is gehaaid en een bitch.
Nou... Je moet jezelf toch ff profileren om de stemming te overleven,..quote:Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mening/indruk, wat maakt het uit? Ze staat toch voor iets controversieels? Poseren in een blootblad, met de halve damespopulatie daar. Dat is toch genoeg om een mening te krijgen?
Maar hij gebruikt haar niet! Alleen als vuilnisbakquote:Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef mazaru het volgende:
Ruud is weer duidelijk. Een relatie wil hij niet met Billy, het enige wat hij wel wil is het hele jaar zijn 'behoefte' bij haar kwijt raken.
klopt, bedoelde eigenlijk meer de felheid van Vanessa hoe ze die regel handhaaftquote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat verbod is via "achter" gekomen toch
het wordt echt een ranzige bende met robin erinquote:Op zondag 23 maart 2014 14:10 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja iemand trok die vergelijing al eerder, een ranzige bende met paard van troje binnen.![]()
Maar hij vind haar wel leuk, dat zei hij er ook bij.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef mazaru het volgende:
Ruud is weer duidelijk. Een relatie wil hij niet met Billy, het enige wat hij wel wil is het hele jaar zijn 'behoefte' bij haar kwijt raken.
Hahahaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
Nico en Aike hebben het over manuren per inwoner!
Iets met alarmbellen en zo. Nonverbale dingetjes die echt het slechtste in me wakker roepen. Maniertjes. Bepaald gedrag dat ik erg terugherken van de werkvloer, bepaalde pubermeisjes en schoolpleinmoeders.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus dat.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
Productie gaat nooit lukkenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
Kan die man geen kouwe douche nemen?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef UtoStreamer het volgende:
ruud: ik ben gewoon rete geil man
emil: ah das fijn, zijn we ook allemaal trots op
nee hoor, maar het type vrouw zegt me genoeg. geen voorkeur voor een ander maar puur het type vrouwquote:Op zondag 23 maart 2014 14:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dus dat.
Ik schat haar kans op 33,3 %quote:Op zondag 23 maart 2014 14:12 schreef aimbotguru het volgende:
Hahaha fair enough, Ik geef jou nog ff het voordeel van de twijfel... maar houd je in de gatenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:17 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Iets met alarmbellen en zo. Nonverbale dingetjes die echt het slechtste in me wakker roepen. Maniertjes. Bepaald gedrag dat ik erg terugherken van de werkvloer, bepaalde pubermeisjes en schoolpleinmoeders.
Maar de tijd zal het leren of zij inderdaad zo'n type is, of ik een gefrustreerde trut![]()
En je mag zeggen "I told you so"
En ondertussen Billy maar bevestigen in haar vriendje-vriendinnetje-idee.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef mazaru het volgende:
Zakenvrouwtje he die Aikequote:Op zondag 23 maart 2014 14:16 schreef Urb het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:16 schreef tellmemore het volgende:
[..]
het wordt echt een ranzige bende met robin erin
Dat PB-gedoe is tot daar aan toe, het gevoos van Ruud/Billy irriteert me meer. Maar dat mens is een smiecht van hier tot Tokyo.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Mening/indruk, wat maakt het uit? Ze staat toch voor iets controversieels? Poseren in een blootblad, met de halve damespopulatie daar. Dat is toch genoeg om een mening te krijgen?
Om het wat minder lullig over te laten komen. Als je geen klik hebt met iemand maar er wel mee gaat bonken, terwijl je weet dat de ander wel gevoelens voor je hebt. Dan gebruik je iemand.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:17 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar hij vind haar wel leuk, dat zei hij er ook bij.
Het is altijd wel ergens nacht op deze wereld...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:14 schreef Urb het volgende:
Ruud zegt dat ze het alleen nog snachts doen, wat deden ze gister zo lang samen in de douche dan?
en zo hoort het ookquote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Ygritte het volgende:
Jim maakt hapjes met handschoentjes aan...
Dat is waar..Ze is als een terrier.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:16 schreef martend het volgende:
[..]
klopt, bedoelde eigenlijk meer de felheid van Vanessa hoe ze die regel handhaaft
door de keuken het bestellen het zorgen voor iedereen staat vanessa hoog in de hiërarchie
Met Wie?tze wordt het een nog saaiere boel met hele saaie langdradige gesprekken.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef martend het volgende:
[..]en daar kunnen wij dan weer een heleboel mee, totdat het ons vervelen gaat, dan mag ze weg
Volgens mij is het inmiddels een spelletje voor hem om te kijken hoe ver hij kan gaan voordat Billy echt voor zichzelf kiest.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ondertussen Billy maar bevestigen in haar vriendje-vriendinnetje-idee.
Valse vent.
De enige inhoud van Ruud zit in zijn balzak, die blijkbaar overuren draait.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef mazaru het volgende:
Om het wat minder lullig over te laten komen. Als je geen klik hebt met iemand maar er wel mee gaat bonken, terwijl je weet dat de ander wel gevoelens voor je hebt. Dan gebruik je iemand.
Deal!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha fair enough, Ik geef jou nog ff het voordeel van de twijfel... maar houd je in de gaten
Ja, ik wel. Rienk noemde Wytze een slang. En nadat Rienk aangaf wytze erin te willen houden herhaalde Emil dat. Emil wil Robin voor de connectie met de Playboy voor zijn worstelgala...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Emil zei geen slang binnen te willen halen, doelende op Wiets. Maar hij wil wel Robin, snap jij em nog?
ik zeg doenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met Wie?tze wordt het een nog saaiere boel met hele saaie langdradige gesprekken.![]()
Robitch wordt streamspekatel, ruzie en geroddel.
Hoho! Billy heeft wel helemaal voor zichzelf gekozen om die shoot niet te doen. Echt en oprecht!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is het inmiddels een spelletje voor hem om te kijken hoe ver hij kan gaan voordat Billy echt voor zichzelf kiest.
Héél ver, volgens mij.
Maak je geen zorgen Robin blijft en de de shoot komt er dat kan gewoon niet andersquote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met Wie?tze wordt het een nog saaiere boel met hele saaie langdradige gesprekken.![]()
En het rare vind ik dat ze overal een punt van maken, maar daar hoor je niemand over.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
De enige inhoud van Ruud zit in zijn balzak, die blijkbaar overuren draait.
Ik hou je er aan!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Robin blijft en de de shoot komt er dat kan gewoon niet anders
En zo hoort het ookquote:Op zondag 23 maart 2014 14:19 schreef Ygritte het volgende:
Jim maakt hapjes met handschoentjes aan...
En Ruud is daar zó trots op... en kan haar nu met een gerust hart later voorstellen aan zijn familiequote:Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Billy heeft wel helemaal voor zichzelf gekozen om die shoot niet te doen. Echt en oprecht!
En dat voelt goed joh! Echt! Maar het is wel een hele moeilijke keuze. Echt!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoho! Billy heeft wel helemaal voor zichzelf gekozen om die shoot niet te doen. Echt en oprecht!
Ze heeft voor zichzelf gekozen om te doen wat Ruud van haar verlangt?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Af en toe in een sidenote, maar daar blijft het dan ook bij. Heel vreemd.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:22 schreef mazaru het volgende:
En het rare vind ik dat ze overal een punt van maken, maar daar hoor je niemand over.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Urb het volgende:
Ik hoor Paul al foeteren vanachter de stream handje handje op de bank met sushi
"Maak dan ook goeie afspraken met die achterbakse MUD-BLOEDHOND stelletje GROTE KUTTEN!!"
![]()
Vanessa is het zelfde type vrouw maar daar is nog nooit zoveel commentaar op geweest. Het verschil zit hem in de leeftijd meer niet en ohja en Robin is wat slimmer.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef tellmemore het volgende:
[..]
nee hoor, maar het type vrouw zegt me genoeg. geen voorkeur voor een ander maar puur het type vrouw
En hoeveel personen?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef UtoStreamer het volgende:
nu ineens 175 omdat ze er 10 hebben gehouden ?
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef Urb het volgende:
Ik hoor Paul al foeteren vanachter de stream handje handje op de bank met sushi
"Maak dan ook goeie afspraken met die achterbakse MUD-BLOEDHOND stelletje GROTE KUTTEN!!"
![]()
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanessa is het zelfde type vrouw maar daar is nog nooit zoveel commentaar op geweest. Het verschil zit hem in de leeftijd meer niet en ohja en Robin is wat slimmer.
Ach,ze kunnen daar HE-LE-MAAL niks ineen keer goed doen,bovendien wordt er al weer flink gesnaait van die broeken,benieuwd hoeveel er van betaald wordenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef mangalie het volgende:
Dat wordt nog een hele toer om dat uurtarief te bepalen zo..
i agree!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:25 schreef RodeVos het volgende:
Als ik dat zo eens zie he... Vanesse wyberen, en Jimmy blijft als kok.
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:24 schreef dolcefarniente het volgende:
We kunnen nu Dré niet meer de schuld geven als er broeken "verdwijnen"...
inderdaad, ze zijn allemaal gek... bijna allemaal
Misschien kan Vanessa wel heel goed timmeren.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:25 schreef RodeVos het volgende:
Zielig voor Joey. Net een nieuwe vriendin, moet ze weg....quote:Op zondag 23 maart 2014 14:25 schreef RodeVos het volgende:
En ondertussen wel genieten van zijn hapjes....quote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef dolcefarniente het volgende:
Jimmy Oliver in de keuken![]()
En iedereen maar zeiken dat hij zo weinig toevoegt aan de groep...
Met z'n vingers bezig zijn kan hij iid als de bestequote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef dolcefarniente het volgende:
Juist!! Ik reageerde hierop:quote:Op zondag 23 maart 2014 14:20 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Draagt handschoentjes, en dekt de pan af met een dekselquote:Op zondag 23 maart 2014 14:26 schreef dolcefarniente het volgende:
Ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En ondertussen wel genieten van zijn hapjes....
Nee, nee! Daar heeft Ruud echt niets mee te maken, maar zo komt het wel over en daar baalt ze echt en oprecht van.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft voor zichzelf gekozen om te doen wat Ruud van haar verlangt?
ja hoe hij dat bakpapiertje 20 x schikt om het goed te krijgen....quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jimmy met zijn handschoentjes... is hygiënisch hoor, maar die vent is zo eng correct overal in. Bah.
Ze is alleen standvastig en zelfstandig als ze weet dat haar omgeving het goedkeurt. Ruud, moeder...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nee! Daar heeft Ruud echt niets mee te maken, maar zo komt het wel over en daar baalt ze echt en oprecht van.
Die beslissing komt puur uit haarzelf. Want zo'n shoot staat dan misschien wel op haar bucket list, maar ze wil in Utopia juist iets veel duur- en vooral eerzamer uitdragen.
Daar heeft Ruuds mening, zijn mogelijke teleurstelling en afwijzing heus niks mee te maken. De gedachte alleen al! Alsof Billy geen sterke, zelfstandige vrouw is die haar eigen beslissingen maakten en er vervolgens ook achter blijft staan.
Leer mij standvastige Billy kennen.
dat zou een stunt zijn, vanas weg, dan wordt het ook nog op een andere manier ranzig :-) :-) :-)quote:
he!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ja.
Pfff.... Utopia is niet goed voor me, ik erger me steeds vaker en harder
Ik kan ook heel goed koken hoor, maar dan mag ik weer niet. Beginnen ze weer tegen mij en ik doe helemaal niks. Ik heb niks gedaan en weer beginnen ze.....quote:Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef sjaan58 het volgende:
Staat Andrea nou te koken en waar is Vanes?
Vrouwen hebben de naam en mannen doen hetquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Zou ik verslaafd zijn...?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
he!
er zit een knop op je peecee
die je helpt je zo uit de puree
Hooguit een brandende poepert van de sambalquote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Draagt handschoentjes, en dekt de pan af met een deksel
Als Jimmy kookt kom ik in elk geval thuis zonder een raar gevoel in mijn amag
Jullie hebben zo'n verkeerd beeld van Billy. Vind ik echt jammer. En dat meen ik serieus.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef dolcefarniente het volgende:
Ze is alleen standvastig en zelfstandig als ze weet dat haar omgeving het goedkeurt. Ruud, moeder...
pammetje ?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed koken hoor, maar dan mag ik weer niet. Beginnen ze weer tegen mij en ik doe helemaal niks. Ik heb niks gedaan en weer beginnen ze.....
Heb je de volgende dag ook nog plezier van zijn kookkunst!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hooguit een brandende poepert van de sambal
Begonnen ze weer met haar?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jullie hebben zo'n verkeerd beeld van Billy. Vind ik echt jammer. En dat meen ik serieus.
Ik kijk steeds minder. Wordt iedere keer beetje weeïg op de maag als ik de stream aanzetquote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ja.
Pfff.... Utopia is niet goed voor me, ik erger me steeds vaker en harder
Nee niet waar het is en blijft en mens vooral als hij wat op heeft....:-)quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jimmy met zijn handschoentjes... is hygiënisch hoor, maar die vent is zo eng correct overal in. Bah.
ik weet dat het hard overkomtquote:
Daar heb ik geen last van, als ik kook voor mezelf gaan er altijd rode peper en knogflook in de panquote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
of ga je zo mee met Drequote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Capaja het volgende:
[..]
he!
er zit een knop op je peecee
die je helpt je zo uit de puree
jim gebruikt madame janette, iets heftiger :-)quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kijk ook steeds minder. Vind er geen ruk aan. Fok wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik kijk steeds minder. Wordt iedere keer beetje weeïg op de maag als ik de stream aanzet
nee hoor, jim draagt in de keuken altijd handschoenen als hij wat maakt voor de groepquote:Op zondag 23 maart 2014 14:27 schreef UtoStreamer het volgende:
handschoentjes aan, anders mag ie laura niet meer verwennen, want dat vind vanas onhyjenies
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
of ga je zo mee met Dre
D'r kruidentuin bekijken,
he!
Maar je bent een kunstenaar...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed koken hoor, maar dan mag ik weer niet. Beginnen ze weer tegen mij en ik doe helemaal niks. Ik heb niks gedaan en weer beginnen ze.....
of met ruud en bil naar de wcquote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
of ga je zo mee met Dre
D'r kruidentuin bekijken,
he!
okayquote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Heb je de volgende dag ook nog plezier van zijn kookkunst!
Oké... oké...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:30 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik weet dat het hard overkomt
maar
uhm
JA
Vandaar die handschoentjesquote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
jim gebruikt madame janette, iets heftiger :-)
Ik heb vaak stream aan met geluid uit en lees met jullie mee. Bevalt beter.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik kijk ook steeds minder. Vind er geen ruk aan. Fok wel.
Dat stond zeker in die brief van gister?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nee! Daar heeft Ruud echt niets mee te maken, maar zo komt het wel over en daar baalt ze echt en oprecht van.
Die beslissing komt puur uit haarzelf. Want zo'n shoot staat dan misschien wel op haar bucket list, maar ze wil in Utopia juist iets veel duur- en vooral eerzamer uitdragen.
Die brief die ze aan zichzelf geschreven heeft, zeker?quote:Daar heeft Ruuds mening, zijn mogelijke teleurstelling en afwijzing heus niks mee te maken. De gedachte alleen al! Alsof Billy geen sterke, zelfstandige vrouw is die haar eigen beslissingen maakten en er vervolgens ook achter blijft staan.
Leer mij standvastige Billy kennen.
Staquote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zij gaat op een gegeven moment zo enorm hard op haar bek. En dat vind ik toch wel sneu.quote:
"Iets"...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:31 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
jim gebruikt madame janette, iets heftiger :-)
maar jij leert van je fouten, als je die al maakt, neem ik aanquote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij gaat op een gegeven moment zo enorm hard op haar bek. En dat vind ik toch wel sneu.
Billy zoent.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef ChocoFan het volgende:
omg, billy en ruud liggen te zoenen. zou het dan toch nog liefde worden
A dirty mind is a joy forever!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef martend het volgende:
[..]
okayik heb zoveel ranzige toestanden op de streams gezien de laatste tijd, dat ik nu echt las:
"heb je de volgende dag ook nog plezier van zijn konthaar!"
* martend![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef martend het volgende:
[..]
okayik heb zoveel ranzige toestanden op de streams gezien de laatste tijd, dat ik nu echt las:
* martend![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef martend het volgende:
[..]
* martend![]()
![]()
En ja hoor, SW naar Voos en Voos die hun werkterrein naar de bank hebben verlegd...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:32 schreef aimbotguru het volgende:
verdorie , vond het net zo leuk, koken met jim, dat inrollen van die pasteitjes had ik graag willen zien...
Uhm ja ... Maar dan kan ik het toch nog wel sneu voor Billy vinden?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:34 schreef martend het volgende:
maar jij leert van je fouten, als je die al maakt, neem ik aan
Billy is mega naïef. Ik vind het ook zielig voor haar. In de kern is ze best okay.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij gaat op een gegeven moment zo enorm hard op haar bek. En dat vind ik toch wel sneu.
Tja, ik ook, maar wie niet horen wil...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oke Robin voegt echt iets toe Toch of toch nietquote:Op zondag 23 maart 2014 14:34 schreef R0T29 het volgende:
oh God...laat Wie?tze alsjeblieft naar huis gaan.... zijn gesprekken zijn zo.....
Als die Playboy nou op kringlooppapier verschijnt gaan ze weer de goede kant op.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Die duurzaamheid ook ... Hoe durven ze het er nog over te hebben terwijl alles wat ze daar maken van hout van Hornbach gewoon onbehandeld in weer en wind staat. Dat schuurtje is aan het eind van de herfst zo verrot als wat maar dat interesseert ze geen fluit, want dan is het programma toch al bijna afgelopen.
18:00-angstquote:Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat heeft die Wytze voor achterlijk zenuwtrekje aan zijn ogen?
Niet te zuinig. Constant op zoek naar bevestiging en zich aan elk minuscule halm vastklampen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Billy is mega naïef. Ik vind het ook zielig voor haar. In de kern is ze best okay.
Hij is ook duidelijk geweest naar Billy, maar ja, als ze maar de boemerang blijft uithangen...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef schizolientje het volgende:
ruud heeft net nog uitgelegd aan emiel wat billy voor hem betekend, in gebaren, wijsvinger door rondje wijsvinger duim in andere hand, lust
Dan heb je niet makkelijk met al die rare stemmetjes daarquote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind het stemgeluid van Wytze zo irritant....
Ja...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet te zuinig. Constant op zoek naar bevestiging en zich aan elk minuscule halm vastklampen.
Als ze echt die sterke, zelfstandig denkende vrouw wordt die ze pretendeert te zijn, zou ze zoveel leuker zijn.
en dan te bedenken dat ze getrouwd is geweest op een flatje heeft gewoondquote:Op zondag 23 maart 2014 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet te zuinig. Constant op zoek naar bevestiging en zich aan elk minuscule halm vastklampen.
Als ze echt die sterke, zelfstandig denkende vrouw wordt die ze pretendeert te zijn, zou ze zoveel leuker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |