SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
En Rienk liet zich daar lekker niet door meeslepen, na nana naaa naaaaa!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:51 schreef mazaru het volgende:
Robin heeft tegen Rienk gezegd dat Wytze burgemeester van Utopia zou willen worden. Vals secreet!
Ehhh.. heb je wel eens echt goed naar het achterwerk gekeken?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Rienk vindt Robin Charlotte in het kwadraat.
Zo dik is ze toch niet?
Eensch...quote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ze het met elkaar doen moeten ze lekker zelf weten, maar een beetje bewust van de camera's, de bewoners en vooral de gasten mag wat mij betreft wel. Dat je gaat liggen neuken terwijl er gasten zitten te eten op een paar meter afstand vind ik zo ontzetten ordinair en not done.
Nog niet, "iets" heeft me tot nu toe afgeleid. Maar ik ben van plan dat nog nader te bestuderenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ehhh.. heb je wel eens echt goed naar het achterwerk gekeken?
Nee?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En Rienk liet zich daar lekker niet door meeslepen, na nana naaa naaaaa!
Met je eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch...
Maar haal Billy en Ruud uit de vergelijking...
En je hebt een programma waar je veel over kan zeggen.... maar niet ordinair
Oooh wacht..... Ik vergeet Vanes... Bijna niet ordinair
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nog niet, "iets" heeft me tot nu toe afgeleid. Maar ik ben van plan dat nog nader te bestuderen
Truequote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch...
Maar haal Billy en Ruud uit de vergelijking...
En je hebt een programma waar je veel over kan zeggen.... maar niet ordinair
Oooh wacht..... Ik vergeet Vanes... Bijna niet ordinair
en wij waren vorige maand nog grote klootzakken, omdat dreetje een goed persoon was die nooit zou stelen volgens rienkieboyquote:
Da's een duidelijk verhaal, heeft Robin hem gister zelfs meermaals letterlijk gezegd ook.Ze MOET Jim eruitgooien.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:58 schreef UtoStreamer het volgende:
goh emil, misschien dat robin er in komt en opdracht heeft gekregen vooral andrea er niet uit te gooien
Bambi begon Rienk uit te dagen en hij ging daar niet op in.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee?
Was toch Rienk die gister plots lijstjes ging maken met de wensen van alle bewoners?
Denk jij dat hij dat plots deed uit verveling....
Of om zijn burgers te inventariseren... en Wietze gras voor de voeten weg te maaien?
Daarom is hij nu ook zo fel, boos op zichzelf, dat hij in de val is getrapt.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef martend het volgende:
[..]
en wij waren vorige maand nog grote klootzakken, omdat dreetje een goed persoon was die nooit zou stelen volgens rienkieboy![]()
Van wie MOET ze dat? Volgens mij zitten hier weer speculaaspoppenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's een duidelijk verhaal, heeft Robin hem gister zelfs meermaals letterlijk gezegd ook.Ze MOET Jim eruitgooien.
Lot is zo uit verwende onnozelheid.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef CartWOman het volgende:
Rienk ziet de dingen heel helder. Deze dingen dus, hè?
Robin is Lot in het kwadraat.
zat ik me ook net af te vragen, wat is het verschil nuquote:
Ik moet bijna braken terwijl ik toegeef dat ik er hetzelfde over denk - en stemde altijd Rienk als minst populaire.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bambi begon Rienk uit te dagen en hij ging daar niet op in.
Maar verder heb je gelijk.
Sorry, maar ik ben zo ontzettend anti BAmbi dat ik zelfs in staat ben Rienk de handen boven het hoofd te houden
Dit is overleg.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Goh, ik dacht dat vrouwen roddelaars waren. Ik heb nog nooit 2 mannen zo horen roddelen!
mannen, vrouwen... we doen het allemaal en het liefst samenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Goh, ik dacht dat vrouwen roddelaars waren. Ik heb nog nooit 2 mannen zo horen roddelen!
Jim wil volgens mij zelf ook niet langer blijven... laat hem maar gaan denk ik dan...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Da's een duidelijk verhaal, heeft Robin hem gister zelfs meermaals letterlijk gezegd ook.Ze MOET Jim eruitgooien.
Het niveau is iig een stuk hoger al dat treurige wijven gekonkelquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Net als Jim dus ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daarom is hij nu ook zo fel, boos op zichzelf, dat hij in de val is getrapt.
Soms kun je maar beter met iemand meepraten en later, als het er op aan komt (stemming!) zeggen: u wordt bedankt, u kunt wel gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:58 schreef CartWOman het volgende:
Ze gaan trouwens allemaal mee in het geroddel met Robin. Opmerkelijk.
Hahaha wel eerlijk dat je het toe geeftquote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Bambi begon Rienk uit te dagen en hij ging daar niet op in.
Maar verder heb je gelijk.
Sorry, maar ik ben zo ontzettend anti BAmbi dat ik zelfs in staat ben Rienk de handen boven het hoofd te houden
Maar waarom weet niemand wie Wietze eruit zou stemmen, kijken of hij Andrea zegt. En wie weet is Robin niet helemaal eerlijk en komt het haar beter uit.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:00 schreef R0T29 het volgende:
Rienk over Dre :"We moeten haar niet hier houden...ze voegt niks toe, ze breekt alleen maar af"
Ze zei het letterlijk, dus van achter natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Van wie MOET ze dat? Volgens mij zitten hier weer speculaaspoppen
Jammer Emil. Mislukt stukje stookwerk..quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef Ransjih het volgende:
emil: hij vindt nico ook leuk en weet te paaien
rienk: boeit me niks
quote:
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.quote:
't Doet pijn, maar 't lucht wel op, hèquote:Op zondag 23 maart 2014 14:02 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik moet bijna braken terwijl ik toegeef dat ik er hetzelfde over denk - en stemde altijd Rienk als minst populaire.
Dit komt niet van Wiet zelf, Robin heeft dat Burgemeester verhaal doorgebrieft maar zei er wel bijquote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef liesje1979 het volgende:
Emil heeft de aantekeningen van Wytse stiekem gezien. Rienk denkt dat Wytse echt burgemeester wil worden. Emil denkt dat Wytse Nicolien wel leuk vindt.
hebben we het hier ook over gehad jaquote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.
Ja, die indruk had ik ook al!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Emil ziet volgens mij Wietze als een bedreiging voor de "leiding" en initiatief...
Die wil dus Robin er in omdat hij Wietze niet wil...
True.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef zwellever het volgende:
[..]
Het niveau is iig een stuk hoger al dat treurige wijven gekonkel
Volgens mij is elke poll, waar dan ook, voor Wytse.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Rienk leeft zijn eigen waarheid.
Excact dezelfde tijd, iets anders omschreven, maar we bedoelen precies hetzelfdequote:
Weet ik. Maar ik geef het toe van mezelf. Dat siert me, toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hahaha wel eerlijk dat je het toe geeft![]()
(Maar zwaar kortzichtig... dat hoef ik je niet te vertellen)
Klopt! Maar die snapte ik ff niet...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je vergat een stukje te quoten!
fadurr is faiiliet hè...moet nu echt gewerkt worden...quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef schizolientje het volgende:
staat lotte nu te helpen????????????
amenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef Urb het volgende:
Toch leuk om Rienk en Emil weer eens een gesprek met elkaar zien hebben, ik blijf ze leuk vinden samen.
Laura neem ik al helemaal met een korreltje zout. Volgens mij snapt die echt nergens iets van. Die is al trots dat ze zelf haar bed op kan maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zei het letterlijk, dus van achter natuurlijk.
Billy en Lot beaamden dit ook eerder vandaag. Laura heeft ze in bed verteld dat ze bij het wegsturen (Peter) zelf geen inbreng had.
Blijven gaat ze echt wel. En plat gaat het ook worden, dat ziet Rienk goed. Niet zozeer door de PB maar het geroddel en gestook wat gaat komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:03 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Soms kun je maar beter met iemand meepraten en later, als het er op aan komt (stemming!) zeggen: u wordt bedankt, u kunt wel gaan.
Maar ik vrees nog steeds met grote vreze dat óf door sturing van achter, óf door blinde onnozelheid Bambi mag blijven.
Wat dat betreft bewijst Rienk wel dat die zich niet snel om laat lullen. Vaak is dat rete irritant. In dit geval is het wel prettigquote:Op zondag 23 maart 2014 14:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jammer Emil. Mislukt stukje stookwerk..
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef R0T29 het volgende:
[..]
[..]
Excact dezelfde tijd, iets anders omschreven, maar we bedoelen precies hetzelfde
Da's niet liegen, da's de waarheid een beetje vormenquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 14:07 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik geef het toe van mezelf. Dat siert me, toch?
Ik heb vanmorgen berichten gelezen vol complottheorieën, maar da's meer voor een andere rubriek.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |