SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.No matter how I treat my guests,
they always like my kitchen best!
En Rienk liet zich daar lekker niet door meeslepen, na nana naaa naaaaa!quote:Op zondag 23 maart 2014 13:51 schreef mazaru het volgende:
Robin heeft tegen Rienk gezegd dat Wytze burgemeester van Utopia zou willen worden. Vals secreet!
Ehhh.. heb je wel eens echt goed naar het achterwerk gekeken?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef R0T29 het volgende:
Rienk vindt Robin Charlotte in het kwadraat.
Zo dik is ze toch niet?
Eensch...quote:Op zondag 23 maart 2014 13:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ze het met elkaar doen moeten ze lekker zelf weten, maar een beetje bewust van de camera's, de bewoners en vooral de gasten mag wat mij betreft wel. Dat je gaat liggen neuken terwijl er gasten zitten te eten op een paar meter afstand vind ik zo ontzetten ordinair en not done.
Nog niet, "iets" heeft me tot nu toe afgeleid. Maar ik ben van plan dat nog nader te bestuderenquote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ehhh.. heb je wel eens echt goed naar het achterwerk gekeken?
Nee?quote:Op zondag 23 maart 2014 13:55 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
En Rienk liet zich daar lekker niet door meeslepen, na nana naaa naaaaa!
Met je eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch...
Maar haal Billy en Ruud uit de vergelijking...
En je hebt een programma waar je veel over kan zeggen.... maar niet ordinair
Oooh wacht..... Ik vergeet Vanes... Bijna niet ordinair
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nog niet, "iets" heeft me tot nu toe afgeleid. Maar ik ben van plan dat nog nader te bestuderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |