Deze fotoshopte m meteen, ik doe dat nooit hequote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat een hond bij een ander persoon achter de lens weer anders op de kiek staat. Ik zie het bij elke hond, alsof je hem of haar minder zou herkennen
Choco staat er lief op
Ik heb lekker in Amsterdam geslenterd en gewinkeld. Heerlijke dag.
Ja zo ken ik hem weerquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Chico poseert voor mij nou eenmaal het beste![]()
[ afbeelding ]
De knopjes en hendeltjes begrijp ik allemaal wel maar de foutmeldingen komen niet bepaald overeen met hoe het systeem reageert... Gisteren bijvoorbeeld, ik kwam bij haar eten, ze was wat stil. Bleek dat ze al besloten had het uit te maken, voodat ze daartoe de kans had alweer aan het twijfelen was en tien minuten later wilde ze me fysiek niet meer loslaten, snikkend dat ze me figuurlijk niet wilde laten gaan... so far so good maar ik word er inmiddels aardig nerveus van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke sneakers miniem!
Baaf, speciaal topique of algemene handleiding nodig?
Heeft ze ook gezegd waarom ze besloten had om het uit te maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De knopjes en hendeltjes begrijp ik allemaal wel maar de foutmeldingen komen niet bepaald overeen met hoe het systeem reageert... Gisteren bijvoorbeeld, ik kwam bij haar eten, ze was wat stil. Bleek dat ze al besloten had het uit te maken, voodat ze daartoe de kans had alweer aan het twijfelen was en tien minuten later wilde ze me fysiek niet meer loslaten, snikkend dat ze me figuurlijk niet wilde laten gaan... so far so good maar ik word er inmiddels aardig nerveus van.
Tsja, twijfels, twijfels, twijfels over van alles en nog wat. Sommige hebben vrij concreet met mij te maken, andere zijn volkomen kolder. Het laatste bv., in mijn familie komt http://en.wikipedia.org/wiki/Noonan_syndrome voor en ze is bezorgd dat ik het ook heb (ivm. evt. kinderen.) Nu is dit een dominante erfelijke afwijking, dus als ik het zou hebben zou het zich moeten uiten, en zijn enkele eigenschappen dat patienten klein zijn en moeite hebben met abstract denken. Wie me een beetje kent weet dat dat bij mij volstrekt uitgesloten is.Of dat ze bang is dat zij, of ik, een nog veel leuker iemand tegenkomt en de ander dumpt, maar dat kan in elke relatie en als je je daardoor laat leiden kan je nooit een relatie aan gaan. Als ik dan met haar erover praat en die zaken rationeel uitleg gaat het wel weer maar als ze me een tijdje niet ziet, en door de week hebben we weinig tijd voor elkaar, gaat ze weer piekeren en malen.En ze zegt dat ze me fysiek niet zo bijzonder aantrekkelijk vindt, kan kloppen, ik ben geen Richard Gere maar voor een 45-jarige zie ik er ook niet slecht uit, maar als ze even niet oplet lijkt haar lichaam daar niet mee te zitten en kan ze niet van me afblijven....quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze ook gezegd waarom ze besloten had om het uit te maken?
Vraag skippen als je dat niet wilt melden
Kan me voorstellen dat je er nerveus van wordt.Je zit even op een wiebeltoren met alles, lijkt wel.
Ja, kan ik me voorstellen. Ik heb ook één broer, konden vroeger flink ruziemaken.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Jup ik besta niet voor mn broer, en nee alleen hij en ik. Ik nooit iets voorgevallen ook, heb m al vaker gevraagd wat er is dat hij zo doet maar niks..
Wel irritant vanavond was kapot van 6uur gereis met ov en in slaap gedonmeld, kwam hij met veel lawaai binnen
En wat zijn er al veel vlindersquote:
Oh nee hoor, ik heb gelukkig heel goed contact met mijn broer. Dol op hem, schoonzus en drie liefjesquote:Op zondag 30 maart 2014 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Mogge!
Ik heb nooit ruzie met mijn broertje, zelfs niet als ie op t politiebureau zit en mij laat bellen met de leugen dat mijn ouders op vakantie zijn en ik tegen de popo zeg dat ze maar gewoon zijn pappie en mammie moeten bellen omdat die gewoon thuis zijn![]()
Maar goed, ik heb dan wel een hele stomme zus.
Blijft ze niet over na zo'n fijne dag? (of omgekeerd natuurlijk) Ze klinkt nogal onzekerquote:Op zondag 30 maart 2014 18:16 schreef Barbaaf het volgende:
Vandaag lekker gefietst, liggen zoenen op het strand (Bruinvis gezien! De eerste dolfijn die ik in het wild gespot heb), ook goed gepraat. Ik heb haar als huiswerk meegegeven aan een dag als vandaag te denken als ze weer aan het twijfelen slaat, ik geloof dat dat wel in goede aarde gevallen is.
[..]
En wat zijn er al veel vlinders![]()
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:17 schreef Strega het volgende:
Nou, nog maar even voor het slapen gaan.
[ afbeelding ]
Ik wilde het niet typenquote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:56 schreef Barbaaf het volgende:
Da's niet zo praktisch, we moeten morgen allebei weer vroeg op en er komt niet zo veel van slapen anders. Daarbij heeft ze ook meer slaap nodig dan ik, ik verwacht dat ze er inmiddels al een uur of twee in ligtWe doen het volgend weekend wel weer
En dan nu Adele ook nogquote:Op maandag 31 maart 2014 09:19 schreef oh-oh het volgende:
De hele week Di-rect in de studio.
Alsof daar iemand op zit te wachten?
Tyfus hey![]()
Gisteren was het hier trouwens wel warm maar niet zonnig, best vervelend weer eigenlijk, gelukkig was ik de hele dag druk met honden groomen en poetsen en zo
Vorige week voor het eerst gekeken, eergister gemist helaas. Zag er wel tof uit met zoveel verschillende kandidaten. Veel meer afwisseling dan bij ons, althans zo leek het.quote:
Eergisteren gingen echt allemaal de verkeerden eruit joh!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week voor het eerst gekeken, eergister gemist helaas. Zag er wel tof uit met zoveel verschillende kandidaten. Veel meer afwisseling dan bij ons, althans zo leek het.
Misschien betaalt de griek wel als ze er telkens een halve week blijftquote:Op maandag 31 maart 2014 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Jullie zijn nog niet half bij elkaar ingetrokken?
Nja, ik heb nog nooit een nacht met de griek volgemaakt bv, die snurkt zo hard en hij woont zo dichtbij.
Overigens ben ik daar wel klaar mee. Zelfs latten werd een sleur. Nu heeft ie een vriendin van 52 (![]()
) die ergens in Friesland woont en op donderdag of zo deze kant op komt en dan tot dinsdag blijft. Elke dag blinkt zijn huis en staat zijn eten op tafel. Heerlijk voor hem
Ik denk dat ze doof moet zijn of zo
Wat jammer!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Eergisteren gingen echt allemaal de verkeerden eruit joh!
Ik was echt in shock drie van de vier keer
Wij hebben ieg nooit hele weekenden met elkaar doorgebracht, ik wist van te voren hoe hard ie snurktquote:Op maandag 31 maart 2014 09:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien betaalt de griek wel als ze er telkens een halve week blijft
Als je in het begin geen hele weekenden met elkaar doorbrengt zou ik wel een stempeltje 'wordt ook niet echt wat' plaatsen. In het begin peins je er toch niet over om voor maandagochtend afscheid van elkaar te nemen? Dan neem je liever afscheid om 5 in de morgen dan fit op zondagavond.
Het staat altijd op youtube, elke ep.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer!
Als er een herhaling kwam dan zou ik wel ff terugkieken.
Ben benieuwd wie Kylie gaat vervangen volgend seizoen.
Kylie is wel een schatje, maar ik heb dan liever Jessie. De Prodent smile van Kylie heb ik ook wel snel gezien, Jessie heeft wat meer pit.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het staat altijd op youtube, elke ep.
Ik wil Jessie terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ricky moet blijven en Tom ook, Wil mag ook wel maar dan moet er wel iets leuks voor in de plaats komen. Muzikaal vind ik hem geen ster, hij lult alleen wel leuk
Nee die volgt twitter gewoon heel fanatiek, leest ook vaak dingen voor en zo.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kylie is wel een schatje, maar ik heb dan liever Jessie. De Prodent smile van Kylie heb ik ook wel snel gezien, Jessie heeft wat meer pit.
Wil die zit te prutsen op zijn mobiel als een collega commentaar geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |