klopt kan deze open blijven, als Gert eindelijk eens klaar is met meuren kan die gelijk aan den slagquote:
Dat lijkt me heel sterk, gelukkig.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:05 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Over president gesproken...totaal Offtopic! Sorry daarvoor. Maar ik hoop dat het vermiste vliegtuig de komende 2 dagen niet opduikt boven Den Haag.
Het was ouderwets gezellig en vandaag ben ik ouderwets brakquote:Op zondag 23 maart 2014 08:31 schreef Leandra het volgende:
Welkom in de SC
Waar het vorige deel eindelijk is volgebaggerd door de COS, zoals het hoort
Als Cybersecurity expert Dick Berlijn in de Telegraaf zegt dat hij rekening houdt met het scenario dat het vliegtuig geladen met nucleaire lading boven Den Haag verschijnt dan is dat natuurlijk een prachtige manier om alle veiligheidsmaatregelen die in de regio (half Nederland) getroffen worden te verantwoorden.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:23 schreef Copycat het volgende:
Waarom zou dat toestel hier opduiken?
En is Lambiekje dan de piloot? Met Tingo als stewardess?
Ik ook, maar dat komt omdat we er zo'n 2 uur over hebben gedaan om bij Den Bosch te komen.... nou ja, liever in de file dan de oorzaak van de file.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was ouderwets gezellig en vandaag ben ik ouderwets brak
Ik moet nog eten, mijn schema is in de warquote:
En wat eet je dan, of weet je dat nog niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet nog eten, mijn schema is in de war
Lasanga uit een bakjequote:Op zondag 23 maart 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En wat eet je dan, of weet je dat nog niet.
Kijk, dat is een echte maaltijd.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:38 schreef Copycat het volgende:
Spinazie met knoflook en pijnboompitten, biefstuk met champignons en gebakken aardappelpartjes.
En nu een bakje tacochips met guacamole.
Ohh damm nu krijg ik trek. En Cc helpt ook niet mee. Ik heb geen zin om naar de winkel te lopenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik heb opnieuw carbonara gegeten omdat ik het vorige week zo lekker vond.
Beloof jezelf wat lekkers voor morgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh damm nu krijg ik trek. En Cc helpt ook niet mee. Ik heb geen zin om naar de winkel te lopen
Goed plan iig een stuk vlees.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Beloof jezelf wat lekkers voor morgen.
En een broodje poep van ome Ruud!quote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef Soury het volgende:
Ohh damm nu krijg ik trek. En Cc helpt ook niet mee. Ik heb geen zin om naar de winkel te lopen
Stuk vlees morgen zoals je zietquote:
Wij hadden vorige week een mooi biefstukje van de scharrelslager, maar ik weet niet of dat met mij ooit nog goed gaat komen, toen ik zwanger was van Soneal trok ik dat niet meer, vlees wat nog net rood is van binnen, en eerlijk gezegd heb ik daar nog steeds last van...quote:Op zondag 23 maart 2014 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Grote dikke biefstuk. Zou ik ook doen als ik het niet altijd verpestte.
Ja, soms blijft een verkeerde ervaring met eten hangen. Maar vond je het ook niet lekker ruiken?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden vorige week een mooi biefstukje van de scharrelslager, maar ik weet niet of dat met mij ooit nog goed gaat komen, toen ik zwanger was van Soneal trok ik dat niet meer, vlees wat nog net rood is van binnen, en eerlijk gezegd heb ik daar nog steeds last van...
Als je meeleest: sorry schat![]()
Qua geur geen probleem, sommige dingen trekken me gewoon nog steeds niet, terwijl ik ze >4 jaar geleden wel lekker vond.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, soms blijft een verkeerde ervaring met eten hangen. Maar vond je het ook niet lekker ruiken?
Dat vind ik dus ook zo opmerkelijk, dat smaak letterlijk kan veranderen. Bij mij is het zo dat iets heel gewoons me van het ene op het andere moment kan tegenstaan. Kan echt om alles gaan, en dan kan het heel lang duren voor ik het weer probeer.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua geur geen probleem, sommige dingen trekken me gewoon nog steeds niet, terwijl ik ze >4 jaar geleden wel lekker vond.
Couscous bijvoorbeeld ook niet.
Raar is dat, ik vraag me af of het een soort zelfregulerend vermogen van het lichaam is of alleen maar hormonaal.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook zo opmerkelijk, dat smaak letterlijk kan veranderen. Bij mij is het zo dat iets heel gewoons me van het ene op het andere moment kan tegenstaan. Kan echt om alles gaan, en dan kan het heel lang duren voor ik het weer probeer.
quote:
Ik heb werkelijk geen idee. Maar wat jij hier over zwangerschap en roken beschrijft, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het lichaam protesteert tegen de zooi.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Raar is dat, ik vraag me af of het een soort zelfregulerend vermogen van het lichaam is of alleen maar hormonaal.
Overigens moest ik voor ik zwanger was en nog rookte regelmatig kokhalzen, en ik wist gewoon dat het met het roken samenhing.
Was zo over toen ik stopte met roken.
quote:
Te gezellig een glaasje gedronken bij vrienden, dus petat gehaaldquote:
Ze was niet zo lang geleden toch ook al in Amsterdam?quote:
Petatten zijn af en toe geweldig lekker.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Te gezellig een glaasje gedronken bij vrienden, dus petat gehaald
Oh geen ideequote:Op zondag 23 maart 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was niet zo lang geleden toch ook al in Amsterdam?
Ze komt bijna elk jaar in Paradiso, en wandelt zo vanaf hotel Leidseplein op, verleden jaar heb ik haar van zo dichtbij gezien kon haar bij wijze van spreken aanraken, maar bescheiden zoals ik ben doe ik dat niet ben geen hystericaquote:
Ze doet geen tour het is in Londen http://www.telegraaf.nl/f(...)_jaar_weer_op__.htmlquote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef Toverheks het volgende:
Ja meisjes ze komt weer , en was al eerverleden jaar geweest, en was zo gaaf echt wat een vrouw, ze beweegt weinig maar is een podiumbeest tot en met....en Kate Bush oei Soury dat lijkt me helemaal top, maar is het echt waar omdat ze heel afgelegen woont en eigenlijk bang van haar fans is
Die staat bij mij voor donderdag op het menuquote:Op zondag 23 maart 2014 20:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ga van de week ook weer eens Carbonara a la Soury eten.
Nee, dat was voor ik zwanger was, toen ik zwanger was stopte ik wel heel makkelijk, en gelukkig begon ik niet weer na de miskraam.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar wat jij hier over zwangerschap en roken beschrijft, daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Het lichaam protesteert tegen de zooi.
Dat mannetje is toch bijna drie.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat was voor ik zwanger was, toen ik zwanger was stopte ik wel heel makkelijk, en gelukkig begon ik niet weer na de miskraam.
Sterker nog: ik denk dat het niet meer roken (een half jaar toen ik zwanger werd van Soneal) de reden is dat die zwangerschap wel goed ging, of anders gezegd; dat die miskraam onder andere kwam doordat ik nog wel rookte toen ik zwanger werd.
Bejaarde eitjes is een ding, maar verrookte bejaarde eitjes zijn natuurlijk nog kanslozer.
oh die wil ik zo inruilen voor kaartje Katequote:Op zondag 23 maart 2014 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze doet geen tour het is in Londen http://www.telegraaf.nl/f(...)_jaar_weer_op__.html
Gaan we samenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die wil ik zo inruilen voor kaartje Kate
London is een beetje ver he, kwam ze maar naar Amsterdamquote:
Ik zou wel willen gaan eigenlijk. Weekendje Londen erbijquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Toevallig heb ik gisteren deze nog van haar gepost.
Maak jij altijd een weekplanning? Ik beslis altijd per dag en vaak verander ik op het laatste moment nog van eetgedachten.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
Die staat bij mij voor donderdag op het menu
Niks ver. Paar tientjesquote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
London is een beetje ver he, kwam ze maar naar Amsterdam
Je zit verkeerdquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef aimbotguru het volgende:
aimbotguru
hoe is die mooie Aziatische dame daar verzeild geraakt, heeft ze het daar nog over gehad?
Goed he, staat nu te schallen uit mijn boxen, zing het letterlijk mee vind haar iemand als je die tegen komt dat je alleen met open mond kan gaan staan aangapen, Peter Gabriel heb ik veel c.d.`s van die heeft veel voor haar geschreven en ook met haar gezongenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze nu uit eten gaatquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef aimbotguru het volgende:
aimbotguru
hoe is die mooie Aziatische dame daar verzeild geraakt, heeft ze het daar nog over gehad?
Met hotel zakgeld en kaartje denk dat je toch gauw aan de 300 euro zitquote:
Je zit verkeerd COS is deurtje verderopquote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef aimbotguru het volgende:
wat staat die enge dievegge daar nou weer te loeren, als ik daar op bezoek zou gaan, dan naai ik mijn broekzakken dicht...
Je zit nog steeds verkeerd. De COS is hiernaast.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef aimbotguru het volgende:
wat staat die enge dievegge daar nou weer te loeren, als ik daar op bezoek zou gaan, naai ik mijn broekzakken dicht...
Zocht je de COS?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef aimbotguru het volgende:
wat staat die enge dievegge daar nou weer te loeren, als ik daar op bezoek zou gaan, naai ik mijn broekzakken dicht...
Nee dat was een ander nummer. Deze clip is met Donald Sutherland.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goed he, staat nu te schallen uit mijn boxen, zing het letterlijk mee vind haar iemand als je die tegen komt dat je alleen met open mond kan gaan staan aangapen, Peter Gabriel heb ik veel c.d.`s van die heeft veel voor haar geschreven en ook met haar gezongen
Ik heb begrepen dat Bush niet haar oude nummers gaat zingen, maar haar nieuwe experimentele nummers. Heb er een gehoord en vond het nogal eentonig.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was een ander nummer. Deze clip is met Donald Sutherland.
Yep, dinsdagavond doe ik boodschappen voor tot en met vrijdag, want ik heb geen zin om elke dag boodschappen te doen, dus begin ik maandag al te bedenken wat we gaan eten. Ik ben dus vroeg deze weekquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maak jij altijd een weekplanning? Ik beslis altijd per dag en vaak verander ik op het laatste moment nog van eetgedachten.
Maar misschien doe ik donderdag wel met je mee. En gooi ik er de rucola van Buuf doorheen.
Als je al lekker vroeg tickets koopt kost het geen drol.quote:
Nee dat was Cloudbusting En met Peter Gabriel was Don't give upquote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat was een ander nummer. Deze clip is met Donald Sutherland.
Dat is wel jammer, ik vond haar oude nummers juist zo goed. Voor die hieronder met Peter Gabrielquote:Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Bush niet haar oude nummers gaat zingen, maar haar nieuwe experimentele nummers. Heb er een gehoord en vond het nogal eentonig.
Ze heeft inderdaad fantastische nummers geschreven lang geleden. Bijna de hele lp The Kick Inside stond vol met hits.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, ik vond haar oude nummers juist zo goed. Voor die hieronder met Peter Gabriel
Maar doe je ook wel eens gek en maak je dan op woensdag hetgeen je voor donderdag had staan?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:16 schreef Deisyy het volgende:
Yep, dinsdagavond doe ik boodschappen voor tot en met vrijdag, want ik heb geen zin om elke dag boodschappen te doen, dus begin ik maandag al te bedenken wat we gaan eten. Ik ben dus vroeg deze week
Dat klinkt ook wel lekker met rucola![]()
Wat doen jullie met rucola?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar doe je ook wel eens gek en maak je dan op woensdag hetgeen je voor donderdag had staan?
Met rucola is erg lekker. Op het laatste moment er doorheen roeren.
Door de Carbonara di Soury.quote:
Soms laat mijn dwangmatige brein dat wel toe jaquote:Op zondag 23 maart 2014 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar doe je ook wel eens gek en maak je dan op woensdag hetgeen je voor donderdag had staan?
Met rucola is erg lekker. Op het laatste moment er doorheen roeren.
Op pizza na dat het uit de oven komtquote:
Gek mens met je pittige kapsel!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Soms laat mijn dwangmatige brein dat wel toe ja
Want?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
Ik ben weer klaar wakker, gaat een lange nacht worden
Lekker gek met een paarse plukquote:Op zondag 23 maart 2014 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gek mens met je pittige kapsel!
En nu ga ik een filmpje doen! Dat meen ik echt en oprecht.
Wakkerquote:
Ik heb net ontbetenquote:
Tot hoelaat heb je geslapen, ik heb je volgens mij tot een uur of half 6 vanochtend in de COS gezien.quote:
Hoho de SC he? tot een uur of half zeven toen werd het licht en durfde ik te gaan slapen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot hoelaat heb je geslapen, ik heb je volgens mij tot een uur of half 6 vanochtend in de COS gezien.
O ja SCquote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoho de SC he? tot een uur of half zeven toen werd het licht en durfde ik te gaan slapen.
Twee uur kwam ik er uit
Tuurlijk niet zo'n uitdagingquote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja SC![]()
En ik zag een voor jou gunstig uitgevallen poll
Geen verrassende uitslag en dan noemen ze jou weleens zuurquote:
Nu word ik nieuwsgierig. Kennelijk heb ik iets gemist.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen verrassende uitslag en dan noemen ze jou weleens zuur
Soury had een kleine aanvaring, de overige users van vannacht vonden het een poll waard.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig. Kennelijk heb ik iets gemist.
Oh, daar heb ik de aanloop nog van gezien. Volgens mij had PD een slokje te veel op.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soury had een kleine aanvaring, de overige users van vannacht vonden het een poll waard.
[ afbeelding ]
O echt, ik vind haar altijd nogal agressief.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik de aanloop nog van gezien. Volgens mij had PD een slokje te veel op.
Dank.
Kan, gisteravond was ze de hele tijd nogal boos.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt, ik vind haar altijd nogal agressief.
Een poll tussen mij en Poezeligding. Ik had daar een meningsverschil meequote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nu word ik nieuwsgierig. Kennelijk heb ik iets gemist.
Bij nader inzien heb ik daar toch geen aanloop van gezien. Ik zag alleen dat ze ook al boos was op dat gifjesgezeik - wat ik dan wel weer terecht vond.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Een poll tussen mij en Poezeligding. Ik had daar een meningsverschil meeUTO / [COS #1484] De nacht voor de waarheid
Ik ook hoor. Maar dit UTO / [COS #1482] Schuivende panelenquote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik de aanloop nog van gezien. Volgens mij had PD een slokje te veel op.
Dank.
Ik zag hetquote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Ze is nog flink ingelopen vandaag.
Maar er kan nog gestemd worden
Ze zat eerder in FB ook al op je te vitten.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Maar dit UTO / [COS #1482] Schuivende panelen
en haar reply was een beetje de trigger
UTO / [COS #1482] Schuivende panelen
Ik heb haar blijkbaar ooit op haar plek gezet en dan blijven ze kleven. Ik zit daar verder niet zo mee hoorquote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zat eerder in FB ook al op je te vitten.
Ja, daar heb jij wel een handje vanquote:Op zondag 23 maart 2014 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb haar blijkbaar ooit op haar plek gezet en dan blijven ze kleven. Ik zit daar verder niet zo mee hoor
Nee en erger ik heb daar lol omquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar heb jij wel een handje vanEn ach, zo erg is het allemaal ook niet nee.
Jij moet een TomTom kopenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:09 schreef aimbotguru het volgende:
martend
wel een hele verademing.... gesprek tussen emil en isa.. zo heerlijk geen neukende billy en ruud in beeld, jengelende lotte.... Eeeeeeuuuuuuuuuueeeuhhh van Gio.... zalig
emil vertelde zojuist, dat hij het gevoel heeft, dat hij een periode tegemoet gaat van intens geluk, dat gun ik hem, ik vind hem echt een toffe peer...
Ik vind daar vele irritant. Maar als ze me gaan dissen onthou ik de userquote:
Dat soort filmpjes geven me kippenvel.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
Van remlof gepikt:
http://nos.nl/artikel/627093-euvolkslied-bij-flashmob-odessa.html
Ja mooi hè. Vooral als dat koor op het laatst inzet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes geven me kippenvel.
Prachtig
Mooi! En wat leuk voor die mensen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:14 schreef Disana het volgende:
Van remlof gepikt:
http://nos.nl/artikel/627093-euvolkslied-bij-flashmob-odessa.html
Een markt in Oekraïne. Waar je niet weet hoe het allemaal af gaat lopen met de Russen. Dus dit is best een groot gebaar.quote:
Is dat niet dat het op het eind met kanonnen met word geschoten.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mooi hè. Vooral als dat koor op het laatst inzet.
Haha ja, maar dat is een beetje lastig binnenshuis.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet dat het op het eind met kanonnen met word geschoten
Oh toch ? Ik twijfelde.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat is een beetje lastig binnenshuis.
Ook dat. Dat lees ik nu van jou.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Een markt in Oekraïne. Waar je niet weet hoe het allemaal af gaat lopen met de Russen. Dus dit is best een groot gebaar.
Ik kan daar zelfs heel blij van wordenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat soort filmpjes geven me kippenvel.
Prachtig
Ze willen graag bij Europa horen, maar Poetin denkt er anders over. Vandaar dit Europese volkslied.quote:
Ik bedoel dezequote:
Ik wist niet eens dat dat als het Europese volkslied werd gezienquote:Op zondag 23 maart 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze willen graag bij Europa horen, maar Poetin denkt er anders over. Vandaar dit Europese volkslied.
Het Europese volkslied is een gedeelte uit de negende symfonie die in 1823 werd gecomponeerd door Ludwig van Beethoven. Officieel is het een zuiver instrumentaal muziekstuk, maar er zijn verschillende pogingen gewaagd om er passende woorden op te zetten.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat als het Europese volkslied werd gezien
Dat het Beethoven was wist ik wel. Maar wat mooi gekozen als Europees volkslied. Het zou wereldwijd moeten zijn. Alle mensen worden vrienden is best wel een tekst die pastquote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het Europese volkslied is een gedeelte uit de negende symfonie die in 1823 werd gecomponeerd door Ludwig van Beethoven. Officieel is het een zuiver instrumentaal muziekstuk, maar er zijn verschillende pogingen gewaagd om er passende woorden op te zetten.
In de finale van deze symfonie gebruikte Beethoven de in 1785 door Friedrich von Schiller geschreven Ode an die Freude (Ode aan de vreugde). Dit gedicht geeft de door Beethoven gedeelde idealistische visie van Schiller weer, die alle mensen als broeders zag.
In 1972 koos de Raad van Europa, die reeds de Europese vlag had ontworpen, het thema van "Ode aan de vreugde" van Beethoven als Europees volkslied
http://nl.wikipedia.org/wiki/Europees_volkslied
Zojuist geluncht hierquote:
Als we ons aan de titel houden, is het nog beter. Maar dat zal nooit gebeuren.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat het Beethoven was wist ik wel. Maar wat mooi gekozen als Europees volkslied. Het zou wereldwijd moeten zijn
Ik had net een edit gedaanquote:Op zondag 23 maart 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we ons aan de titel houden, is het nog beter. Maar dat zal nooit gebeuren.
haha Ja ach ik had wel lol vannachtquote:Op zondag 23 maart 2014 22:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zojuist geluncht hierLekker bolletje met echte boter en ham
Het vliegtuig met zijn auto kwam gister al over. Ik dacht dat de derde wereld oorlog was uitgebrokenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:49 schreef Toverheks het volgende:
Morgen maar dagje thuis blijven, Obama land morgenochtend op Schiphol en gaat als eerste de Nachtwacht bewonderen, niemand mag erbij alles afgeschermd , daarna richting Den Haag.
Haha ja maar die tekst in het Duits is best mooiquote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die tekst is mooi, maar wel een utopie.
Haha.
Machtig ding he, Obama komt met zijn air force one, maar daar zit zijn auto in, misschien zitten hier Amerikaanse leger in of beveiliging, honden etc, scherpschutters voor op het dakquote:Op zondag 23 maart 2014 22:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het vliegtuig met zijn auto kwam gister al over. Ik dacht dat de derde wereld oorlog was uitgebroken
http://www.at5.nl/artikel(...)liegtuig-vliegt-over
Ik ga ook maar nergens heen. Lekker cossen
Geen idee maar ik was even bang dat dat ding op mijn dak ging landen. En wat ik begreep zat zijn limo daar inquote:Op zondag 23 maart 2014 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Machtig ding he, Obama komt met zijn air force one, maar daar zit zijn auto in, misschien zitten hier Amerikaanse leger in of beveiliging, honden etc, scherpschutters voor op het dak
Oke, maar die baan die ze vaak gebruiken is volgens mij al dicht, normaal zie ik ze opstijgen richting jou, en vaak heel snel achter elkaar nu is het stilletjes aan die kant in de lucht.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee maar ik was even bang dat dat ding op mijn dak ging landen. En wat ik begreep zat zijn limo daar in
Ja de baan is dicht omdat ze daar alle vliegtuigen parkeren. Ik heb meestal last met oosten wind. Dan komen ze bijna over de Overtoom aanvliegen.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, maar die baan die ze vaak gebruiken is volgens mij al dicht, normaal zie ik ze opstijgen richting jou, en vaak heel snel achter elkaar nu is het stilletjes aan die kant in de lucht.
het hele vliegverkeer wordt omgeleid volgens mij.
ja stond al te kijken, als ik in de keuken sta zie is ze achter elkaar de hele avond.........in de afgelopen zomer was ik wel geschrokken, zat ik in de avond op balkon kwamen ze zo laag niet normaal bij wijze kon zo naar binnen kijken waren ze aan het draaien om te gaan landenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de baan is dicht omdat ze daar alle vliegtuigen parkeren. Ik heb meestal last met oosten wind. Dan komen ze bijna over de Overtoom aanvliegen.
Ik heb wel eens op de Overtoom gestaan en iedereen keek omhoog. Zo laag was dat ding. We stonden ademloos te kijken. Maar die dingen zijn dan zo zwaar en landen traag en laag.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja stond al te kijken, als ik in de keuken sta zie is ze achter elkaar de hele avond.........in de afgelopen zomer was ik wel geschrokken, zat ik in de avond op balkon kwamen ze zo laag niet normaal bij wijze kon zo naar binnen kijken waren ze aan het draaien om te gaan landen
ja altijd na 7 uur, en jou foto van dat vliegtuig in je gracht super die heb ik toen opgeslagen op mijn pc.quote:Op zondag 23 maart 2014 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op de Overtoom gestaan en iedereen keek omhoog. Zo laag was dat ding. We stonden ademloos te kijken. Maar die dingen zijn dan zo zwaar en landen traag en laag.
En ja ik doe wel eens mijn raam dicht ze landen om de twee minuten om zeven uur
Ja dat was echt tof. Een boeing voor de deurquote:Op zondag 23 maart 2014 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja altijd na 7 uur, en jou foto van dat vliegtuig in je gracht super die heb ik toen opgeslagen op mijn pc.
Past niet bij mij. Heli is nog t doenquote:Op zondag 23 maart 2014 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was echt tof. Een boeing voor de deur [ afbeelding ]
Dat is handig in noodgevallenquote:
Ik moet altijd betalen voor lijntjesquote:Op zondag 23 maart 2014 23:22 schreef chufi het volgende:
NSA lijntjes heb ik mogelijk wel aangevraagd afgelopen 2 jaar ...
Ik heb een drogerquote:Op zondag 23 maart 2014 23:33 schreef Toverheks het volgende:
Lijntjes wat voor lijntjes was lijntjes
Ik wist hetquote:Op maandag 24 maart 2014 00:45 schreef missmistreated het volgende:
Ruud zegt overduidelijk tegen Bil: Jimmy gaat weg
Inside information ?
Ik gok omdat ik de moraalridder uit heb lopen hangenquote:Op maandag 24 maart 2014 02:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh en laat me raden waarom vertel je niet
Oh jee wat heb je gedaanquote:Op maandag 24 maart 2014 02:29 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik gok omdat ik de moraalridder uit heb lopen hangen![]()
En ik haar (onder andere) heb aangesproken in DM over offtopic
Nooit gedacht dat ik zo diep zou zinken
Nou nee ik heb liever een zacht voorspelquote:
Kletsen kun je krijgen! Wat denk jij wel niet!quote:Op maandag 24 maart 2014 02:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee ik heb liever een zacht voorspel
Ook goedquote:Op maandag 24 maart 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kletsen kun je krijgen! Wat denk jij wel niet!
[ afbeelding ]
Vond het een beetje ver gaan dat een half topic naar de COS werd gehaald... vroeg me Oprecht af waarom.. ze zijn al in dat topic, gaan moeilijk doen om naar een ander topic te quoten enzo... terwijl ze een vraag/discussie JUIST daar kunnen voeren...quote:
Hadde gij oew brilleke nie op?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vond het een beetje ver gaan dat een half topic naar de COS werd gehaald... vroeg me Oprecht af waarom.. ze zijn al in dat topic, gaan moeilijk doen om naar een ander topic te quoten enzo... terwijl ze een vraag/discussie JUIST daar kunnen voeren...![]()
Maar ik zal dat wel niet goed zien ofzo....
Een user met kwaliteiten weg gepestquote:Op maandag 24 maart 2014 02:35 schreef Inodder het volgende:
[..]
Vond het een beetje ver gaan dat een half topic naar de COS werd gehaald... vroeg me Oprecht af waarom.. ze zijn al in dat topic, gaan moeilijk doen om naar een ander topic te quoten enzo... terwijl ze een vraag/discussie JUIST daar kunnen voeren...![]()
Maar ik zal dat wel niet goed zien ofzo....
Was niets geen pesten aanquote:
Foksters zijn rete gevoeligquote:Op maandag 24 maart 2014 02:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
Was niets geen pesten aan![]()
Heb gewoon netjes gevraagd: waarom?
Ik was trouwens een van de mensen die de posts steeds van de cos naar de fb trok. Was je het daar nou wel of niet mee eens. Je bent best warrig, hihi.quote:
Oh ff lezenquote:Op maandag 24 maart 2014 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was trouwens een van de mensen die de posts steeds van de cos naar de fb trok. Was je het daar nou wel of niet mee eens. Je bent best warrig, hihi.
Ik zie niks in de fbquote:Op maandag 24 maart 2014 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was trouwens een van de mensen die de posts steeds van de cos naar de fb trok. Was je het daar nou wel of niet mee eens. Je bent best warrig, hihi.
Dan heb je wat gemist want het was hier gezellig drukquote:
Ja hoor, spul hoort gewoon in het juiste topic...quote:Op maandag 24 maart 2014 02:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik heus wel bijgelezen!quote:Op maandag 24 maart 2014 02:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist want het was hier gezellig druk
Precies. En laat het lekker.quote:Op maandag 24 maart 2014 02:47 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ja hoor, spul hoort gewoon in het juiste topic...![]()
In dit geval ging het om lot en haar moeder ofzo... lappen tekst en fotos werden vanuit haar topic naar COS geplaatst (waarschijnlijk omdat ze daar meer andacht/respons verwachten)
Echt ik durf dat zelf niet eensquote:
quote:
Bijlezen is minder eng dan teruglezenquote:
Dat geldt toch alleen als je bezopen post?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bijlezen is minder eng dan teruglezen![]()
alsjebegrijptwatikbedoel
Zekerquote:Op maandag 24 maart 2014 02:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
Bijlezen is minder eng dan teruglezen![]()
alsjebegrijptwatikbedoel
Daar ga ik maar niet op inquote:Op maandag 24 maart 2014 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen als je bezopen post?
geen commentaarquote:Op maandag 24 maart 2014 02:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen als je bezopen post?
Wat stond hierquote:
hetzelfde als er boven... quote mezelfquote:
Ah ja ik ken datquote:Op maandag 24 maart 2014 03:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
hetzelfde als er boven... quote mezelf
Bezopen zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 03:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
hetzelfde als er boven... quote mezelf
Ik heb vaak dubbele qoutesquote:
I wishquote:
Is dat jou moter in je uiquote:Op maandag 24 maart 2014 03:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
I wish![]()
Nee, vandaag niet... Morgen/straks werken.
Nee dat is een bugquote:
Nice. En truste is ga ook platquote:
WTF! is dit uit Weeds?quote:Op maandag 24 maart 2014 02:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kletsen kun je krijgen! Wat denk jij wel niet!
[ afbeelding ]
all the samequote:Op maandag 24 maart 2014 04:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
little boxes on the hill side,,,,,
Slaap lekker.
Gewoon naar Den Haag komen. Hier houden we niet zo van die poeha en kun je zo tussen alle wereldleiders rondlopen, lekker selfies schieten.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:11 schreef Toverheks het volgende:
Wie iets van Obama wil zien kan nog proberen bij het concertgebouw te gaan staan. Rest is hermetisch afgesloten
Ja!quote:
O echt?! Ik ben een beetje fan af sinds Geer zijn gezicht heeft laten glad trekken, hij ziet er niet meer uit, dus nu zit ik met eenToppers-kaartje in mijn maag.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Copycat het volgende:
Deisyy! Ga je binnenkort naar Utopia? Jouw idool (!!!) Gerard Joling komt er optreden.
Tenminste ... Als de regie (lees: Huub in eigen persoon) er geen gescript stokje voor steekt.
Want niets is wat het lijkt en alles is voorgekookt.
Wat jammer nu .. Die avond moet ik net mijn haren wassen. Zul je altijd zien.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:44 schreef Deisyy het volgende:
O echt?! Ik ben een beetje fan af sinds Geer zijn gezicht heeft laten glad trekken, hij ziet er niet meer uit, dus nu zit ik met eenToppers-kaartje in mijn maag.
Kopen? (Incl. blauw outfit)
Jammer joh, maar sommige dingen hebben prioriteitquote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat jammer nu .. Die avond moet ik net mijn haren wassen. Zul je altijd zien.
quote:Op maandag 24 maart 2014 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat jammer nu .. Die avond moet ik net mijn haren wassen. Zul je altijd zien.
Er waren bejaarde demonstranten een groep las ik net, die zijn netjes het busje in geholpen. heb vanmorgen wel wat gehoord achteraf dus de air force die overvloog las ik in de plaatstelijke fb pagina van ons stadsdeelquote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon naar Den Haag komen. Hier houden we niet zo van die poeha en kun je zo tussen alle wereldleiders rondlopen, lekker selfies schieten.
Een typische Classico, met weer eens een scheidsrechter die denkt het allemaal te kunnen bepalen .....quote:Op maandag 24 maart 2014 16:31 schreef Jian het volgende:
Mensuh, mensuh, El Clasico was weer een geweldig spektakel gisterenavond hè, vonden jullie toch ook!?
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:53 schreef Leandra het volgende:
God wat is het verwarrend dat het in de COS steeds over PB gaat en dat dan niet PearlBitch bedoeld wordt
Wat een héérlijke manier om achteraf je gelijk te kunnen claimen...quote:Op maandag 24 maart 2014 17:30 schreef augustinus53 het volgende:
[..]
over de email van gister die ik heb gehad , en nu zeker weet wie er uit gaat , maar mag daar helaas niets over zeggen, weet je, maar goed nog een half uurke en dan weten we het.
BB met R?quote:Op maandag 24 maart 2014 17:38 schreef Disana het volgende:
Uien
Paprika
Knoflook
Tomatenpuree
Gehakt
Cayennepeper
Paprikapoeder
Bruine bonen
Met rijst.
Zoutvlees is beter.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker toch? Zit net te denken dat ik er ook spekjes bij had moeten kopen.
Leuk nummer.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:49 schreef Copycat het volgende:
Red beans and rice, I can eat a plate twice!
Aardappels, stukje vlees, salade. Simpel. Meestal kook ik wat internationalerquote:
Niets mis mee.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:57 schreef dolcefarniente het volgende:
Aardappels, stukje vlees, salade. Simpel. Meestal kook ik wat internationaler
Ik hoop wel dat ze achteraf wel een koekje kregenquote:Op maandag 24 maart 2014 20:44 schreef Disana het volgende:
Voor Soury, verbaasde honden
http://cheezburger.com/59502081
Vast wel.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze achteraf wel een koekje kregen
Ik wil ook een koekjequote:
Ja dat helpt niet echtquote:Op maandag 24 maart 2014 21:46 schreef Copycat het volgende:
Ben je even zen, breekt de pleuris onder de streamers uit. Wat een droeftoeters, die bellers.
Haha druifquote:
Cc, is dit familie?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:46 schreef Copycat het volgende:
Ben je even zen, breekt de pleuris onder de streamers uit. Wat een droeftoeters, die bellers.
Van Johan Vlemmix bedoel je? Ik zou het niet weten. Wel een treurig verhaal.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
Cc, is dit familie?
NWS / 87 jarige man op begraafplaats in elkaar geslagen
Ik heb het ook live gemist. Kreeg wel een Whatsapp van mijn moeder dat er chaos in de tent wasquote:Op maandag 24 maart 2014 22:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit ff een filmpje van eet-gate / bel-gate te kijken, maar die Laura gooit de kankers en weet ik wat nog meer er uit.
Jammer dat ik dit niet live mee kon maken met jullie in de COS
Wat een dieptriest verhaalquote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Johan Vlemmix bedoel je? Ik zou het niet weten. Wel een treurig verhaal.
Ja, ik vond hem een beetje lijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van Johan Vlemmix bedoel je? Ik zou het niet weten. Wel een treurig verhaal.
Een Whatsapp van je moeder over chaos in Utopia!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het ook live gemist. Kreeg wel een Whatsapp van mijn moeder dat er chaos in de tent was.
Hier ben je welkom hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 22:21 schreef DIGIT_ het volgende:
Todeledokie Utopia,
Jim er uit, een tut en krultang programma erin, d8 het niet.
Gun isa de overwinning.
S6 met de uitzendingen.
Ik ben niet boos iig, maar ik vind er gewoon niet veel meer aan en dat eigenlijk al een tijdje. Ik erger met teveel aan bepaalde mensen in die loods en ben voorlopig even uit geërgerd.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:36 schreef Copycat het volgende:
Al die boze streamertjes die hun abonnement opzeggen.
Ik ga over een paar dagen voor het eerst ervoor betalen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meh.. wel mooi eigenlijk dat het zo loopt. Totale waste of time, dat Utopia. Ik heb me van mijn leven nog nooit nuttelozer gevoeld dan wanneer ik bijvoorbeeld een hele fucking zondag languit livestreams lig te kijken op de bank en bullshit lig te posten in het COS topic.
Ik kijk af en toe, als er iets te beleven valt. Ik moet er niet aan denken om heel de dag die streams aan te hebben. Meestal 's avonds even. En in het weekend. Maar ook zonder te kijken kan ik uitstekend meelullen in de COS, vind ik zelfquote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben niet boos iig, maar ik vind er gewoon niet veel meer aan en dat eigenlijk al een tijdje. Ik erger met teveel aan bepaalde mensen in die loods en ben voorlopig even uit geërgerd.
Nee, natuurlijk niet. Ik heb gewoon nog een abonnement, maar dat is dat "buitenkansje". Die gaat eerdaags verlopen. Mooi moment om te kappen of iig drastisch te minderen met deze ongein.quote:
Dat het waste of time is, kom ik niet nu pas achter. Ben het nu inmiddels wel aardig zat, maar dat heb ik in de COS volgens mij ook wel vaak genoeg aangegeven.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]_____
Kom je nu pas achter ja?
Sowieso naïevelingen die van tevoren niet begrepen dat elke seconde gescript is
Hoe gaat het trouwens met je stoppen met roken? Nog steeds going strong?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Ik heb gewoon nog een abonnement, maar dat is dat "buitenkansje". Die gaat eerdaags verlopen. Mooi moment om te kappen of iig drastisch te minderen met deze ongein.
Gaat lekker!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je stoppen met roken? Nog steeds going strong?
Mooi zo! Goed dat je toch hebt doorgezet, ondanks dat het even onhaalbaar leek.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gaat lekker!Heb er vrijwel geen moeite meer mee. Bij het biertje soms nog, maar ja... gaat ook wel over. Thanks for asking!
5 jaar!!quote:Op maandag 24 maart 2014 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mooi zo! Goed dat je toch hebt doorgezet, ondanks dat het even onhaalbaar leek.
Ik ben inmiddels gewoon al vijf jaar gestopt.
Gezonde lui, wij!
Tomatensoepquote:Op maandag 24 maart 2014 17:38 schreef Disana het volgende:
Uien
Paprika
Knoflook
Tomatenpuree
Gehakt
Cayennepeper
Paprikapoeder
Bruine bonen
Met rijst.
quote:Op maandag 24 maart 2014 20:44 schreef Disana het volgende:
Voor Soury, verbaasde honden
http://cheezburger.com/59502081
Wil jij je even melden in de Cos?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:47 schreef Inodder het volgende:
[..]Wat een vieze vuile kutstreek! Jammer dat geen enkel hem in de klauwen bijt
![]()
Maar toch wel grappig om te zien
Lijkt me niet dat de COS daar zo'n geschikte plek voor is....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil jij je even melden in de Cos?
Er is grote verontwaardiging over het vertrek van vuurvliegje.
Nogal een poos ... Ik ben met dertien jaar begonnen en met vijfenveertig gestopt. Zo'n 27 jaar dus. In het begin dan wel sporadisch, maar vanaf mijn vijftiende full blown.quote:Op maandag 24 maart 2014 23:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
5 jaar!!![]()
![]()
Lang gerookt?
Ik nu 3 maanden na mijn mislukte poging van 2013 en 2012.... en 2005.
Voel me nu in ieder geval een stuk gezonder. Nu ook zo houden als de terrassentijd weer aanbreekt... dat is nog wel een uitdaging.
Soep met brood is best lekker, doe ik ook wel eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 00:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Tomatensoep
Boterham
Mooi simpel, te lui om nu nog te koken
brood daar zit wat inquote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Soep met brood is best lekker, doe ik ook wel eens.
En die honden? Dat zijn watjes. Katten hadden het niet gepikt.
Je hebt niks verkeerds gezegd hoor, maar hier is al heel wat aan vooraf gegaan ook in minder nette bewoordingen. En als lid van de nieuwe garde kom ik op voor mijn mensen!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de COS daar zo'n geschikte plek voor is....
Maar vertel mij wat ik hier voor verschrikkelijks gezegd heb....![]()
[ afbeelding ]
ps volgens mij is DM openbaar maken niet geheel legaal hier, vandaar dat ik wat censuur heb toegepast... Ik neem aan dat je de blanco velden zelf wel in kan vullen.
pps En dit is echt het eerste bericht wat ik stuur... geen gesprek hieraan voorafgaand.
wat valt er op te komen ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt niks verkeerds gezegd hoor, maar hier is al heel wat aan vooraf gegaan ook in minder nette bewoordingen. En als lid van de nieuwe garde kom ik op voor mijn mensen!
[ afbeelding ] Viva la revolución!
Ik neem toch ook aan dat een ieder op mag komen voor de mening van een ander op een forum¿quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
wat valt er op te komen ?
Neem aan dat een ieder zijn mening mag geven op een forum.
daarom vraag ik wat valt er op te komen, heb er geen reet van mee gekregen het enigste wat ik lees is dat iemand weg gaat van Fok! omdat iemand anders ergens commentaar op heeft. Dus ik bedoel waar kwam je voor op ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik neem toch ook aan dat een ieder op mag komen voor de mening van een ander op een forum¿
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:20 schreef Copycat het volgende:
Dus blijkbaar zijn er via DM oid wat woorden gevallen en is daarna de beslissing genomen FOK! vaarwel te zeggen. Lijkt me een slimme beslissing want klaarblijkelijk ben je dan niet uit forum-hout gesneden.
Heb je een voorbeeld, hoeft geen naam bij maar ik ben het met cc eensch als je niet tegen kritiek of zoiets kan moet je naar de tv kijken en niet je mening geven als mensen de mogelijkheid hebben een weerwoord te kunnen geven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Het gaat niet om die ene DM die we nu kennen. Er wordt ook publiekelijk persoonlijk afgezeken, met vieze vuile woordjes. Ik kan dat wel hebben, maar niet iedereen. Dus kom ik daar voor op.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:35 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik die DM gemist. Maar dan nog blijft mijn mening staan: can't take the heat, leave the kitchen. Goede move, dus.
Er is hierna nog meer gezegt (ook niets bijzonders) maar dit was echt de openingsvraag, en direct die reactie... Ik kan het ook verder niet helpen. Maar zoals hierboven reeds gezegd, niet uit forumhout gesneden dan wmb sorry.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 01:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat de COS daar zo'n geschikte plek voor is....
Maar vertel mij wat ik hier voor verschrikkelijks gezegd heb....![]()
[ afbeelding ]
ps volgens mij is DM openbaar maken niet geheel legaal hier, vandaar dat ik wat censuur heb toegepast... Ik neem aan dat je de blanco velden zelf wel in kan vullen.
pps En dit is echt het eerste bericht wat ik stuur... geen gesprek hieraan voorafgaand.
Die had ik wel gezien, maar dat leek me zo nietszeggend dat ik me niet kon voorstellen dat het daarom ging. Kan ik eigenlijk nog steeds niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef Inodder het volgende:
Er is hierna nog meer gezegt (ook niets bijzonders) maar dit was echt de openingsvraag, en direct die reactie... Ik kan het ook verder niet helpen. Maar zoals hierboven reeds gezegd, niet uit forumhout gesneden dan wmb sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |