SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Doet ze wel volgens mij met een beter inzicht als resultaat dan het jouwequote:Op zondag 23 maart 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moet je je niet zo focussen op mij. En wel op de bewoners
Een beter leven gaat haar niet lukkenquote:Op zondag 23 maart 2014 02:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Doet ze wel volgens mij met een beter inzicht als resultaat
Mijn dankquote:Op zondag 23 maart 2014 02:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Doet ze wel volgens mij met een beter inzicht als resultaat dan het jouwe
Je leven is echt zo leeg als de streams, reageer je lekker af op mij, neem nog een joint.quote:
Graag gedaanquote:
Ehm en daar weet jij alles vanquote:Op zondag 23 maart 2014 02:51 schreef formule het volgende:
Iedere inwoner heeft een contract moeten onder tekenen Dus doen wat de baas zegt
Wel wel eens zien wie het te ver gaat de regels van het contract
Alle bewoners slapen nu en geen gewip. Das nou jammer. En Poezeligding gaat voor de web cam een showtje geven voor de nachtbrakersquote:Op zondag 23 maart 2014 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:
Misschien moet je je niet zo focussen op mij. En wel op de bewoners
Post eens iets over de streams, ze slapen al een uur![]()
Je joint valt je zwaar?quote:Op zondag 23 maart 2014 02:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle bewoners slapen nu en geen gewip. Das nou jammer. En Poezeligding gaat voor de web cam een showtje geven voor de nachtbrakers [ afbeelding ][ afbeelding ]
Emil is slimmer dan dat!quote:Op zondag 23 maart 2014 02:53 schreef aimbotguru het volgende:
Kijkertje
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:38 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
ik ben ook sitochi fan, maar wat hij de laatste paar dagen laat zien,ben ik erg teleurgesteld in die gast, ook hij loopt, net als Gio, zijn lul achterna...Echnie! Hij maakt handig gebruik van haar! Jimmy heeft geld in het laatje gebracht door keihard te werken, hij weet dat Jimmy hoog scoort in de polls (dat heeft Robin hem ingefluisterd) en nu ook Robin geld binnen brengt is Jimmy niet meer nodig en is hij een concurrent kwijt.
Zijn worstelgala is dan een stuk meer plausibel en Robin is op zich geen echte bedreiging. Jimmy wel!
kijkertje , ik denk dat ik jou gelijk moet geven, maar ik blijf bij mijn standpunt , dat emil enorm onder de indruk is van die del en ik zie het als "zijn lul achterna lopen"
Nee maar als je ziet dat iemand naar de zenderkamer wordt geroepen en dan een toneelstukje opvoerd Denk ik Oke zal welquote:
Ja, als ik eerlijk mag zijn dan vond ik de gifjes leuker ...quote:Op zondag 23 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap even, En Muis ook. Morgen weer een dag om op elkaar te fitten.
Of vecht het uit in de SC.
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, als ik eerlijk mag zijn dan vond ik de gifjes leuker ...
Zet maar een link naar de sc anders snappen ze het niet. Oh sorry ik ben dronken en stoned btw. Het zou mij ook helpenquote:Op zondag 23 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kap even, En Muis ook. Morgen weer een dag om op elkaar te fitten.
Of vecht het uit in de SC.
Mensen zien meestal wat ze willen zien en worden daarin bevestigd. De neiging tot complottheorieen wordt groter als je niet begrijpt hoe alles in zijn werk gaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 02:56 schreef formule het volgende:
[..]
Nee maar als je ziet dat iemand naar de zenderkamer wordt geroepen en dan een toneelstukje opvoerd Denk ik Oke zal wel
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Beest mag blij zijn dat ie geen 'kalfsvlees' wordt.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef aimbotguru het volgende:
wil niet op de zaken vooruit lopen, maar als ze daar echt een kalfje gaan neerzetten, zie ik het als dierenmishandeling...
Ik zat hier met popcorn....quote:Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wurgcontracten voor?:-) :-) :-)quote:Op zondag 23 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mensen zien meestal wat ze willen zien en worden daarin bevestigd. De neiging tot complottheorieen wordt groter als je niet begrijpt hoe alles in zijn werk gaat.
Het is totaal niet handig voor Talpa om de boel te beinvloeden behalve dan bij de selectie van de kandidaten. Vroeg of laat zouden ze hiermee door de mand vallen. Iemand gaat dat op den duur toch het ware verhaal vertellen aan de pers en waarom zouden ze dat risico willen lopen?
Wat zijn wurgcontractenquote:Op zondag 23 maart 2014 03:04 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
misschien hebben ze daar wurgcontracten voor?
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zat hier met popcorn....
Bitchfight....![]()
![]()
![]()
Ik ben voor mien muisje....![]()
Ik zit klaar daarquote:Op zondag 23 maart 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
COSFIGHT!!!![]()
![]()
![]()
#teamsoury [ afbeelding ][ afbeelding ]
Poll: Wie moet de bitchfight winnen?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
COSFIGHT!!!![]()
![]()
![]()
Eh bedtijd?quote:Op zondag 23 maart 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
COSFIGHT!!!![]()
![]()
![]()
COSFIGHT!quote:Op zondag 23 maart 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
COSFIGHT!!!![]()
![]()
![]()
Ik wil alleen maar zeggen dat jij noch ik weten welke contracten er afgesloten zijn. Je kunt natuurlijk heel achterdochtig daar van alles bij bedenken maar dat maakt het nog niet echt waar!quote:
En? Lekker?quote:
Om het eens van de andere kant te bekijken: de redactie heeft bijna God-macht. Ze bepalen in hele grote mate de omgeving, de omstandigheden, welke informatie er binnenkomt enz.quote:Op zondag 23 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het is totaal niet handig voor Talpa om de boel te beinvloeden behalve dan bij de selectie van de kandidaten.
Natuurlijk zijn er commerciele belangen maar dat wil nog niet zeggen dat ze ALLES manipuleren. Dat is ook helemaal niet nodig. Mensen(de inwoners) zijn vrij om te doen wat ze willen. Behalve de keuze van de kandidaten en de beperkingen wat betreft de invloeden van buitenaf hoef je ook verder de boel niet te sturen. Daar zorgen de bewoners met al hun ego's zelf wel voor.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Om het eens van de andere kant te bekijken: de redactie heeft bijna God-macht. Ze bepalen in hele grote mate de omgeving, de omstandigheden, welke informatie er binnenkomt enz.
Zelfs al zouden ze zich heilig voornemen die macht zo weinig of neutraal mogelijk te gebruiken, zouden ze de verleiding lang kunnen weerstaan?
Wij als kijkers hebben geen enkel persoonlijk belang bij het verloop en kijk hoe graag wij zouden willen bijsturen. Denk nou aan welke belangen er voor de makers meespelen...
Ik ben purist en hoe meer men die macht durft los te laten hoe interessanter het voor mij wordt. En ik geloof ook wel dat JdM die intentie er nadrukkelijk ingestopt heeft. Erg ok dus.
De vraag is in hoeverre men zich aan die intentie durft te houden met alle commerciele belangen die er zijn. De neiging moet gigagroot zijn om toch steeds meer te gaan bijsturen.
Als kijker en buitenstaander kun je het gewoon niet weten. Het ligt ergens tussen alles volledig vrij laten en totale script in maar waar precies blijft toch de vraag. Ik zelf denk dat er veel met 'suggesties' gewerkt wordt. Men stelt iets voor en de kandidaat heeft enige vrije keuze in hoe of wat er mee te doen. Maar dat is ook maar gissen van mij. Het meest veelzeggend is misschien dat de kandidaten het zelf soms ook niet lijken te weten.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er commerciele belangen maar dat wil nog niet zeggen dat ze ALLES manipuleren. Dat is ook helemaal niet nodig. Mensen(de inwoners) zijn vrij om te doen wat ze willen. Behalve de keuze van de kandidaten en de beperkingen wat betreft de invloeden van buitenaf hoef je ook verder de boel niet te sturen. Daar zorgen de bewoners met al hun ego's zelf wel voor.
Daarom het blijft dan bij gissen. Ik ben er van overtuigd dat er behalve de keuze van de kandidaten en de regels die alom bekend zijn er verder geen invloed op de inwoners wordt uitgeoefend. Alle andere manipulaties moet je wel kunnen bewijzen als je die suggereert.quote:Op zondag 23 maart 2014 04:50 schreef Rica het volgende:
[..]
Als kijker en buitenstaander kun je het gewoon niet weten. Het ligt ergens tussen alles volledig vrij laten en totale script in maar waar precies blijft toch de vraag. Ik zelf denk dat er veel met 'suggesties' gewerkt wordt. Men stelt iets voor en de kandidaat heeft enige vrije keuze in hoe of wat er mee te doen. Maar dat is ook maar gissen van mij. Het meest veelzeggend is misschien dat de kandidaten het zelf soms ook niet lijken te weten.
Het is hier maar een forum.quote:Op zondag 23 maart 2014 05:10 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Daarom het blijft dan bij gissen. Ik ben er van overtuigd dat er behalve de keuze van de kandidaten en de regels die alom bekend zijn er verder geen invloed op de inwoners wordt uitgeoefend. Alle andere manipulaties moet je wel kunnen bewijzen als je die suggereert.
Die zit te kijken waar de mooie plaatjes geschoten kunnen worden, en Isabel ratelt maar door met haar zelfreflectie,, Tja het is waar Isabel zit op de schopstoel dankzij B&B en Andrea, Hoplijk kan Robin die stortvloed van informatie aan,, Als tacticus die ze is zou dat moeten lukken,,, Isabel legt heel de situatie van Andrea uit,,, Alsof Robin daar niet van op de hoogte is. Zou isabel gaan janken?quote:Op zondag 23 maart 2014 07:19 schreef anjajaha het volgende:
Robin zit dus gewoon mooi te wezen, en hoort Isa uit. De koeien kijkt ze echt niet naar om hoor
Tja misschien heeft die mee in de regiekamer gezeten om Isa op de schopstoel te krijgen zodat Isa klem zit als de discussie komt wel of niet op de fotoshoot (ook wel toevallig)quote:Op zondag 23 maart 2014 07:24 schreef anjajaha het volgende:
Isa praten en Robin gapen, ik vind het zielig voor Isa.
Dat denk ik ook van die regiekamer, ze toont nu ook totaal geen belangstelling voor Isa haar betoog, walgelijk om te zien dit dus ik ga ontbijtenquote:Op zondag 23 maart 2014 07:30 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
Tja misschien heeft die mee in de regiekamer gezeten om Isa op de schopstoel te krijgen zodat Isa klem zit als de discussie komt wel of niet op de fotoshoot (ook wel toevallig)
* Brabopapa zet weer dat aluminiumhoedje af
Dat gezicht van Robin... die denkt..... (dit is niet haar Utopia), wat een transparante doos is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |