abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138064660

Welkom in het Commentaar op Streams topic. Hier kan je los gaan op de streams.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Voor random geklets verwijzen we je naar de slowchat en als je veel caps wil gaan posten mag dat in het CAPS topic. Caps en gifjes met zichtbare blote tieten en geslachtsdelen kunnen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1

Bewonerslijst:

inwissel Utopianen

Exits:

Wie mag naar huis- en wie-is-jouw-favoriet POLL in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De nominatie- en eliminatie data van maart:

ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 23 maart 2014 @ 02:48:21 #2
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_138064667
Ik ben al weg
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_138064668
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Misschien moet je je niet zo focussen op mij. En wel op de bewoners :W
Doet ze wel volgens mij met een beter inzicht als resultaat dan het jouwe :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_138064673

Post eens iets over de streams, ze slapen al een uur :Z ^O^
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064675
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Doet ze wel volgens mij met een beter inzicht als resultaat :+
Een beter leven gaat haar niet lukken ;)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_138064676
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Doet ze wel volgens mij met een beter inzicht als resultaat dan het jouwe :+
Mijn dank :)
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_138064680
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:49 schreef Soury het volgende:

[..]

Een beter leven gaat haar niet lukken ;)
Je leven is echt zo leeg als de streams, reageer je lekker af op mij, neem nog een joint. :7
pi_138064685
Iedere inwoner heeft een contract moeten onder tekenen Dus doen wat de baas zegt
Wel wel eens zien wie het te ver gaat de regels van het contract
pi_138064688
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Mijn dank :)
Graag gedaan O+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_138064696
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:51 schreef formule het volgende:
Iedere inwoner heeft een contract moeten onder tekenen Dus doen wat de baas zegt
Wel wel eens zien wie het te ver gaat de regels van het contract
Ehm en daar weet jij alles van :?
  zondag 23 maart 2014 @ 02:53:49 #11
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_138064704
Kijkertje
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:38 schreef aimbotguru het volgende:

[..]

ik ben ook sitochi fan, maar wat hij de laatste paar dagen laat zien,ben ik erg teleurgesteld in die gast, ook hij loopt, net als Gio, zijn lul achterna...
:N Echnie! Hij maakt handig gebruik van haar! Jimmy heeft geld in het laatje gebracht door keihard te werken, hij weet dat Jimmy hoog scoort in de polls (dat heeft Robin hem ingefluisterd) en nu ook Robin geld binnen brengt is Jimmy niet meer nodig en is hij een concurrent kwijt.

Zijn worstelgala is dan een stuk meer plausibel en Robin is op zich geen echte bedreiging. Jimmy wel!

kijkertje , ik denk dat ik jou gelijk moet geven, maar ik blijf bij mijn standpunt , dat emil enorm onder de indruk is van die del en ik zie het alsof hij "zijn lul achterna loopt "
pi_138064705
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:49 schreef PoezeligDing het volgende:

Post eens iets over de streams, ze slapen al een uur :Z ^O^
Alle bewoners slapen nu en geen gewip. Das nou jammer. En Poezeligding gaat voor de web cam een showtje geven voor de nachtbrakers
pi_138064716
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:53 schreef Soury het volgende:

[..]

Alle bewoners slapen nu en geen gewip. Das nou jammer. En Poezeligding gaat voor de web cam een showtje geven voor de nachtbrakers [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je joint valt je zwaar? :')
pi_138064723
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:53 schreef aimbotguru het volgende:
Kijkertje
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:38 schreef aimbotguru het volgende:

[..]

ik ben ook sitochi fan, maar wat hij de laatste paar dagen laat zien,ben ik erg teleurgesteld in die gast, ook hij loopt, net als Gio, zijn lul achterna...
:N Echnie! Hij maakt handig gebruik van haar! Jimmy heeft geld in het laatje gebracht door keihard te werken, hij weet dat Jimmy hoog scoort in de polls (dat heeft Robin hem ingefluisterd) en nu ook Robin geld binnen brengt is Jimmy niet meer nodig en is hij een concurrent kwijt.

Zijn worstelgala is dan een stuk meer plausibel en Robin is op zich geen echte bedreiging. Jimmy wel!

kijkertje , ik denk dat ik jou gelijk moet geven, maar ik blijf bij mijn standpunt , dat emil enorm onder de indruk is van die del en ik zie het als "zijn lul achterna lopen"
Emil is slimmer dan dat!
pi_138064726
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:52 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ehm en daar weet jij alles van :?
Nee maar als je ziet dat iemand naar de zenderkamer wordt geroepen en dan een toneelstukje opvoerd Denk ik Oke zal wel
  zondag 23 maart 2014 @ 02:56:20 #16
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_138064730
Ruud doet weer even een '®uudje' Huuuuuuh huuuuuuuh huuuuuuuh
  One tough cookie zondag 23 maart 2014 @ 02:59:19 #17
169210 liesje1979
pi_138064750
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Je joint valt je zwaar? :')
Kap even, En Muis ook. Morgen weer een dag om op elkaar te fitten.
Of vecht het uit in de SC. :P
pi_138064754
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja, als ik eerlijk mag zijn dan vond ik de gifjes leuker ... :X
  zondag 23 maart 2014 @ 03:00:50 #19
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_138064761
wil niet op de zaken vooruit lopen, maar als ze daar echt een kalfje gaan neerzetten bij wijze van grap, zie ik het als dierenmishandeling...
  zondag 23 maart 2014 @ 03:01:47 #20
216508 frensje
VI Hooligans
pi_138064767
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef Punkman het volgende:

[..]

:Y minder ergerlijk ook :X
sha-la-lie-sha-la-la sommige dingen gaan wel gewoon door, V.I. Oranje
pi_138064773
quote:
14s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:59 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Zet maar een link naar de sc anders snappen ze het niet. Oh sorry ik ben dronken en stoned btw. Het zou mij ook helpen
pi_138064775
quote:
12s.gif Op zondag 23 maart 2014 02:56 schreef formule het volgende:

[..]

Nee maar als je ziet dat iemand naar de zenderkamer wordt geroepen en dan een toneelstukje opvoerd Denk ik Oke zal wel
Mensen zien meestal wat ze willen zien en worden daarin bevestigd. De neiging tot complottheorieen wordt groter als je niet begrijpt hoe alles in zijn werk gaat.

Het is totaal niet handig voor Talpa om de boel te beinvloeden behalve dan bij de selectie van de kandidaten. Vroeg of laat zouden ze hiermee door de mand vallen. Iemand gaat dat op den duur toch het ware verhaal vertellen aan de pers en waarom zouden ze dat risico willen lopen?
pi_138064782
quote:

[..]

^O^
  zondag 23 maart 2014 @ 03:03:49 #24
422382 Ygritte
You know nothing!
pi_138064786
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:00 schreef aimbotguru het volgende:
wil niet op de zaken vooruit lopen, maar als ze daar echt een kalfje gaan neerzetten, zie ik het als dierenmishandeling...
Beest mag blij zijn dat ie geen 'kalfsvlees' wordt.
Als koe zou ik liever daar staan dan in klaver zijn megastal.
pi_138064790
quote:

[..]

Ik zat hier met popcorn....

Bitchfight.... *O* *O* *O*

Ik ben voor mien muisje.... :*
  zondag 23 maart 2014 @ 03:04:19 #26
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_138064791
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Mensen zien meestal wat ze willen zien en worden daarin bevestigd. De neiging tot complottheorieen wordt groter als je niet begrijpt hoe alles in zijn werk gaat.

Het is totaal niet handig voor Talpa om de boel te beinvloeden behalve dan bij de selectie van de kandidaten. Vroeg of laat zouden ze hiermee door de mand vallen. Iemand gaat dat op den duur toch het ware verhaal vertellen aan de pers en waarom zouden ze dat risico willen lopen?
misschien hebben ze daar wurgcontracten voor?:-) :-) :-)
pi_138064796
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:04 schreef aimbotguru het volgende:

[..]

misschien hebben ze daar wurgcontracten voor?
Wat zijn wurgcontracten :?
pi_138064799
quote:
16s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Ik zat hier met popcorn....

Bitchfight.... *O* *O* *O*

Ik ben voor mien muisje.... :*
_O- Steukert :P _O-
  One tough cookie zondag 23 maart 2014 @ 03:05:23 #29
169210 liesje1979
pi_138064802
COSFIGHT!!! *O* *O* *O*

#teamsoury
pi_138064807
quote:
11s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
COSFIGHT!!! *O* *O* *O*

#teamsoury [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zit klaar daar :(
pi_138064811
quote:
COSFIGHT!!! *O* *O* *O*

Poll: Wie moet de bitchfight winnen?
Soury
PoezeligDing
Tussenstand:
  zondag 23 maart 2014 @ 03:08:53 #33
423423 aimbotguru
aimbot is cool
pi_138064813
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wat zijn wurgcontracten :?
grapjas :-)
pi_138064819
quote:
COSFIGHT!!! *O* *O* *O*

Eh bedtijd? :P
  zondag 23 maart 2014 @ 03:14:24 #35
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_138064836
quote:
COSFIGHT!!! *O* *O* *O*

COSFIGHT! *O* *O* *O* *O* *O*

Ik ben ook voor Soury. Liever het bekende kwaad. :P
wooblabalurg
pi_138064840
quote:
1s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:08 schreef aimbotguru het volgende:

[..]

grapjas :-)
Ik wil alleen maar zeggen dat jij noch ik weten welke contracten er afgesloten zijn. Je kunt natuurlijk heel achterdochtig daar van alles bij bedenken maar dat maakt het nog niet echt waar!
Dus moet je afgaan op wat je ziet. Dat vergt beoordelingsvermogen en sorry daar heb je mij nog niet van overtuigd.
pi_138064899
Ik ruik kutnijd }:|
pi_138064910
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:27 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ruik kutnijd }:|
En? Lekker?
  zondag 23 maart 2014 @ 04:01:52 #39
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138065036
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 03:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Het is totaal niet handig voor Talpa om de boel te beinvloeden behalve dan bij de selectie van de kandidaten.
Om het eens van de andere kant te bekijken: de redactie heeft bijna God-macht. Ze bepalen in hele grote mate de omgeving, de omstandigheden, welke informatie er binnenkomt enz.
Zelfs al zouden ze zich heilig voornemen die macht zo weinig of neutraal mogelijk te gebruiken, zouden ze de verleiding lang kunnen weerstaan?

Wij als kijkers hebben geen enkel persoonlijk belang bij het verloop en kijk hoe graag wij zouden willen bijsturen. Denk nou aan welke belangen er voor de makers meespelen...

Ik ben purist en hoe meer men die macht durft los te laten hoe interessanter het voor mij wordt. En ik geloof ook wel dat JdM die intentie er nadrukkelijk ingestopt heeft. Erg ok dus.
De vraag is in hoeverre men zich aan die intentie durft te houden met alle commerciele belangen die er zijn. De neiging moet gigagroot zijn om toch steeds meer te gaan bijsturen. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_138065113
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 04:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Om het eens van de andere kant te bekijken: de redactie heeft bijna God-macht. Ze bepalen in hele grote mate de omgeving, de omstandigheden, welke informatie er binnenkomt enz.
Zelfs al zouden ze zich heilig voornemen die macht zo weinig of neutraal mogelijk te gebruiken, zouden ze de verleiding lang kunnen weerstaan?

Wij als kijkers hebben geen enkel persoonlijk belang bij het verloop en kijk hoe graag wij zouden willen bijsturen. Denk nou aan welke belangen er voor de makers meespelen...

Ik ben purist en hoe meer men die macht durft los te laten hoe interessanter het voor mij wordt. En ik geloof ook wel dat JdM die intentie er nadrukkelijk ingestopt heeft. Erg ok dus.
De vraag is in hoeverre men zich aan die intentie durft te houden met alle commerciele belangen die er zijn. De neiging moet gigagroot zijn om toch steeds meer te gaan bijsturen. :)
Natuurlijk zijn er commerciele belangen maar dat wil nog niet zeggen dat ze ALLES manipuleren. Dat is ook helemaal niet nodig. Mensen(de inwoners) zijn vrij om te doen wat ze willen. Behalve de keuze van de kandidaten en de beperkingen wat betreft de invloeden van buitenaf hoef je ook verder de boel niet te sturen. Daar zorgen de bewoners met al hun ego's zelf wel voor.
  zondag 23 maart 2014 @ 04:50:27 #41
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138065170
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 04:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er commerciele belangen maar dat wil nog niet zeggen dat ze ALLES manipuleren. Dat is ook helemaal niet nodig. Mensen(de inwoners) zijn vrij om te doen wat ze willen. Behalve de keuze van de kandidaten en de beperkingen wat betreft de invloeden van buitenaf hoef je ook verder de boel niet te sturen. Daar zorgen de bewoners met al hun ego's zelf wel voor.
Als kijker en buitenstaander kun je het gewoon niet weten. Het ligt ergens tussen alles volledig vrij laten en totale script in maar waar precies blijft toch de vraag. Ik zelf denk dat er veel met 'suggesties' gewerkt wordt. Men stelt iets voor en de kandidaat heeft enige vrije keuze in hoe of wat er mee te doen. Maar dat is ook maar gissen van mij. Het meest veelzeggend is misschien dat de kandidaten het zelf soms ook niet lijken te weten.
Your games are death
With every breath
pi_138065198
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 04:50 schreef Rica het volgende:

[..]

Als kijker en buitenstaander kun je het gewoon niet weten. Het ligt ergens tussen alles volledig vrij laten en totale script in maar waar precies blijft toch de vraag. Ik zelf denk dat er veel met 'suggesties' gewerkt wordt. Men stelt iets voor en de kandidaat heeft enige vrije keuze in hoe of wat er mee te doen. Maar dat is ook maar gissen van mij. Het meest veelzeggend is misschien dat de kandidaten het zelf soms ook niet lijken te weten.
Daarom het blijft dan bij gissen. Ik ben er van overtuigd dat er behalve de keuze van de kandidaten en de regels die alom bekend zijn er verder geen invloed op de inwoners wordt uitgeoefend. Alle andere manipulaties moet je wel kunnen bewijzen als je die suggereert.
  zondag 23 maart 2014 @ 06:40:54 #43
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_138065360
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 05:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Daarom het blijft dan bij gissen. Ik ben er van overtuigd dat er behalve de keuze van de kandidaten en de regels die alom bekend zijn er verder geen invloed op de inwoners wordt uitgeoefend. Alle andere manipulaties moet je wel kunnen bewijzen als je die suggereert.
Het is hier maar een forum. :) Een zooitje ongefundeerde meningen bij elkaar die bijna allemaal strijdig zijn. Een beetje als bij voetballen, iedereen heeft zijn favo team en favo spelers. Met dezelfde stellige beweringen dat scheids partijdig of omgekocht is. Lekker laten gaan. We doen niet aan journalistiek tenslotte.

Alleen als er hele grote consensus over iets is heeft het misschien enige waarde en zou de redactie nota kunnen nemen imo. Wat ze bijvoorbeeld wel deden door 'de verborgen douche' te weerleggen. Zou het ook wel graag zien dat ze het bij kandidaten zouden doen en bv. Andrea exit laten gaan (wat immers zo'n beetje iedereen wil). We zijn colectief tenslotte de dere partij in het geheel. Bewoners - Redactie - Kijkers. Een klein beetje naar de wensen van de kijker luisteren zou geen kwaad kunnen.
Your games are death
With every breath
pi_138065373
Goeie morgen schatjes,wat ziet mijn oog tactisch wapen #1 is wakker en gaat met Isa mee koeien melken?? Nou breekt mijn klomp, zullen haar perfect gestylde nageltjes deze strijd overleven, of gaat ze mee als exotische toeschouwer? En nu ga ik als een gek cossen doorspitten (eigenlijk niet nodig ik was bij tot 18 uur en heb SV gelezen)
Ruud heeft zijn grap met de emmer vandaag niet herhaald... Jammer, dan had Robin nu een nat pak gehad, dolletjes

[ Bericht 9% gewijzigd door Brabopapa op 23-03-2014 06:59:03 ]
pi_138065381
Robin zendercheck zegt Isa...... Robin gaat haar zender omdoen Isa legde uit dat ze smorgens meestal de koeien doet, en dan tegen de beesten loopt te lullen, ze schijnt nogal een ochtend humeur te hebben zegt ze van zichzelf???/ (hoezo, de meesten zijn zo wakker en spraakzaam niet in de ochtend als Isa) en gaat zwijgend verder met de verzorging van de dieren, Robin komt weer terug en dan??? Is de blonde doos is isabel kwijt (die staat aan de buitenkant voer te scheppen)
Hopelijk realiseert zij zich dat als ze Isabel naar huis stuurt zij misschien beloond kan wordenmet een active staltaak, dat zou lachen zijn. Nu zit ze ook maar mooi te wezen op een baal hooi, en het enigste zinnige wat ze nu heeft gezegd dat het koud is...
Lijkt het er een beetje op dat Robin er een beetje doorheen zit?.

[ Bericht 33% gewijzigd door Brabopapa op 23-03-2014 07:12:44 ]
pi_138065413
Robin zit dus gewoon mooi te wezen, en hoort Isa uit. De koeien kijkt ze echt niet naar om hoor :N
een dag niet gelachen ...is een dag niet gelachen
pi_138065422
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:19 schreef anjajaha het volgende:
Robin zit dus gewoon mooi te wezen, en hoort Isa uit. De koeien kijkt ze echt niet naar om hoor :N
Die zit te kijken waar de mooie plaatjes geschoten kunnen worden, en Isabel ratelt maar door met haar zelfreflectie,, Tja het is waar Isabel zit op de schopstoel dankzij B&B en Andrea, Hoplijk kan Robin die stortvloed van informatie aan,, Als tacticus die ze is zou dat moeten lukken,,, Isabel legt heel de situatie van Andrea uit,,, Alsof Robin daar niet van op de hoogte is. Zou isabel gaan janken?

[ Bericht 12% gewijzigd door Brabopapa op 23-03-2014 07:27:59 ]
pi_138065424
Isa praten en Robin gapen, ik vind het zielig voor Isa.
pi_138065438
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:24 schreef anjajaha het volgende:
Isa praten en Robin gapen, ik vind het zielig voor Isa.
Tja misschien heeft die mee in de regiekamer gezeten om Isa op de schopstoel te krijgen zodat Isa klem zit als de discussie komt wel of niet op de fotoshoot (ook wel toevallig)
* Brabopapa zet weer dat aluminiumhoedje af
Dat gezicht van Robin... die denkt..... (dit is niet haar Utopia), wat een transparante doos is dat
Isabel geeft ook geen antwoord of juist wel... Voor haar hoeft Jimmy er niet uit, en Andrea is een tijdbom, daar kun je nog rare dingen van verwachten Tja en wat wil je hier, rustig sudderen, of een rollercoaster?

[ Bericht 5% gewijzigd door Brabopapa op 23-03-2014 07:38:07 ]
pi_138065456
quote:
0s.gif Op zondag 23 maart 2014 07:30 schreef Brabopapa het volgende:

[..]

Tja misschien heeft die mee in de regiekamer gezeten om Isa op de schopstoel te krijgen zodat Isa klem zit als de discussie komt wel of niet op de fotoshoot (ook wel toevallig)
* Brabopapa zet weer dat aluminiumhoedje af
Dat gezicht van Robin... die denkt..... (dit is niet haar Utopia), wat een transparante doos is dat
Dat denk ik ook van die regiekamer, ze toont nu ook totaal geen belangstelling voor Isa haar betoog, walgelijk om te zien dit dus ik ga ontbijten *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')