Vooral kapsalon.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig als je een dag echt veel gevreten hebt...
Zoiets van 2 liter volle melk + kapsalon + ontbijt + avondeten kom je al aardig aan de hoge score.
Wilde jij niet wat vetjes kwijt dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik eet het ook niet om mijn goddelijke lichaam in vorm te houden, puur omdat ik het lekker vind.
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
Je moet gewoon zorgen dat je verbruik hoger is dan je inname.
Ja super relaxed, want het is ook nog eens lekker.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:40 schreef Fera het volgende:
Vooral kapsalon.
Jammer, want het is zo lekker.
Dan nog kun je een hoop orgaanvet opbouwen hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja super relaxed, want het is ook nog eens lekker.
Skinny boy priviledge.
Mwah.quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog kun je een hoop orgaanvet opbouwen hoor.
Ja, maar ik wil niet op mijn eten hoeven letten.quote:
Dichtslibbende aderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan nog kun je een hoop orgaanvet opbouwen hoor.
Ow wacht het gaat niet zozeer om afvallen nu toch?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah.Maar een verkleinwoord klinkt wat vriendelijker, he.
Oké, oké.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah.Maar een verkleinwoord klinkt wat vriendelijker, he.
Kort gezegd, vet dat niet meteen zichtbaar is vanaf de buitenkant, maar wat wel een risico vormt voor je gezondheid. Je kan er dus slank en fit uitzien, maar vanbinnen toch je lichaam verneuken.quote:
Nee, maar dan nog schijnt dat niet helemaal te kloppen. Maar dat is het lastige aan zulke onderwerpen, er komen om de haverklap nieuwe onderzoeken die weer iets anders bewijzen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow wacht het gaat niet zozeer om afvallen nu toch?
Tja elke expert beweert weer iets totaal anders dan de andere experts... lekker handig is datquote:Op zondag 23 maart 2014 18:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, maar dan nog schijnt dat niet helemaal te kloppen. Maar dat is het lastige aan zulke onderwerpen, er komen om de haverklap nieuwe onderzoeken die weer iets anders bewijzen.
Is ook een heel gedoe. Maar ik geloof wel dat het niet zo simpel ligt als dat het verbruik groter moet zijn dan de ingenomen kcal. Kcal is ook maar een getal, het gaat er ook om wat je lichaam met het betreffende voedsel doet. Of de kcal ook verwerkt worden.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja elke expert beweert weer iets totaal anders dan de andere experts... lekker handig is dat
Is dat niet die vent uit Harry Potter?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
Marilyn Mijn Kaaklijn Is Om Van Te Huilen Manson
[ afbeelding ]
Nee, maar lijkt er wel wat op, ja.quote:
Met z'n extra kin.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:55 schreef Fascination het volgende:
Marilyn Mijn Kaaklijn Is Om Van Te Huilen Manson
[ afbeelding ]
Goh ik dacht aan marylin manson... Dat hij er zo uitzag zonder make up.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt er wel wat op, ja.
Echt, wow.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goh ik dacht aan marylin manson... Dat hij er zo uitzag zonder make up.
Ja wie moet die vent zijn dan? Ene Marylin?quote:
Not sure if ...quote:Op zondag 23 maart 2014 18:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja wie moet die vent zijn dan? Ene Marylin?Ik moet dan aan die rare muzikant denken hoor.
Awww Fas.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:00 schreef Fascination het volgende:
Ook alleen vriendinnen hebben die tijdelijk uit rebellie met je nemen. Dat moet frustrerend zijn.
Nee awww Marilyn. Zit je daar als bejaarde met je gothic make-up lekker rebels te doen.quote:
Ik dacht dat je het over jezelf had.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee awww Marilyn. Zit je daar als bejaarde met je gothic make-up lekker rebels te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |