misschien kan hij met jou gaan squatten en liften. krijgt ie meteen meer honger van.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je kan ook aankomen zonder al die suikers.
[..]
Ik denk dat KT wel grote porties mag hebben.
Honger naar iets anders ja....quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien kan hij met jou gaan squatten en liften. krijgt ie meteen meer honger van.
Wat dacht je van een bak kwark? Ook goed voor je spieren, ideaal voedsel voor na je krachttraining om je spierherstel te bevorderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja, je kunt het zien als een tosti, eitje... Banaan...
Eet niet zoveel chips / pinda's andere kleinigheidjes.
quote:
quote:
En lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bak kwark? Ook goed voor je spieren, ideaal voedsel voor na je krachttraining om je spierherstel te bevorderen.
Hoor deze expert dan.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat dacht je van een bak kwark? Ook goed voor je spieren, ideaal voedsel voor na je krachttraining om je spierherstel te bevorderen.
Ik denk nu nog niet, ben pas net begonnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef perro. het volgende:
[..]
misschien kan hij met jou gaan squatten en liften. krijgt ie meteen meer honger van.
Mja kan prima denk..quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan hij jou liften.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk nu nog niet, ben pas net begonnen.Ben nu nog een varkentje.
Kan ik jou helpen.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk nu nog niet, ben pas net begonnen.Ben nu nog een varkentje.
Ja, dat heb ik vaker gehoord over AD. Je komt er volgens mij sowieso van aan, ook het medicijn zelf geloof ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat toen ik AD slikte, ik geen gevoel had dat ik vol zat. Dus toen bleef ik eten, en aankomen.
Maar dat is al zo lang geleden.
Kwark zonder iets niet zo, maar ik doe er altijd walnoten (extra eiwit en goed vet) en een beetje honing doorheen.quote:
Ik heb me aardig ingelezen inmiddels.quote:
Niet naar mijn ervaring.. Maarjaquote:Op zondag 23 maart 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord over AD. Je komt er volgens mij sowieso van aan, ook het medicijn zelf geloof ik.
Ik zit te bedenken waardoor het zou kunnen komen. Misschien eet je nog steeds te weinig?
Nu ik er over nadenk ben ik eigenlijk ook aangekomen toen ik met AD begon.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vaker gehoord over AD. Je komt er volgens mij sowieso van aan, ook het medicijn zelf geloof ik.
Ik zit te bedenken waardoor het zou kunnen komen. Misschien eet je nog steeds te weinig?
Ga het internet op! Zoveel inspiratie.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja kan prima denk..
Voedsel moet gewoon leuker en ik heb nou nooit echt ideeen wat dat betreft.
Ik word niet graag opgetild, ik vind dat eng.quote:
Ik vind die bananenkwark van Mona erg lekkerquote:Op zondag 23 maart 2014 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Kwark zonder iets niet zo, maar ik doe er altijd walnoten (extra eiwit en goed vet) en een beetje honing doorheen.
[..]
Ik heb me aardig ingelezen inmiddels.
Over het algemeen eet is vrij veel. Al ben ik geen calorieënteller, dus weet niet of het echt zo is.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een supermetabolisme.quote:
Alsof je van een medicijn zelf kan aankomenquote:Op zondag 23 maart 2014 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Jelly.quote:
Ah, vruchtenkwark. Cheater.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind die bananenkwark van Mona erg lekker
Ik hoef niet bang te worden dat mijn lijf er lelijk van wordt als ik veel ga vreten nee.quote:
Ik zou ook geen calorieën tellen ... Word je helemaal gek van. Ik kan het weten, ik ben er onlangs mee gestopt. Vond het maar niks om er zo obsessief mee bezig te zijn.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over het algemeen eet is vrij veel. Al ben ik geen calorieënteller, dus weet niet of het echt zo is.
Wacht maar tot je me irl ziet.quote:
Van het effect wat het heeft op je lichaam. Niet letterlijk de inhoud van de pil.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Alsof je van een medicijn zelf kan aankomen
Dat pilletje van 2 gram zitten geen 2k kcal in hoor.
POOTJES, POOTJES.quote:
Ik vind het wel grappig als je een dag echt veel gevreten hebt...quote:Op zondag 23 maart 2014 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ook geen calorieën tellen ... Word je helemaal gek van. Ik kan het weten, ik ben er onlangs mee gestopt. Vond het maar niks om er zo obsessief mee bezig te zijn.
Ik eet het ook niet om mijn goddelijke lichaam in vorm te houden, puur omdat ik het lekker vind.quote:Op zondag 23 maart 2014 18:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, vruchtenkwark. Cheater.Zitten veel suikers in en minder eiwitten.
De honing is ook suiker, maar honing schijnt wel goed voor je te zijn (natuurlijk met mate).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |