Ehh... Ja hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Jibba het volgende:
Vanessa: mensen die kritiek geven zijn jaloers.
Zou het niet met betalende users te maken hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik stel voor een poll te maken en de meerderheid te doen gelden....
Dre is geen bedreiging daar. Ok, ze verziekt de boel soms. Winnaar wordt ze niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef zwellever het volgende:
[..]
Denk niet dat het gescripd is maar je proeft dat Dree gaat blijven met een mooi goedpraat verhaal
Mevrouw Crap de Suset ≠ Vanessaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef martend het volgende:
[..]
vooral die eerste daar in die loodsLufs Vanass
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Zo simpel zo bezijden de waarheid, zo makkelijk om nooit eens te luisteren naar een andere mening..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef Jibba het volgende:
Vanessa: mensen die kritiek geven zijn jaloers.
Va n Emil had ik dit niet verwachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit werkelijke met stijgende verbazing te kijken, hoe Robin die Emil en Gio zo
makkelijk om haar vingertjes windt ..... deze vrouw is werkelijk heel geslepen
De gifjes van de streams mogen gewoon geplaatst worden, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef cheesyhead het volgende:
jammer vond de gifjes juist zo leuk, ik kijk geen streams.
Zo zag ik dat die robin wel een aardige batterij heb hangen hoor..past echt niet in maat 38 broek lijkt mij.Op het 1e gezicht best aantrekkelijke vrouw maar veel te nep en gemaakt met r plakwimpers en alles. Bah afknapper
Dat heet testosteron.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zit werkelijke met stijgende verbazing te kijken, hoe Robin die Emil en Gio zo
makkelijk om haar vingertjes windt ..... deze vrouw is werkelijk heel geslepen
Ze zei vandaag dat ze haar zus jaren kwijt is geweest. Terwijl ik WEET dat ze in ieder geval tot en met 2013 geleefd heeft van het pgb van haar zus. Dus hoezo 'al jaren kwijt'. Weer zo'n leugen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:41 schreef mootie het volgende:
Zo apart dat Andrea nu ineens weer goed is met haar zus en zwager. Tot nu toe werd die man weggezet als psychopaat die haar zus ruineerde.
ik mis de gifjes juist nu ik alleen lees dmv ipadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
oh daarom, dan moeten ze maar een gewone pc kopen die alles aankan, heb ik ook![]()
on topic, laura en joey praten nu met wytse en volgens mij willen zei wytse houden
Niet echt, het is vooral een oude garde kliek die zichzelf niet als kliek ziet maar elkaar al meer dan 10 jaar kent op FOK ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zou het niet met betalende users te maken hebben?
Maak jij ze even?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De gifjes van de streams mogen gewoon geplaatst worden, geen enkel probleem.
Rot op zeg, ik ben 99% ontopic en erger me de tering aan dat het domme gelul. FOK! heeft voor iedere aandachtszoeker wat wils , waarom hier, geen leven?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij zullen nooit vriendjes wordenLeuke is dat de zeurtjes hier dus winnen en het meeste off-topic zijn. Maar ja, Mods hebben besloten, helaas verkeerd.
On-topic: Robin is echt niet goed in fysieke dingen
Maar we mogen toch nog wel streamgifjes plaatsen?? Toch??quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef cheesyhead het volgende:
jammer vond de gifjes juist zo leuk, ik kijk geen streams.
Zo zag ik dat die robin wel een aardige batterij heb hangen hoor..past echt niet in maat 38 broek lijkt mij.Op het 1e gezicht best aantrekkelijke vrouw maar veel te nep en gemaakt met r plakwimpers en alles. Bah afknapper
een gifje is altijd on topicquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef mazaru het volgende:
Gaat dit verhaal over alle gifjes of over gifjes die OT zijn?
Ja want we zitten hier allemaal om het jou naar de zin te maken he Rienk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rot op zeg, ik ben 99% ontopic en erger me de tering aan dat het domme gelul. FOK! heeft voor iedere aandachtszoeker wat wils , waarom hier, geen leven?
Alleen maar over off topic gifjes. Geen paniek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef mazaru het volgende:
Gaat dit verhaal over alle gifjes of over gifjes die OT zijn?
Vast wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, er zijn meer dan genoeg capabele cappers.
Ik ook, zo jammer dat de pad geen twee apps tegelijk kan draaien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:45 schreef danilel het volgende:
[..]
ik mis de gifjes juist nu ik alleen lees dmv ipad
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar we mogen toch nog wel streamgifjes plaatsen?? Toch??
Maar het is toch commentaar op de streams? Een gifje kan ook commentaar op de stream zijn...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De gifjes van de streams mogen gewoon geplaatst worden, geen enkel probleem.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef Kijkertje het volgende:
Kunnen jullie ophouden over die gifjes aub
zucht....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:44 schreef Baconbus het volgende:
Wytze zegt dat de eerste prioriteit is om een kader/richtlijn aan te brengen.
Zal wel geadviseerd zijn, zodat er niet te veel commotie ontstaat in de buitenwereld, waardoor zij veilig het huis kan verlaten maandag (of is dit ijdele hoop?)quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:42 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea is mij te rustig. Als het door de pillen komt, dan zijn ze goed.
Ik panikeer niet zo snel hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen maar over off topic gifjes. Geen paniek.
UTO / Utopia Filmpjes #4quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef brabomiep het volgende:
sorrry ben te gaar om terug te lezen, gaat iedereen mee in het verhaal van geile domme robin of had wiets nog iets te melden?
Jij maakt ze toch niet, ga toch weg joh. Hulde voor de users die wel de moeite nemen.quote:
ik heb serieus nog geen idee, wie van de 2 het zal wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef brabomiep het volgende:
sorrry ben te gaar om terug te lezen, gaat iedereen mee in het verhaal van geile domme robin of had wiets nog iets te melden?
Weet je. Ik zou Isa het liefste erin houden - een van de weinig niet volstrekt getikten.. Maar denk dat ze blij mag zijn dat ze uit dat gekkenhuis mag vertrekken. Die zou een wrak wrak zijn over een paar maanden. Serieus. Hoeveel gescript enzo ook... 15 malloten op een kluit met 150 camera's eromheen.. Dan moet je mentaal echt wel heel stabiel zijn dat vol te houden. Denk niet dat Isa dat is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef Soury het volgende:
Ik ben bang dat Isa eruit gaat. Die is mooier dan Lot, Bil, Laura en Robin. Ze jankt niet voor niks.
Ze voelt dat ze onder vuur ligt.
Nah, Wiets maakte niet veel indruk, maar hij deed zijn uiterste best.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef brabomiep het volgende:
Waarom reageer jij op een post die niet voor jou is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Rot op zeg, ik ben 99% ontopic en erger me de tering aan dat het domme gelul. FOK! heeft voor iedere aandachtszoeker wat wils , waarom hier, geen leven?
2 padsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook, zo jammer dat de pad geen twee apps tegelijk kan draaien.
nee, ik ga mee in het geile gifjes verhaal want mij overigens aan mijn anus zal oxiderenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:47 schreef brabomiep het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |