SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde.wooblabalurg
dat dusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef Chanel5 het volgende:
Kan me allemaal niks schelen, gifjes, off topic noem maar op. Ieder zijn ding, als het maar leuk is in de COS.
Wij zullen nooit vriendjes wordenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Feedback en anders ga je maar flink gifjes plaatsten. Zijn we een tijdje van je af
Ik stel voor een poll te maken en de meerderheid te doen gelden....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
maar de meningen zijn dus duidelijk verdeeld
+1, ik mis de Billy hond ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik stel voor een poll te maken en de meerderheid te doen gelden....
Dat klinkt eerlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
trekken mods zich daar iets van aan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je mods te hulp kon roepen. Grappig dat volwassen mensen dat doen ...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wij zullen nooit vriendjes wordenLeuke is dat de zeurtjes hier dus winnen en het meeste off-topic zijn. Maar ja, Mods hebben besloten, helaas verkeerd.
On-topic: Robin is echt niet goed in fysieke dingen
Ik denk dat uiteindelijk Mevrouw Crap de Suset en Meneer de Mol degenen zijn die het laatste woord hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef isax het volgende:
ik vraag me af of huub bepaald wie blijft eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je mods te hulp kon roepen. Grappig dat volwassen mensen dat doen ...
Open een topicquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik hou ook van gezelligheid, maar als het druk is snap ik ook wel dat het soms irritant is. verder ben ik in het verleden ook op mijn vingers getikt en kan er prima mee omgaan en probeer me zoveel mogelijk er aan te houden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus
maar de meningen zijn dus duidelijk verdeeld
Ik kan niet zo goed tegen onrecht en rare beslissingen van bovenaf geïnitieerd door een minderheidquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Vanessa raadt Andrea aan om hulp te zoeken, probeer je emotie onder controle te houden. Je weet dat je problemen hebt, probeer die op te lossen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:36 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Vanessa raadt Andrea aan om hulp te zoeken, probeer je emotie onder controle te houden. Je weet dat je problemen hebt, probeer die op te lossen.
Op de SBS-site schijnt te staan dat Robin de nieuwe utopiaan is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:34 schreef isax het volgende:
ik vraag me af of huub bepaald wie blijft eigenlijk.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Rica het volgende:
Andrea zwelgt heelijk in zelfmedelijden. En wat is ze goed. Ze wil altijd mensen die het moeilijk hebben helpen. (hebben we gezien... )
Sounds familiar ..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen onrecht en rare beslissingen van bovenaf geïnitieerd door een minderheid
Fixedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je mods te hulp kon roepen. Grappig dat volwassen mensen denken dat anderen dat doen ...
We zullen dat nooit te weten komen denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk Mevrouw Crap de Suset en Meneer de Mol degenen zijn die het laatste woord hebben.
En als ze blijft dan gaat ze knallenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:40 schreef Rica het volgende:
Andrea zwelgt heelijk in zelfmedelijden. En wat is ze goed. Ze wil altijd mensen die het moeilijk hebben helpen. (hebben we gezien... )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |