had ik het gister makkelijk. Diegene die ik moest hebben kwam net langsfietsen. Wist al dat het niet door de brievenbus pastequote:
Haha, mooiequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:11 schreef posje het volgende:
Met dit mooie weer wordt het weer tijd om mijn bordje om te hangen:
DE WEG VRAGEN: 20 cent
(begraafplaats 50% korting)
Je krijgt toch 200% betaald? Ik vond het nooit erg om op zondag te moeten werken. Ff twee uurtjes brievenbussen lichten en je kreeg het dubbele betaaldquote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef bikkie het volgende:
Zometeen weer rouwpost ophalen..daar gaat m'n zondag![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef bikkie het volgende:
Tja, de ene zijn dood....quote:Op zondag 30 maart 2014 12:23 schreef bikkie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag wel weer mooi weer en niet al te drukwel ineens een veel grotere dienst dan de bedoeling was, maar dat betekent wel extra centjes
Nobody ever seems to remember life is a game we play
Bah, klinkt erg vervelend allemaal. Beterschap.quote:Op woensdag 2 april 2014 07:37 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens!
nog steeds in ziekenhuis...in de 2dagen maar 6 uur mogen eten en drinken. Nog steeds aan infuus, vandaag weer boel onderzoeken.
Je kunt altijd vragen plaatsen op het forum van de bvpp. Daar moeten ze wel het antwoord weten op de minutenvraag.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:35 schreef VixenFromHell het volgende:
Het wordt wel een apart verhaaltje hier zo met het zware HAH en wel/geen extra tijd....
Herkenbaar. Ik doe nu altijd handschoentjes aan als ik hetere pepers snij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 06:19 schreef dud0r het volgende:
Verdomme!
Gisteren lekkere saus gemaakt met knoflook en groene peper. Handen meerdere keren gewassen, branden alsnog m'n ogen uit m'n kop toen ik m'n lenzen uit deed.<- zo zag het er ongeveer uit.
Ik denk vanochtend na het douchen dat al die zooi wel van m'n vingers af zou zijn. Niet dus.
![]()
Waarom trekt dat spul echt in m'n huid ofzo? Niet chill. Lens kwijtgeraakt vanochtend. Kon er ook wel bij. Als dit de toon zet voor het weekend ga ik een heel slecht weekend tegemoet.
Beterschap zegquote:Op woensdag 2 april 2014 07:37 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens!
nog steeds in ziekenhuis...in de 2dagen maar 6 uur mogen eten en drinken. Nog steeds aan infuus, vandaag weer boel onderzoeken.
Ga ik de volgende keer ook doen. Moet nog wel een doosje van die latex handschoenen hebben staan. Gelukkig was ik met 3 dagen er eindelijk vanaf. Misschien dat het schoonmaken van m'n hand met het staal sponsje ook geholpen heeft daarbij. Anders zou ik helemaal gek geworden zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 10:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik doe nu altijd handschoentjes aan als ik hetere pepers snij.
Dus toch geen blindedarmontsteking? Rot zeg, geen pretje als je in de medische molen terecht komt. Wat zijn je klachten?quote:Op woensdag 2 april 2014 07:37 schreef gridjuh het volgende:
Goedesmorgens!
Dat is niet de goede instelling voor een tc! Nee hoor, vervelend voor je, als ik nu in de buurt was had ik je best willen helpen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:12 schreef dud0r het volgende:
Tyfus hah voor morgen. Komt gedeeltelijk binnen op pallets. Dat wist ik al maar het komt nu binnen.
Nu zijn al m'n medewerkers al de straat op. Kan ik die bagger zelf gaan inpakken.![]()
Alsof ik niks beters te doen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |