SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees niet getreurd. Bij RTL 7 hebben ze hem al als TT van het showtje na VI op maandagavond.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers
Ik had Lapo en wilde als TT
Nickgod
Ik ga voor je hunten Johannesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Cavaliers
Ik had Lapo en wilde als TT
Nickgod
Gewoon prima doelpunt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
En dan ook nog eens zo'n kutgoal gvd.
Ja wat een geluk en bij die eerste ook alquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Rens, ben jij dat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Bedankt daarvoor.quote:
Voor NEC's doen.quote:
Misschien moet Geert Wilders eens een wedstrijd van Heerenveen becommentariëren waar Ziyech een gruwelovertreding maakt.quote:
Deze post had ik over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Groningen, goed werk.
Alba12345, gefeliciteerd.
Jammer dat het geen 3-3 geworden is, dan klopte de gif perfectquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
FUCKING BULLSHIT. TWEE GOALS ZO WEGGEVEN!
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat het geen 3-3 geworden is, dan klopte de gif perfect
Je ISDN-lijntje is correct.quote:
Sneu om je eigen spelers in de media aan te vallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boos doen.
http://foxsports.nl/video(...)t-je-verdedigen.html
Nogal ja. En als je dat nou op een gepast moment doet, zoals wanneer de bal niet teruggespeeld wordt bij een blessurebehandeling, dan kan ik me er nog iets bij voorstellen, maar hij valt ze gewoon aan vanwege gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sneu om je eigen spelers in de media aan te vallen.
Zwolle thuis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft al 2 seizoenen niet uit een corner gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |