SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vrouw?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Hiljemark is echt alles wat niets met voetbal te maken heeft.
Of ''wat een blunder van Kurto!''quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Dat ''foutje Brenet'' gaan we nog veel horen vandaag.
Helemaal gekeken.quote:
Hype.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Locadia tering he. Zo weinig balgevoel die jongen.
De Seedorf van PSV dus?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helemaal gekeken.
Best grappig om te zien.![]()
Die Depay lult wel de oren van je kop zeg.
Evenveel goals als Immers en Guyon Fernandez.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Belachelijk zeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Finnbogason scoorde ook uit een penal zie ik nu.Nieuwe Guidetti.
De Vrij sluit ik niet uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou er een omgebouwde vrouw in het mannenvoetbal actief zijn..
Haha nee. Ik heb hem met Van Nistelrooij vergeleken zien worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Locadia kan gewoon niet voetballen. Dat wist en weet iedereen.
Ja maar dat is belachelijk. Een vergelijking met Huntelaar daarentegen is niet vreemd. Gewoon een afmakertje.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha nee. Ik heb hem met Van Nistelrooij vergeleken zien worden.
Ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goede timingquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, Locadia kan gewoon niet voetballen. Dat wist en weet iedereen.
Heeft ie nou een liverpool trainingspak aan?quote:
Park doet het vele malen beter dan ik had verwacht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
Park moet het van zijn snelheid hebben.
Hij heeft een goed schot, goede positionering en kan goed koppen. Maar zodra hij aan de bal is is het echt verschrikkelijk.quote:
Volgend seizoen voorzetten geven op Suarezquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Heeft ie nou een liverpool trainingspak aan?
Nooit Roda uit mee gemaakt zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat interesseert me dan weer helemaal niets
Afmakertje dus. Kan op zich prima.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:02 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij heeft een goed schot, goede positionering en kan goed koppen. Maar zodra hij aan de bal is is het echt verschrikkelijk.
Daar was die bijna.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of ''wat een blunder van Kurto!''
Spanje..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat is die van spanje volgens mijquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:01 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Het is wel lachen al die mensen met hun nooit meer Limburg die nog nooit bij Roda zijn geweest.quote:
Wat kansloos hé.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is die van spanje volgens mij
Wat dan?quote:
zal naar AZ gaanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind Hupperts wel een speler voor Feijenoord.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je mag de wedstrijd ook vroegtijdig beslissen hoor
Beetje zoals Chelsea vanmiddag, eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Je mag de wedstrijd ook vroegtijdig beslissen hoor
Narsingh waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is er volgend seizoen rechtsbuiten bij PSV?
Narsingh of - hopelijk - Bakkali.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie is er volgend seizoen rechtsbuiten bij PSV?
Hype héquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
Depay, wat een voetballertje. Hoop dat 'ie volgend jaar nog bij ons speelt.
Ik moest helaas zelf voetballen, dus ik heb de wedstrijd niet gezien.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beetje zoals Chelsea vanmiddag, eigenlijk?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef Cavaliers het volgende:
Dit is gewoon geel joh. Trapt 'm gewoon.
Dat is alleen het laatste halfuur leuk, de rest is ieder jaar hetzelfde.quote:
Vorige twee jaar niet gekeken zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is alleen het laatste halfuur leuk, de rest is ieder jaar hetzelfde.
Uitzonderingen heb je altijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vorige twee jaar niet gekeken zeker?
Bij mij staan beterequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Even in mijn puush-historie gekeken..
[ afbeelding ]
quote:
Uiteraard, maar niets beters dan op zondagochtend wakker worden, koffie krantje ontbijtje, en vervolgens de hele dag koers kijken op Sporza.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Even in mijn puush-historie gekeken..
[ afbeelding ]
Vanmiddag had hij nog een voorspelling van 1 maart, en die was gewoon uitgekomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachenLang.
Je bent in vorm vandaag.
En PSV gaat winnen. I got to say it was a good day.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent in vorm vandaag.
NK PRAKTIJKEN!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil ik op een post reageren, wordt die weggemod.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wil ik op een post reageren, wordt die weggemod.
[ afbeelding ]
Mooie hoor.quote:
Bedankt dat je ons als moderator zo goed vindt dat je denkt dat we voor de Nederlandse kampioenschappen mee kunnen doenquote:
Zat heel veel geluk bij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooie hoor.
Naar Higdon's standaarden.
Geluk dwing je af.quote:
Dalijk gewoon bij de NOS kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik miste de kans helaas omdat ik een schijtlollige opmerking aan het typen was.
Daarom juist.quote:
topscorer van schotland geweestquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooie hoor.
Naar Higdon's standaarden.
Dat zou echt dom zijn die man kan totaal niet voetballen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft een goede afmaker nodig. Misschien kunnen ze met hun reactievoetbal wat miljoentjes neerleggen voor Finnbogason. Dat zou overigens een typische zet zijn van Marcelinho Brands.
Higgod.quote:
Diep van binnen houden jullie stervensveel van elkaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent in vorm vandaag.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Diep van binnen houden jullie stervensveel van elkaar.
Ze hebben ook Matavz gehaald onder zijn leiding.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zou echt dom zijn die man kan totaal niet voetballen.
Stinho zegt dat PSV wint, no worries.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor 2-0, dit blijft niet lang goed gaan.
Een ezel stoot zich geen 524982954953498 keer aan dezelfde steen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben ook Matavz gehaald onder zijn leiding.
een andere keus heeft hij niet neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft een goede afmaker nodig. Misschien kunnen ze met hun reactievoetbal wat miljoentjes neerleggen voor Finnbogason. Dat zou overigens een typische zet zijn van Marcelinho Brands.
Bombel of hoe heet die gozertquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Er is maar één Don.
En dat is een Surinamert
wel, jullie hebben guus geluk weerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor 2-0, dit blijft niet lang goed gaan.
Willemsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hupperts dolt steeds BrenetWe missen Willems
[ afbeelding ]
Hoe heeft het kunnen gebeuren dat jij geen mod bent geworden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bombel of hoe heet die gozert
Onbegrijpelijk, maar ik heb nog net op de valreep een mannetje van #TeamJohannes naar voren kunnen schuiven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe heeft het kunnen gebeuren dat jij geen mod bent geworden?
#teamjohannes
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:25 schreef GGMM het volgende:
Als Roda nog gelijk maakt neemt Stijn 2 weken een Roda-UI.
Dat is dan ook erg dom.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:27 schreef Zorro het volgende:
Je verdomme, heb ik PSV verdedigers in mijn manager gezet, krijg je dit.
Dat is ook een prima speler.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gravenbergh is er ook eentje om in de gaten te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
Tja, zet dan geen PSV-verdedigers in je manager.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:27 schreef Zorro het volgende:
Je verdomme, heb ik PSV verdedigers in mijn manager gezet, krijg je dit.
Roda heeft ondertussen evenveel kansen, zo niet meer gehadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voornamelijk dat ze eigenlijk al 3 - 0 hadden moeten staan.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:27 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Dat is ook een prima speler.Zolang KFC-fuik nog steeds voor Groningen speelt, kan deze speler prima mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ja maar het is fucking Rodaquote:
Loop niet te jinxen johquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ah joh, PSV scoort er nog wel minimaal 2.
Dat is mijn nostradamus imitatie.quote:
Ik sluit 0-0, 1-0 of 0-1 uit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik sluit nooit een uitslag uit.
Nogal jaquote:
11quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Uit een schaal van 1/10 welk cijfer geven jullie Nick van der Velden vandaag?
Ik geef een 10
guidettishirtuittrekkingspenalty.gifquote:
14-3 lijkt me ook onwaarschijnlijk.quote:
Die doen tenminste nog extra hun best.quote:
Neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Roda heeft ondertussen evenveel kansen, zo niet meer gehad
Veel.quote:
Een hoop gescheld en een afstandsbedieningquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel kost Bojan ons per wedstrijd?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maxima zou hem een beetje dom vinden.
No shit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |