SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zeg opvolgertje van Valdes bij Barcelona, wat jij?
Marsman kan er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:13 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Die kortzichtigheid van sommigen.
Schijnbaar beter dan Zoet dus.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marsman kan er helemaal niks van.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Schijnbaar beter dan Zoet dus.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haha leuk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Marsman kan er helemaal niks van.
Volgens wie?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Frappant dan dat alleen Cillessen er minder heeft hoeven incasseren.quote:
De statistieken.quote:
Sorry. Ik kan mijn stempel nog niet binnen een dag drukken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef Muto het volgende:
Echt een goede sfeer hier. LR is een goede mod.
LittleRabbit.
Als je puur op die statistiek beslist wie de betere keeper is dan ben je écht heel dom en kortzichtig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Frappant dan dat alleen Cillessen er minder heeft hoeven incasseren.
Je weet dat een verdediging daarbij ook belangrijk is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Frappant dan dat alleen Cillessen er minder heeft hoeven incasseren.
Nou kom maar op met die statistieken.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welke statistieken? En kom alsjeblieft niet met aantal doelpunten tegen aan.
Yes. Niet mad zijn nu.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die statistieken.
Omdat ie minder tegengoals heeft gekregen?
Nou, blijkbaar ken je dat wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan mijn stempel nog niet binnen een dag drukken.
Wat een gegoochel van Velthuizen net weer
Betrouwbaar.quote:
Aha, kunnen we net zo goed geen verdedigers opstellen. Want de tegengoals komen alleen door de keeper.quote:
Dat + Ajax heeft altijd 83% balbezit, waar ze overigens geen reet mee doen maar dat geheel terzijde. Daardoor kan de tegenstander iig niet op goal schieten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet dat een verdediging daarbij ook belangrijk is?
Niet bij jullie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aha, kunnen we net zo goed geen verdedigers opstellen. Want de tegengoals komen alleen door de keeper.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Groningen heeft het hele seizoen volgens mij nog niet zo goed gespeeld
bij psv zou dat idd weinig uitmakenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Aha, kunnen we net zo goed geen verdedigers opstellen. Want de tegengoals komen alleen door de keeper.
Een keeper die zijn eigen lot in de handen van de trainer legde omdat hij zelf doorhad zeer uit vorm te zijn is meestal niet heel erg in vorm.quote:
al is dat wel de beste keeper van nederlandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + Ajax heeft altijd 83% balbezit, waar ze overigens geen reet mee doen maar dat geheel terzijde. Daardoor kan de tegenstander iig niet op goal schieten.
Heeft geen reet met Cillessen te maken verder.
Volgende week gaan ze pas helemaal los.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Groningen heeft het hele seizoen volgens mij nog niet zo goed gespeeld
Marsman swsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
Jongens, ik twijfel..... Betere keeper...... Neuer, of Marsman.
True.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
al is dat wel de beste keeper van nederland
speelt niet voor niets bij ajax
Dit is een briljant topic. Het enige wat de mensen posten zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groot trolltopic is dit ook. Zeer vermakelijk, frustrerend, agressiviteit opwekkend..
Cillessen heeft hoogste redpercentage van NL.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat + Ajax heeft altijd 83% balbezit, waar ze overigens geen reet mee doen maar dat geheel terzijde. Daardoor kan de tegenstander iig niet op goal schieten.
Heeft geen reet met Cillessen te maken verder.
ga door littlerabbit en ik worden er geil van als je agressief wordtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Een groot trolltopic is dit ook. Zeer vermakelijk, frustrerend, agressiviteit opwekkend..
Valt wel mee momenteel. Volgens mij meent Taco zijn opvattingen over Marsman.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk, dat is een betere statistiek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Cillessen heeft hoogste redpercentage van NL.
Nee, PSV heeft een wedstrijd minder gespeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vitesse en PSV evenveel tegengoals. Zoet en Velthuizen dus even goed.
Mijn berichten zijn doordrenkt met clubpassiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is een briljant topic. Het enige wat de mensen posten zijn,
of foto's van eten.
Dat zal wel aan de verdedigers liggen danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Cillessen heeft hoogste redpercentage van NL.
Tyton heeft zelfs gekeept een paar wedstrijden toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo slecht is Zoet nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou... Beter... Geeft wel aan dat de verdediging regelmatig gepasseerd wordtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk, dat is een betere statistiek.Bron?
Zonder deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, PSV heeft een wedstrijd minder gespeeld.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Nee, PSV heeft een wedstrijd minder gespeeld.
Marsmanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best een goeie keeper die Marsman.
Marsmanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:20 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Best een goeie keeper die Marsman.
Paar weken kwam die voorbij. Deze is eentje van paar dagen terug:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ikstampopmexico denkt dat ie naar Barca gaatquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Tyron het volgende:
staat iedereen met een grote bek over marsman hier mooi even voor lul zeg
Thnx.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Paar weken kwam die voorbij. Deze is eentje van paar dagen terug:
[ afbeelding ]
Als je geheugen niet verder gaat dan 3 weken terug, bakt Marsman er inderdaad geen hout vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Al zegt dat nog niet alles natuurlijk. Bij de ene keeper zullen het wellicht allemaal onhoudbare schoten zijn geweest die niet gered werden daar waar Marsman vrijwel elke week een blunder maakt.
niet zo'n ramp als je je het kan permitteren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
Al zegt dat nog niet alles natuurlijk. Bij de ene keeper zullen het wellicht allemaal onhoudbare schoten zijn geweest die niet gered werden daar waar Marsman vrijwel elke week een blunder maakt.
Bij Zoet moet je bijvoorbeeld meenemen dat de tegenstanders alles recht op hem af schieten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zei het eerst met een sarcastische ondertoon, maar ik meen nu oprecht dat Barcelona werk moet maken van Marsman.
Want daarvoor keepte hij geweldig iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Als je geheugen niet verder gaat dan 3 weken terug, bakt Marsman er inderdaad geen hout van
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij Zoet moet je bijvoorbeeld meenemen dat de tegenstanders alles recht op hem af schieten.
[..]
Bij Zoet moet je bijvoorbeeld meenemen dat de tegenstanders alles recht op hem af schieten.
[..]
Laten we het hopen... Daarna een stuntje van Roda en mijn avond is compleetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit geeft Groningen niet meer weg
Jij spoort echt nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laten we het hopen... Daarna een stuntje van Roda en mijn avond is compleet
ik hoop nog altijd op degradatie van Utrecht/adoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Willen dat Roda wint.
Willen dat PSV wint.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet.
Willen dat Roda wint.
ADO gaat iig niet degraderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik hoop nog altijd op degradatie van Utrecht/ado
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |