SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten PSV-ers niet doen of het een rare aankoop is van Ajaxquote:
Hier ging iets mis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga jij eens met je blokken spelen kleuter
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
Vitesse heeft overtredingen nodig om Zivkovic af te stoppen.
PSV haalde Stef Nijland, Ajax zat ook achter hem aan. Vond je dat geen rare aankoop?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moeten PSV-ers niet doen of het een rare aankoop is van Ajax
Hij past wel mooi in het scoutingsbeleid voor het eerste elftal jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus omdat PSV hem ook in de gaten houd mogen PSVers niet negatief zijn over Zivkovic?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor PSV niet neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV haalde Stef Nijland, Ajax zat ook achter hem aan. Vond je dat geen rare aankoop?
Waar zeg ik dat het niet mag?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat PSV hem ook in de gaten houd mogen PSVers niet negatief zijn over Zivkovic?
Wtf lul je allemaal
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:29:01Brenet in de basis ipv geschorste Willems. Das verrassend. Nostradamus maakt het niet uit reageer retweet
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brenet kan er echt geen tering van. Doe dan Hendrix in de basis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:29:01Brenet in de basis ipv geschorste Willems. Das verrassend. Nostradamus maakt het niet uit reageer retweet
Waar is Tamatagod?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is iets anders, er is een verschil tussen negatief doen en zeggen dat iemand een rare aankoop is.quote:
Ik zie kansen voor Guusjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Rare aankoop.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is iets anders, er is een verschil tussen negatief doen en zeggen dat iemand een rare aankoop is.
Slechte post dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga jij eens met je blokken spelen kleuter
Maar ik geef toe, minder raar dan Park die er geen klote van kan en het van zijn snelheid moet hebben die thans zo laag is als stront.quote:
Rare aankoop.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, minder raar dan Park die er geen klote van kan en het van zijn snelheid moet hebben die thans zo laag is als stront.
Hehe, eindelijk geef je het toequote:
Mooi deze woede.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, minder raar dan Park die er geen klote van kan en het van zijn snelheid moet hebben die thans zo laag is als stront.
al die volwassen posts van jouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kerntopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waarom spelen er maar een paar clubs dit weekend?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nuclaire top.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit is niet serieus toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Van woede zou sprake zijn als Park PSV naar het kampioenschap schiet.quote:
Bekijk het nieuws eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dank je, ik pas me aan aan het niveau van dit topicquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
al die volwassen posts van joupure klasse
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Tyfusgroningen, stelletje kutboeren
jouw posts devalueren dit topicquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank je, ik pas me aan aan het niveau van dit topic
Ah, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank je, ik pas me aan aan het niveau van dit topic
Je geeft me nu te veel creditsquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
De act gaat maar door en door en door... Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Hatsjoe, sorry moest ff niezen.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs dit vond ik grappiger:
[..]
[..]
[..]
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:40:28#Brenet deed het deze week goed tegen Willem II, #Hendrix was wat ziek begin deze week. Denk dat Cocu daarom voor Brenet kiest. #psvrod reageer retweet
Geschorst.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Willems geschorst of geblesseerd?
Geschorst volgens een hier geposte Thijs-tweet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Willems geschorst of geblesseerd?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Commentatoren die de hele wedstrijd te vroeg doelpunt roepen
Verrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoethoudertje. FOX gebruikers hebben nu massaal een abonnement op FOX international genomen.
Dat merkte ik begin eerste helft al op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef ejfaar het volgende:
Ze maken reclame voor vroegtijdige zaadlozing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kwam er wat later inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat merkte ik begin eerste helft al op.
Dat merkte Guus_Geluk7 de eerste helft al op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef ejfaar het volgende:
Ze maken reclame voor vroegtijdige zaadlozing
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zal jullie ondertussen op de hoogte houden van Saint Louis - Louisville in het NCAA tournament.
gefakte?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:53 schreef GGMM het volgende:
Haha, die gefakte verontwaardiging bij Kashia.
heb je het nodig?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Goede site wel: http://www.1opde5.nl/
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Goede site wel: http://www.1opde5.nl/
wordt*quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan jij wel leuker vinden maar dit word gewoon 1-2.
Wees blij dat hij het onderwerp bespreekbaar maakt. Er rust een behoorlijk taboe op namelijk.quote:
Ik kom wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom dan ecto.
Deze wedstrijd begint toch echt Evert ten Napel nodig te hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het onderwerp bespreekbaar maakt. Er rust een behoorlijk taboe op namelijk.
PSV heeft een supportersvereniging voor mensen met een vroegtijdige zaadlozing.
Supporters van PSV zijn ook niet zo veel opwinding gewendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij dat hij het onderwerp bespreekbaar maakt. Er rust een behoorlijk taboe op namelijk.
PSV heeft een supportersvereniging voor mensen met een vroegtijdige zaadlozing.
Dat was je eigen moeder..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens je moeder hield ik het lang vol gister, dus ik denk het niet.
Ging vorige week anders best aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Supporters van PSV zijn ook niet zo veel opwinding gewend
En nog kwam ze nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
mijn moeder zei al dat je vader last van zijn anus begon te krijgen van jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
15 jarigen met dit soort opmerkingen. Droevig, echt droevig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moeder!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
15 jarigen met dit soort opmerkingen. Droevig, echt droevig.
Is wel kut als je tegenstander dusdanig onaantrekkelijk is dat zelfs Justin Timberlake meer bezoekers trekt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Supporters van PSV zijn ook niet zo veel opwinding gewend
Ik ben geen 15quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
15 jarigen met dit soort opmerkingen. Droevig, echt droevig.
Minder natuurlijkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:57 schreef ejfaar het volgende:
Willen jullie meer of minder guus_geluk7?
Meer, meer, meerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:57 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kom wel.Heb geen computer meer. Afgelopen week overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke. JAAAAAA VAN DER VELDENquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Best goed afgemaakt.
Ik wil minder Islamquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:57 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
2-1
Staat davy even voor lul met z'n 1-2 nu
nostradamusquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat kan jij wel leuker vinden maar dit word gewoon 1-2.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat heeft Groningen voor een goaltune dan?
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik dacht eerst even dat die via de paal er niet inging
Omdat jij dusdanig achterlijk bent dat je niet eens kunt inschatten wat wel en niet grappig isquote:
ik zie hierin geen correlatie, laat staan een causaal verbandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat jij dusdanig achterlijk bent dat je niet eens kunt inschatten wat wel en niet grappig is
Pot/ketel ditquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat jij dusdanig achterlijk bent dat je niet eens kunt inschatten wat wel en niet grappig is
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je moeder!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
Ik eis dat iedereen hier wat liever tegen elkaar gaat doen.
Dit klinkt zeer intimiderend.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
je bent zelf een ijsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
In het vervolg kun je beter een plaatje gebruiken, dat werkt beter en is intimiderender. Deze bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:00 schreef GGMM het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 20:03:09Als #Groningen en #PSV vanavond winnen, staat #PSV na vanavond 2e. Twe en Fey wel een wedstrijd minder. reageer retweet
Is wel leuk geweest. Je volgende 3 posts moeten wedstrijd gerelateerd zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Dat zou het alleen zijn als jij het zou zeggen
En sommigen hebben geen humor, zoals degene waar ik op reageerde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Iedereen heeft andere humor, pik. Maar daar kom jij nog wel achter. Wijsheid komt immers met de jaren!
Ingooi Vitessequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel leuk geweest. Je volgende 3 posts moeten wedstrijd gerelateerd zijn.
vanaf
NU
Log maar gewoon uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee. Dat zou het alleen zijn als jij het zou zeggen
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 20:03:09Als #Groningen en #PSV vanavond winnen, staat #PSV na vanavond 2e. Twe en Fey wel een wedstrijd minder. reageer retweet
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vanaf
NU
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En sommigen hebben geen humor, zoals degene waar ik op reageerde.
Koop een nieuwe PC dan gvd kut konijn. WIE MOET ME NU BOOSTEN?!?!?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
vanaf
NU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor deze diepzinnige tekst.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:04 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Als bestaat niet in de sport.
Als ze Lens binnenkort aankopen, zal dat niet meer voorkomenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vitesse heeft nog geen buitenspel gestaan
Oh, je hebt hem weer terugveranderd.quote:
Check mij het andersom doen dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand heeft mij voor niks gequote omdat ik zo snel had geëdit.
even tr machen hoorzquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:05 schreef GGMM het volgende:
Haha, iemand heeft mij voor niks gequote omdat ik zo snel had geëdit.
Edit:
[..]
Oh, je hebt hem weer terugveranderd.
Erg stoer.
Of een zwaarlijvige vrouw als wallpaper.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:06 schreef Grifte het volgende:
Mijn stream loopt echt tyfus ver achter.
Ik voel me net als Drizzt.
Maar dan zonder blauw kleurtje.
Hoe ziet koekiemonster eruit?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat een niet nader te noemen persoon met koekiemonster in z'n UI hier zei dat Vitesse zeer makkelijk kampioen ging worden gezien het niveau van de rest van de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:06 schreef Grifte het volgende:
Mijn stream loopt echt tyfus ver achter.
Ik voel me net als Drizzt.
Maar dan zonder blauw kleurtje.
quote:
Ik heb 'm van de week nog telefonisch gesproken. Toen zat hij in Amsterdam. Precieze adres doe ik geen mededelingen over.quote:
Welnee, dat komt goedquote:
Gefixeerd.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef Grifte het volgende:
Chery (De Kers) lijkt me wel zo'n type wat dan na deze kool uitspreekt toe te zijn aan een stap hogerop. Al mag die gast blij zijn op dit niveau te kunnen acteren.
dankjequote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Succes nog met hopen op je comeback.Gun het jullie wel na maanden het lachertje te zijn.
Wanneer is hij jarig dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Tyron het volgende:
heeft iedereen hier stijn al gefeliciteerd?
Ik gun dit Vitesse oprecht.quote:
Maakt pas sinds kort stappen in zijn carriere. Zolang hij alles een keer op een rijtje krijgt en stopt met achterlijke dingen doen dan zit er nog wel wat groei in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef Grifte het volgende:
Chery (De Kers) lijkt me wel zo'n type wat dan na deze kool uitspreekt toe te zijn aan een stap hogerop. Al mag die gast blij zijn op dit niveau te kunnen acteren.
Hahaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:10 schreef Grifte het volgende:
LR er loopt iemand uit Almelo naar mij te zwaaien. Ik ervaar dit als bijzonder intimiderend. Hopelijk note je die blaag onmiddelijk.
Hartstikke bedankt Muto. Deze post ga ik nu uitprinten en aan het plafond vastplakken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Muto het volgende:
Gefeliciteerd Stijn.
Ik hoop dat je me persoonlijk bedankt.
Yes. Kijkend naar de statistieken 6 doelpunten beter dan jullie grabbelaar Zoet.quote:
Schijt-schijt-schijt-schijtlollig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh, mag je eindelijk legaal drink....oh wacht.
quote:
Ik heb weer hoopquote:Op zondag 16 februari 2014 17:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Succes nog met hopen op je comeback.Gun het jullie wel na maanden het lachertje te zijn.
Ik zeg opvolgertje van Valdes bij Barcelona, wat jij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Yes. Kijkend naar de statistieken 6 doelpunten beter dan jullie grabbelaar Zoet.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Haten op Marsman. Hij maakt een prima seizoen joh.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |