SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten PSV-ers niet doen of het een rare aankoop is van Ajaxquote:
Hier ging iets mis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga jij eens met je blokken spelen kleuter
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Gramulanion het volgende:
Vitesse heeft overtredingen nodig om Zivkovic af te stoppen.
PSV haalde Stef Nijland, Ajax zat ook achter hem aan. Vond je dat geen rare aankoop?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moeten PSV-ers niet doen of het een rare aankoop is van Ajax
Hij past wel mooi in het scoutingsbeleid voor het eerste elftal jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dus omdat PSV hem ook in de gaten houd mogen PSVers niet negatief zijn over Zivkovic?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Voor PSV niet neequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV haalde Stef Nijland, Ajax zat ook achter hem aan. Vond je dat geen rare aankoop?
Waar zeg ik dat het niet mag?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus omdat PSV hem ook in de gaten houd mogen PSVers niet negatief zijn over Zivkovic?
Wtf lul je allemaal
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:29:01Brenet in de basis ipv geschorste Willems. Das verrassend. Nostradamus maakt het niet uit reageer retweet
quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Brenet kan er echt geen tering van. Doe dan Hendrix in de basis.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:29:01Brenet in de basis ipv geschorste Willems. Das verrassend. Nostradamus maakt het niet uit reageer retweet
Waar is Tamatagod?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Dat is iets anders, er is een verschil tussen negatief doen en zeggen dat iemand een rare aankoop is.quote:
Ik zie kansen voor Guusjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:29 schreef Gramulanion het volgende:
Rare aankoop.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is iets anders, er is een verschil tussen negatief doen en zeggen dat iemand een rare aankoop is.
Slechte post dit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ga jij eens met je blokken spelen kleuter
Maar ik geef toe, minder raar dan Park die er geen klote van kan en het van zijn snelheid moet hebben die thans zo laag is als stront.quote:
Rare aankoop.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, minder raar dan Park die er geen klote van kan en het van zijn snelheid moet hebben die thans zo laag is als stront.
Hehe, eindelijk geef je het toequote:
Mooi deze woede.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ik geef toe, minder raar dan Park die er geen klote van kan en het van zijn snelheid moet hebben die thans zo laag is als stront.
al die volwassen posts van jouquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kerntopquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Waarom spelen er maar een paar clubs dit weekend?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nuclaire top.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dit is niet serieus toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Van woede zou sprake zijn als Park PSV naar het kampioenschap schiet.quote:
Bekijk het nieuws eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Dank je, ik pas me aan aan het niveau van dit topicquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
al die volwassen posts van joupure klasse
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Tyfusgroningen, stelletje kutboeren
jouw posts devalueren dit topicquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank je, ik pas me aan aan het niveau van dit topic
Ah, dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dank je, ik pas me aan aan het niveau van dit topic
Je geeft me nu te veel creditsquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef Cavaliers het volgende:
De act gaat maar door en door en door... Het houdt niet op, niet vanzelf.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:40 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Hatsjoe, sorry moest ff niezen.
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs dit vond ik grappiger:
[..]
[..]
[..]
[..]
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 19:40:28#Brenet deed het deze week goed tegen Willem II, #Hendrix was wat ziek begin deze week. Denk dat Cocu daarom voor Brenet kiest. #psvrod reageer retweet
Geschorst.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Willems geschorst of geblesseerd?
Geschorst volgens een hier geposte Thijs-tweet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Is Willems geschorst of geblesseerd?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Commentatoren die de hele wedstrijd te vroeg doelpunt roepen
Verrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoethoudertje. FOX gebruikers hebben nu massaal een abonnement op FOX international genomen.
Dat merkte ik begin eerste helft al op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef ejfaar het volgende:
Ze maken reclame voor vroegtijdige zaadlozing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kwam er wat later inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat merkte ik begin eerste helft al op.
Dat merkte Guus_Geluk7 de eerste helft al op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef ejfaar het volgende:
Ze maken reclame voor vroegtijdige zaadlozing
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zal jullie ondertussen op de hoogte houden van Saint Louis - Louisville in het NCAA tournament.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |