Leek me echt wat voor jou. Ik weet het ook niet meer.quote:
hij kijkt lelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leek me echt wat voor jou. Ik weet het ook niet meer.
Morgen werken aan het spoor zie ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij kijkt lelijk.
Ik weet t zelf ook niet
serieus?! Stom! Bij Zwolle ofzo?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Morgen werken aan het spoor zie ik.![]()
Den Boschquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieus?! Stom! Bij Zwolle ofzo?
Tussen Oldenzaal en Hengelo. Doe er dan bijna 3 uur over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
serieus?! Stom! Bij Zwolle ofzo?
o jakkes, das lang!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tussen Oldenzaal en Hengelo. Doe er dan bijna 3 uur over.
Amenra in de Mezz Breda onder anderequote:
Uitverkocht zeker?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Amenra in de Mezz Breda onder andere
Nee nog nietquote:
Ik was wel van plan om te gaanquote:
Rijbewijs maar eens halen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tussen Oldenzaal en Hengelo. Doe er dan bijna 3 uur over.
Ja.quote:
Tja, wie kiest daar dan ook voor?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een stomme hobby, moet morgen om 7u opstaan, op m'n vrije dag
Geen idee, mensen die niet zo slim zijn of zoquote:
Ik moet om 7 uur op mijn werk zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
Ja, het zal daar aan liggenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, mensen die niet zo slim zijn of zo
Waarvoor?quote:
Omdat ongeveer om kwart voor 10 in Utrecht moet zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, het zal daar aan liggen
[..]
Waarvoor?
Ga je ook mee?quote:
Tsja, werken in t weekendquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur op mijn werk zijn.
Joh, dan zit ik al in Zeelandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ongeveer om kwart voor 10 in Utrecht moet zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
En dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gheghe, half 10 ergens onderin Zeelandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij gokken op kwart voor 10quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe, half 10 ergens onderin Zeeland
Sup in Utrecht?
Ergste is dat ik tot dinsdag ochtend weekend zou hebben, maar ik mag nu degene vervangen die verkozen is boven mij bij de laatste sollicitatiequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je ook mee?
[..]
Tsja, werken in t weekend
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, dan zit ik al in ZeelandIk ga niet mee en nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoorwegmuseumkaartjes gewonnen
hmmm, klinkt niet chill. Zulke dingen maakt het een stuk minder erg om al om half 9 te moeten beginnen ma-vrijquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ergste is dat ik tot dinsdag ochtend weekend zou hebben, maar ik mag nu degene vervangen die verkozen is boven mij bij de laatste sollicitatie. Maar ach ik leid die ploeg wel,ik laat wel zien waarom ze de verkeerde gekozen hebben
.
Met de autoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Oh dat is wel tofquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet mee en nee.
GHeghe, da's ook vroeg voor jouw doenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, klinkt niet chill. Zulke dingen maakt het een stuk minder erg om al om half 9 te moeten beginnen ma-vrij
Dat is veel leukerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga niet mee en nee.
Mwah zo erg vind ik het niet, ik ben de vervanger van mijn voorwerker, nu kan ik laten zien dat ik in een andere ploeg ook leiding kan geven. Wel jammer dat ik net niet gekozen ben om deze ploeg standaard leiding te geven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, klinkt niet chill. Zulke dingen maakt het een stuk minder erg om al om half 9 te moeten beginnen ma-vrij
Ja. Een of andere voorpremière van een treinentekenfilm.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is veel leukerMet de kids?
Jaren in Utrecht gewoon en ben er gewoon nog nooit geweest
Ik heb jaren niet voor 8u op hoeven te staan (uitzonderingen daar gelaten) voor mn werk, sinds begin 2009. Nu zit ik om kwart voor 8 in de autoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel tofBen ik jaren geleden geweest
[..]
GHeghe, da's ook vroeg voor jouw doen
Thomas?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja. Een of andere voorpremière van een treinentekenfilm.
De harde leventjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet voor 8u op hoeven te staan (uitzonderingen daar gelaten) voor mn werk, sinds begin 2009. Nu zit ik om kwart voor 8 in de auto
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met de auto
Oh, zo rij ik ook waarschijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwaar leven johquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb jaren niet voor 8u op hoeven te staan (uitzonderingen daar gelaten) voor mn werk, sinds begin 2009. Nu zit ik om kwart voor 8 in de auto
Ik heb ritme nodig qua werk, mn prive leven is al een grote chaos qua afspraken, dus dan is het wel fijn om qua werk te weten waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah zo erg vind ik het niet, ik ben de vervanger van mijn voorwerker, nu kan ik laten zien dat ik in een andere ploeg ook leiding kan geven. Wel jammer dat ik net niet gekozen ben om deze ploeg standaard leiding te geven.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Zeuren dat je vroeg op moet
Kies je toch zelf voor.
Ik leef dag tot dag. Werk is mijn mijn enige vaste iets en als dat veranderd dan pas ik me daarop aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ritme nodig qua werk, mn prive leven is al een grote chaos qua afspraken, dus dan is het wel fijn om qua werk te weten waar je aan toe bent.
Weet je hoe zwaarquote:
Wij rijden om 8u weg uit H'sum, dus kwart over zullen we net voorbij Utrecht zijn vermoed ik.quote:
Zegt me niks.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee Chuggington
Das hip ofzo.
Ennieweej vooral de jongens vibden het leuk
Ik slenter wel mee.
Klopt, maar t valt zwaarder dan ik dachtquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
Zeuren dat je vroeg op moet
Kies je toch zelf voor.
Ik plan om om half 8 weg te gaan, dus wie weet komen we elkaar nog tegenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe zwaar![]()
Ga over een tijdje vragen of ik niet van 9 of kwart over 9 tot half 6 - 6u mag werken
[..]
Wij rijden om 8u weg uit H'sum, dus kwart over zullen we net voorbij Utrecht zijn vermoed ik.
[..]
Zegt me niks.
Heeft tijd nodig om te wennenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar t valt zwaarder dan ik dacht
150 kilo tillen, das pas zwaarquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je hoe zwaar![]()
Ga over een tijdje vragen of ik niet van 9 of kwart over 9 tot half 6 - 6u mag werken
[..]
Wij rijden om 8u weg uit H'sum, dus kwart over zullen we net voorbij Utrecht zijn vermoed ik.
[..]
Zegt me niks.
Zag iemand nog een mooie sticker posten:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan elkaar sowieso tegenkomen morgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik plan om om half 8 weg te gaan, dus wie weet komen we elkaar nog tegen
Hehe, herkenbaar, mocht in Ierland tussen 8 en 9:30u beginnen, meestal begon ik rond kwart over 9quote:[..]
Heeft tijd nodig om te wennen
Voorheen startte ik altijd om 7 uur, maar na een aantal keer langer in bed blijven liggen ga je dat herhalen en is het eerder 9 uur dan 7 uur voordat je begint
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zag iemand nog een mooie sticker posten:Mooi voor op je dashboardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mietjes die vrouwen, beetje paar kilo's 9 maanden meedragen en ze zijn constant moe.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
150 kilo tillen, das pas zwaar
Van een kind bevallen is pas zwaar![]()
En 150kilo dragen moet je gewoon niet doen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Joh, maar ik bedoel onderwegquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We gaan elkaar sowieso tegenkomen morgen
[..]
Hehe, herkenbaar, mocht in Ierland tussen 8 en 9:30u beginnen, meestal begon ik rond kwart over 9
Echt hequote:
Je zou toch denken dat je eraan gewend raakt.quote:[..]
Mietjes die vrouwen, beetje paar kilo's 9 maanden meedragen en ze zijn constant moe.
En 150kilo dragen moet je gewoon niet doen
hehe, snapte ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Joh, maar ik bedoel onderweg
Ja, het heeft voordelen en nadelen die flextijden
Hoi hupsquote:
Mookjequote:
Nope, ik was bij de laatste 2, maar ze hebben de verkeerde gekozenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mookje![]()
Hoe is het? Heb je die promotie nou al te pakken?
Is goedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hehe, snapte ikik app wel wanneer bij Utrecht zijn
Sucks!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope, ik was bij de laatste 2, maar ze hebben de verkeerde gekozen. Merken ze nog wel.
Ach ik zit nu goed en de volgende keer ben ik wrs wel aan de beurtquote:
En maandag een afspraak maken bij de arts? Weer vergeten klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:50 schreef PeuRac het volgende:
Kut, weer vergeten eten te maken. Toch maar weer wat halen, of gaan koken, hmmm.
Wanneer ik afgeleid ben, vergeet ik het gewoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En maandag een afspraak maken bij de arts? Weer vergeten klinkt niet goed.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ik afgeleid ben, vergeet ik het gewoon![]()
Daarom kennen ze me ook bij de snackbar
Dat was ook mijn probleem en nu krijg ik wel honger, maar geen zin meer om eerst nog 40min te gaan koken.quote:
Hehehe, vervelend is dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was ook mijn probleem en nu krijg ik wel honger, maar geen zin meer om eerst nog 40min te gaan koken.
Al denk ik dat ik morgen ook geen zin meer heb om te koken wanneer ik weer thuis benquote:
Hmm, inderdaadquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al denk ik dat ik morgen ook geen zin meer heb om te koken wanneer ik weer thuis ben
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Met een sandwich?quote:
Dat heb jij niet toch?quote:
Pics van je voeten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, thuisKopje thee en nog even met de voetjes omhoog op de bank
Ik las voelen.quote:
Oh ik niet.quote:
Eens.quote:
Mooie vrouwenvoeten.quote:
Fera?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooie vrouwenvoeten.Ik ken wel iemand die dat heeft, maar ik zal haar naam niet meer noemen.
Haha, nee.quote:
IS HET DODDIE?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mooie vrouwenvoeten.Ik ken wel iemand die dat heeft, maar ik zal haar naam niet meer noemen.
Nein.quote:
Nopequote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Is er een TC lopende op dit moment?
Ik heb ook niets met voetenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd met mn voetenpraat. Excusez-moi.
Ja, het is laat en ik ga naar bedje toe.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:30 schreef Fascination het volgende:
Ik heb iedereen weggejaagd met mn voetenpraat. Excusez-moi.
Lekker knus saampjes toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, en dan zitten we daar met zijn tweeën zekerFas, kom je ook?
Idem hier, maar gelukkig pas om half 9 op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef PeuRac het volgende:
quote:
quote:
quote:
Het is "homo's" :$quote:
Sorry hoorquote:
Oh ja, verschrikkelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry hoor
Nu is er weer iemand boos op me
Je hebt straf nodigquote:Op zondag 23 maart 2014 16:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry hoor
Nu is er weer iemand boos op me
Oh jeequote:
Ik zal het straks even doorgeven hier :$quote:
Doe datquote:Op zondag 23 maart 2014 16:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh jee
[..]
Ik zal het straks even doorgeven hier :$
Hokeujquote:
Feertjequote:
Goed hoor. Vrijgezel inmiddels.quote:
Dan ga ik altijd eten.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Vrijgezel inmiddels.
Hoe is 't met jou?
Zeker. Zelf aan het sporten geslagen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Ja, goed.. Lui weekend, gamen en zuipen enzulks en geen flikker doen
Die lefentjuh tog
Ook fijntjes van tijd tot tijdquote:
Ik heb gezondigd.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook fijntjes van tijd tot tijd
Alleen nu niet, want zondag is een rustdag verdomme
Ben nu bezig bij TGND. Heb al een slipje in m'n zak gestopt.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu bezig bij TGND. Heb al een slipje in m'n zak gestopt.
Wat ga je daar mee doen?quote:Op zondag 23 maart 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben nu bezig bij TGND. Heb al een slipje in m'n zak gestopt.
quote:
De smaak alleen als het vers is..quote:Op zondag 23 maart 2014 18:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb je liever? De geur of de smaak?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op zondag 23 maart 2014 18:10 schreef artelligence het volgende:
Slipje aantrekken hnnnggg
Staat me goed...
Ja, ditquote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
Word serieus misselijk van het idee van opgedroogde kutsapjes.
crusty panties nomnomquote:Op zondag 23 maart 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
Word serieus misselijk van het idee van opgedroogde kutsapjes.
You're welcomequote:
Dude!!quote:
Rooibostheequote:
U bent één viespeuk fax!!quote:
Ik word liever niet gezoend door iemand die vagijnthee drinktquote:
Tss, beetje vies van kutquote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word liever niet gezoend door iemand die vagijnthee drinkt
Dat niet wel van vagijnthee getrokken van vieze slipjesquote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat niet wel van vagijnthee getrokken van vieze slipjes
Hoe heb jij de vagina het liefst?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word liever niet gezoend door iemand die vagijnthee drinkt
Al eens geprobeerd dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat niet wel van vagijnthee getrokken van vieze slipjes
Jij shaken, not stirred?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heb jij de vagina het liefst?
Nat en kaalquote:Op zondag 23 maart 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe heb jij de vagina het liefst?
Nat, roze en geschoren.quote:
Haar is absoluut uit den boze?quote:
Neuh, als het op schaamlippen maar kaal is.quote:
Ja, dat is wel logisch.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neuh, als het op schaamlippen maar kaal is.
Een beetje vind ik zelf ook mooier.quote:
Dat moet vervelend zijn als mens zijnde.quote:
Het is nu een oerwoud omdat ik geen partner heb.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:07 schreef Faxie het volgende:
Hihi bedankt voor de beeldvorming [ afbeelding ]
Bedankt voor de beeldvormingquote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nu een oerwoud omdat ik geen partner heb.
Graag gedaan.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen Tarzan is welkom.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen Tarzan is welkom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen Tarzan is welkom.Toevallig is m'n bijnaam Tarzan. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Fera, doe die dame eens een plezierquote:Op zondag 23 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toevallig is m'n bijnaam Tarzan. :$
Dan weet je vast wel je weg door het oerwoud.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toevallig is m'n bijnaam Tarzan. :$
Ze slingert alleen niet aan lianenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel je weg door het oerwoud.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet je vast wel je weg door het oerwoud.
Gvd, hardop gelachen.quote:
quote:
Wel makkelijkquote:
Lente.quote:
Niks van gemerkt vandaagquote:
Nee, dat was al ff afgelopenquote:
Hier was het wisselend. Soms zonnig, soms regenbuien, zelfs wat hagel. Maar elke keer dat ik buiten moest zijn was het droog en redelijk mild.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks van gemerkt vandaagStraffe wind in Zeeland.
Was dat met die vrachtwagens?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat was al ff afgelopende "kerstspecial" was er nog wel, maar die is ook alweer voorbij.
Ben blij dat ik me goed had aangekleed, in de zon uit de wind was het heerlijk, maar geen wind is zeldzaam daaroquote:Op zondag 23 maart 2014 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier was het wisselend. Soms zonnig, soms regenbuien, zelfs wat hagel. Maar elke keer dat ik buiten moest zijn was het droog en redelijk mild.
Jaquote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was dat met die vrachtwagens?
Jammer dit
Ik woon dan ook aan de andere kant van Nederland, dat scheelt.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben blij dat ik me goed had aangekleed, in de zon uit de wind was het heerlijk, maar geen wind is zeldzaam daaro
Had je beter geregeldquote:Op zondag 23 maart 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik woon dan ook aan de andere kant van Nederland, dat scheelt.
Vanmorgenquote:
Fuck yeahquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had je beter geregeldGelukkig was t wel de moeite waard.
Mijn favoriete seizoen.quote:
Nou ja, iedereen ...quote:
Puzzelritquote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
[..]
Mijn favoriete seizoen.Ik leef weer helemaal op. In de winter ben ik helemaal niet gezellig en heb ik het alleen maar koud.
Ik ook, zijn altijd zwaar zulke dagen. Zou het ook niet elke week willen doen.quote:
Same here, jwz.. Vitamine-D tekort tijdens den wintort :$quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan?
[..]
Mijn favoriete seizoen.Ik leef weer helemaal op. In de winter ben ik helemaal niet gezellig en heb ik het alleen maar koud.
My ass felt raped after thatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Met Vin samen? Wat is een puzzelrit eigenlijk precies?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puzzelrit
[..]
Ik ook, zijn altijd zwaar zulke dagen. Zou het ook niet elke week willen doen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dan echt niet uit bed te krijgen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Same here, jwz.. Vitamine-D tekort tijdens den wintort :$
Alsof ik iemand tegenkom en er gelijk seks mee heb. Please.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef yats het volgende:
[..]Leuke verrassing mocht je onverwacht iemand tegen komen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
My ass felt raped after thatHard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik iemand tegenkom en er gelijk seks mee heb. Please.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gheghe, nee inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Puzzelrit
[..]
Ik ook, zijn altijd zwaar zulke dagen. Zou het ook niet elke week willen doen.
Onder andere met Vin ja (ik heb em besmetquote:Op zondag 23 maart 2014 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Met Vin samen? Wat is een puzzelrit eigenlijk precies?
Dat is niet altijd een minpuntquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben dan echt niet uit bed te krijgen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof ik iemand tegenkom en er gelijk seks mee heb. Please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat is niet hetzelfde.quote:
Klinkt wel gaaf.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onder andere met Vin ja (ik heb em besmet).
Je krijgt een routeboek met daarin aanwijzingen voor een route en onderweg moet je antwoorden op vragen zoeken, maar deze vragen kunnen heel erg cryptisch zijn.
quote:
Bedden zijn goddelijke wezens.. Ja, ik zei wezensquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb daar geen eens winter voor nodigquote:Op zondag 23 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lig dan lekker warm in mijn dekbedburrito.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bedden zijn goddelijke wezens.. Ja, ik zei wezens
Ik ben normaal wel een ochtendmens eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb daar geen eens winter voor nodig
Is ook zeker leukquote:Op zondag 23 maart 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde.
[..]
Klinkt wel gaaf.
[..]
OMG EEN BURRITO ALS DEKBED, GIEVVVquote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lig dan lekker warm in mijn dekbedburrito.
[..]
Ik ben normaal wel een ochtendmens eigenlijk.
Hey, jou ken ik.quote:
Met bonkjes en sliertjes?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Niet letterlijk. Ik rol mezelf in m'n dekbed.quote:
Gevuld met puur vlees.quote:
hmmm, burrito'squote:Op zondag 23 maart 2014 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben normaal wel een ochtendmens eigenlijk.
Ik bedoel maar, like a mawfakking bossquote:Op zondag 23 maart 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet letterlijk. Ik rol mezelf in m'n dekbed.Maar ik zou wel een burrito als dekbed willen.
Van GRTD toch?quote:
Ik rol af en toe wel voorbij ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooh!
Was jij daar niet ook gisteren of eergisteren?
Je weet wanneer ik jarig ben? HEBBON!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Deze pizza is ook wel chill:
[ afbeelding ]
Nu heb ik honger...quote:
Ben ik uitgenodigd ja?quote:
Jawelquote:
De rest van fok ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |