SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
ZO 23-3 Exit 1 nieuwe bewoner ( de stemming is om 18.00 uur )
MA 24-3 Exit 1 genomineerde....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Aike is altijd wel grappig, als je tenminste de moeite neemt om haar te volgen en de stream niet altijd gelijk afgooitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:19 schreef Jibba het volgende:
[..]
Was dus bluf van Aike dat ze zei dat ze het gehoord had.![]()
Ze is zomaar een keer grappig.
over powervrouw gesproken, Aike vind ik een powervrouw...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aike is altijd wel grappig, als je tenminste de moeite neemt om haar te volgen en de stream niet altijd gelijk afgooit
Kul!!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Isa eigenlijk een beetje een omhoog gevallen janksnol, die denkt dat ze heel wat is omdat ze de koeien doet. Bij iedere vorm van kritiek is het meteen janken en negatief. Negatief is sowieso eigenlijk wel, over alles, altijd.
dat is politiek, zo hopen ze dat je niet boekt omdat Billy tijdens de maaltijden een zaaddragend handje komt geven met; hallo, ik ben Billyquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef dolcefarniente het volgende:
Ik had gehoopt dat men dat gevoos van B&R niet meer zo prominent zou laten zien.
En wat gebeurt er? Niet de gasten, wel twee streams met Voos en Rans!
Jeetje wat doe je nou negatief. Ik moet er gewoon van huilen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:25 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Isa eigenlijk een beetje een omhoog gevallen janksnol, die denkt dat ze heel wat is omdat ze de koeien doet. Bij iedere vorm van kritiek is het meteen janken en negatief. Negatief is sowieso eigenlijk wel, over alles, altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |