SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Kapsalonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb even jullie inbreng nodig vriendjes en vriendinnetjes. De situatie is als volgt: ik heb een lege koelkast, wat geld en veel honger - wat ga ik vanavond eten?
Huismerk ribbelchips paprikaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb even jullie inbreng nodig vriendjes en vriendinnetjes. De situatie is als volgt: ik heb een lege koelkast, wat geld en veel honger - wat ga ik vanavond eten?
Van welk huismerk?quote:
De shoarmatent hier verkoopt alleen slecht voedsel, als ik daar een kapsalon koop zit ik de hele nacht op de wc. Geen optie dus.quote:
van de dichtstbijzijnde super denkquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Van welk huismerk?
[..]
De shoarmatent hier verkoopt alleen slecht voedsel, als ik daar een kapsalon koop zit ik de hele nacht op de wc. Geen optie dus.
Pizza laten bezorgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Thuisbezorgen doen ze niet aan in de achterbuurt waar ik woon.quote:
Waag het nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Rodawa het volgende:
Ik trek wel even sushi uit het winkelschap.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Thuisbezorgen doen ze niet aan in de achterbuurt waar ik woon.Ik trek wel even sushi uit het winkelschap.
Wat je in de prullenbak van het lokale restaurant vind?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Rodawa het volgende:
Geen vieze supermarkt sushi kopen danquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moet toch wat doen om mij te bewijzen als ware GZB.
Ik zei in post #10 toch al dat het eten van de lokale shoarmatent geen optie is, potverdorie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat je in de prullenbak van het lokale restaurant vind?
Nah, ik ga het daar niet proeven. Dat tast mijn beeld aan denk ik.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen vieze supermarkt sushi kopen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |