abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:35:13 #76
242879 Onnoman
The On And Only
pi_138044958
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:32 schreef Globali het volgende:

[..]

Daar kan je dus ook gewoon commentaar op hebben. Doe ik ook. Ik kom uit zo'n kanswijk in Amsterdam en heb mijn buik ook vol van. Maar Wilders gaat daar geen problemen oplossen. Gelukkig zien mensen dat ook.
Je mag het met wilders eens zijn of niet.. hij is de enige in Nederland die het aan de kaak stelt.
De rest keert zich de rug naar toe, zolang ze maar veilig in hun dikke auto thuis kunnen komen.
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_138044959
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:33 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Jij heet zeker naïef van je achternaam
Een groot deel van Nederland laat zich regeren door angst. Even voor je informatie, er zijn minder dan een miljoen Marokkanen, meer dan 13 miljoenen autochtonen. Waarvoor is die angst nodig?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138044962
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:32 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Beide steden ook gewoon stemmen verloren trouwens. En ach, Marokkanen hebben voor best veel dingen respect wellicht andere Marokkanen dan diegene die jij tegenkomt?
Ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar een probleem gehad met een Marokkaan.
In Amsterdam heb je er dagelijks mee te maken.
pi_138044995
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Een groot deel van Nederland laat zich regeren door angst. Even voor je informatie, er zijn minder dan een miljoen Marokkanen, meer dan 13 miljoenen autochtonen. Waarvoor is die angst nodig?
Omdat een deel van de marokkanen zich slecht gedraagt. Aso. Dan moet je de fout niet leggen bij de mensen die wél normaal doen......maar bij o.a. die mensen zoeken.
pi_138045015
Overigens zat ik net naar aanleiding van die foto´s te denken.

De laatste jaren is het wederzijdse begrip tussen allochtonen en autochtonen minder en minder geworden. Veel allochtonen voelden zich al langer weggezet door Wilders. Dat dit nu gebeurt kan wel eens goed uitpakken voor die verhoudingen en dus voor Wilders totaal contraproductief gaan werken.

Autotochtonen gaan nadenken en inzien dat het toch echt wel de criminelen zijn die het probleem vormen.
Aan de andere kant zullen veel allochtonen nu misschien inzien dat het overgrote deel van de autochtonen helemaal geen problemen heeft met Marokkanen en helemaal niet vindt dat ze niet welkom zijn.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:37:01 #81
242879 Onnoman
The On And Only
pi_138045031
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef tofastTG het volgende:

[..]

ga jij dat voor mij bepalen?
ik heb in 1 week meer op straat meegemaakt wat jij zal meemaken in je hele leven..

angst is van geen sprake..wil gewoon niks met mensen te maken hebben die niet dezelfde normen en waarden hanteren zoals ik ben opgevoed
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_138045042
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef Globali het volgende:

[..]

In Amsterdam heb je er dagelijks mee te maken.
Als de PVV de enige partij is die dit probleem aan de kaak stelt vind ik dat inwoners van Amsterdam wel raar stemmen. (6% PVV).
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138045056
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:35 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Je mag het met wilders eens zijn of niet.. hij is de enige in Nederland die het aan de kaak stelt.
De rest keert zich de rug naar toe, zolang ze maar veilig in hun dikke auto thuis kunnen komen.
Wat Wilders doet is met 0 oplossingen komen. Op zo'n manier dat andere partijen zich tegen hem keren. Dit ipv op redelijke manier een discussie aan te gaan over werkelijke problemen.
pi_138045069
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:37 schreef Onnoman het volgende:

[..]

ga jij dat voor mij bepalen?
ik heb in 1 week meer op straat meegemaakt wat jij zal meemaken in je hele leven..
Mooi man. (Ga een boekje schrijven over je leven)
pi_138045097
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:37 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Als de PVV de enige partij is die dit probleem aan de kaak stelt vind ik dat inwoners van Amsterdam wel raar stemmen. (6% PVV).
Amsterdammers zijn vrij werelds en denken niet als de PVV. Over het algemeen. Maar men ziet het probleem al wel 20+ jaar.
pi_138045135
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:27 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen Marokkanen en criminele Marokkanen.

Ik ken genoeg Marokkanen die wel hun steentje bijdragen aan de samenleving.

Als Wilders criminele Marokkanen had gezegd dan was er nu niks aan de hand geweest. Maar dat zei hij bewust niet.
Wat is er nou precies mis met een vraag??

Wilt u meer of minder marokkanen?

Meer of minder homo's, zigeuners, loempia's, opels enz.enz.

Het is een vraag!!!!!

Als je dan al iemand wil aanklagen, zoek dan uit wie er minder, minder riepen.
En dan nog.

Er is een stok van gemaakt.

Als de shoarmaboer volgende keer vraagt of ik meer of minder knoflooksaus wil, klaag ik hem aan want hij suggereert dat ik te dik ben.
pi_138045164
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:39 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het is een vraag!!!!!

En dan nog.

Als de shoarmaboer volgende keer vraagt of ik meer of minder knoflooksaus wil, klaag ik hem aan want hij suggereert dat ik te dik ben.
Toevallig de rest van de uitspraak gehoord? Je weet best dat het een retorische vraag was, door het publiek op te hitsen zou dit ook uitgelegd kunnen worden als haaizaaien.
pi_138045167
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:39 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het is een vraag!!!!!

En dan nog.

Er is iets mis met je als je die vraag stelt over een specifieke groep. Daarnaast is er iets heel erg mis met mensen in een zaal die mee gaan gillen.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:43:14 #89
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138045256
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:32 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Beide steden ook gewoon stemmen verloren trouwens. En ach, Marokkanen hebben voor best veel dingen respect wellicht andere Marokkanen dan diegene die jij tegenkomt?
Ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar een probleem gehad met een Marokkaan.
ik ook niet: had een hele normale gast als collega. It-ertje, leasebak. Tot hij weg ging en op Facebook zijn ware aard liet zien: scheet op de blanke man die alles maar kreeg in "zijn" land.
Nog gevraagd waarom hij dan hier woonde als alles zo kut was, antwoord: "dit is mijn land".
Dat is ook zo, maar kap dan met janken over de grote blanke man, want die woont hier ook/eerst.

En jaja: 1 voorbeeld, dus niet elke Marokkaan denkt zo, maar ik (en vele collega's) vonden het schokkend dat iemand die normaal met je praatte en lachte met je, er zulke vage gedachtes op nahield.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138045268
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:40 schreef Globali het volgende:

[..]

Er is iets mis met je als je die vraag stelt over een specifieke groep. Daarnaast is er iets heel erg mis met mensen in een zaal die mee gaan gillen.
En mensen die het proberen goed te praten.
pi_138045305
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:40 schreef Globali het volgende:

[..]

Niet mee eens.

Lang geleden geleerd, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:44:53 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_138045315
De opmerking van Wilders was schokkend, maar ik ben benieuwd wat er geroepen wordt als je 100 Marokkanen een beetje laat 'discussiëren' over blanken in NL.
--> verborgen camera
Haters everywhere but I don't really care.
pi_138045326
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ja. Want je kan prima bepaalde problemen duidelijk aangeven zonder over te gaan tot de schandalige retoriek van Wilders. En dat laatste lost ook gewoon niets op. Klinkt misschien wel leuk......als je dom bent.
pi_138045341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:43 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ah, de linkse rakkers hebben hun toetsenbord weer schoon gemaakt.
pi_138045342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef matthijst het volgende:
De opmerking van Wilders was schokkend, maar ik ben benieuwd wat er geroepen wordt als je 100 Marokkanen een beetje laat 'discussiëren' over blanken in NL.
100 Marokkanen van PVV-aanhang niveau ?
pi_138045357
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:32 schreef Rurik het volgende:

[..]

Alle partijen zijn er het over eens dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de misdaad.
Precies.

Daarom snap ik ook niet dat veel mensen roepen juist PVV te gaan stemmen als een Marokkaan weer iets geflikt heeft. Veel andere partijen erkennen deze problemen ook.
pi_138045358
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef matthijst het volgende:
--> verborgen camera
Dat is vast ook geen feest. En ik ken het vrij goed van een ander forum. Dat wil niet zeggen dat Wilders dit kan zeggen als politicus.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:47:54 #98
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138045430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:46 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat is vast ook geen feest. En ik ken het vrij goed van een ander forum. Dat wil niet zeggen dat Wilders dit kan zeggen als politicus.
Hij is gewoon TE ver gegaan. Zo radicaliseer je juist MEER Marokkanen.
pi_138045438
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:44 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Niet mee eens.

Lang geleden geleerd, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden wel.
Niet mee eens. Er bestaan domme vragen. Er bestaan ook domme mensen die meelopen met iets waar men geen werkelijk probleem mee heeft. De PVV gaat niets oplossen op dit gebied. Ik kom uit zo'n kanswijk met veel Marokkanen. Wilders gaat daar wat doen om problemen op te lossen? Mensen uitzetten?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 16:48:51 #100
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_138045464
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef Globali het volgende:

[..]

Niet mee eens. Er bestaan domme vragen. Er bestaan ook domme mensen die meelopen met iets waar men geen werkelijk probleem mee heeft. De PVV gaat niets oplossen op dit gebied. Ik kom uit zo'n kanswijk met veel Marokkanen. Wilders gaat daar wat doen om problemen op te lossen? Mensen uitzetten?
Dat zou wel een goed schokeffect veroorzaken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')