Uiteraard, net zoals Janmaat had moeten zeggen dat hij meer politieagenten met witte uniformen op straat wilde hebben, in plaats van "Den Haag moet blank en veilig blijven!".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het punt wat hij dan had gemaakt geen open deur was geweest, ik zeg dat het meer hout had gesneden dan wat hij nu riep.
NPO Politiek en NPO Nieuws hebben volgens mij geen geoblok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lekker dat is geblokeerd voor mij...
Media hint add-on installeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lekker dat is geblokeerd voor mij...
Bij mij word het duidelijk aangegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef Jason22 het volgende:
[..]
NPO Politiek en NPO Nieuws hebben volgens mij geen geoblok.
"Extra boos werd de partij toen Bral zei dat hij nu weet waarom partijleider Geert Wilders zo van smurfen houdt: een land, een kleur, een leider."quote:
Het lijstje is verre, verre van compleet.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laptop ligt op schoot, ik kan het niet mooier maken
Doet me denken aan een filmpje wat een tijdje geleden op Fok! is gepost.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Verdacht =/= dader.
Ik weet dat de daderstatistieken er waarschijnlijk ongeveer hetzelfde uitzien maar die wil ik toch ook wel eens zien. Het is namelijk volgens mij ook wel degelijk zo dat een Marokkaan meer kans heeft om als verdachte aangemerkt te worden, vanwege de slechte naam die ze hebben.
Dionne.twitter:ronfresen twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 17:53:03Klaar voor 18u journaal #nos en persco Wilders daarin met @DionneStax http://t.co/SZKJoV60jt reageer retweet
Volgens mij is dat de PVV-lijsttrekker in Den Haag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Montov het volgende:
Wie is trouwens de man die bij Wilders op het podium stond (ook op de foto in de OP)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |