Ja, was ook zeeeeeeeeeeeeer dom van hem...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom had Wilders ook moeten zeggen dat hij minder criminele Mocro's wilde. Dan had hij een punt gehad.
112 op de 1000 Marokkanen , dus wel relatief gezien (wat nog steeds zeer hoog is hoor).quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
Overigens de cijfers liegen er niet om....
[ afbeelding ]
Het lijkt wel een mentaliteits probleem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Problemen met probleemgroepen zijn ook vrij complex en niet enkel iets waar Marokkanen schuld aan hebben. Onder bepaalde Nederlanders zijn ook criminelen of op een andere wijze schuldigen.
Veel mensen zijn reeel maar sommigen doen of het een puur Marokkaans iets is.
Juridisch gezien wel hoor. Gewoon ordinair traattuig. Geef ze nou niet meer kredietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:29 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
We hebben het niet over een paar ordinaire dieven natuurlijk....
Ik vind het raar om mensen te veroordelen op het feit dat zij zich niet uitspreken tegen de misdragingen van anderen wanneer zij gewoon proberen hun leven te leiden en zich netjes te gedragen. Binnenskamers doen ze dat uitspraken namelijk misschien ook wel, maar vaak wordt verwacht dat ze dat openlijk doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef Globali het volgende:
[..]
Klopt. Maar wat is daar eigenlijk raar aan? Als men binnen eigen groep meer zou afkeuren was er niet zo'n groot probleem. Dát is wel de werkelijkheid.
Men is gewoon vaker crimineel. En misdraagt zich ook vaker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Verdacht =/= dader.
Ik weet dat de daderstatistieken er waarschijnlijk ongeveer hetzelfde uitzien maar die wil ik toch ook wel eens zien. Het is namelijk volgens mij ook wel degelijk zo dat een Marokkaan meer kans heeft om als verdachte aangemerkt te worden, vanwege de slechte naam die ze hebben.
Ik zet ze niet, uit ik start een uitwisselingsproject op en roep de hulp van de familie in Marokko in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat kunnen we ze niet, ze zijn Nederlander dus je kunt ze niet uitzetten.
Nee, ik zit keurig thuis op de bank, met politiek 24 op TV al aan....quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ben jij jezelf al aan een alibie te helpen?
Die cijfers ontkent ook niemand. Dat Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in criminaliteitsstatistieken is een feit. Het gaat erom hoe je omgaat met deze gegevens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[ afbeelding ]
Minder criminelen? Gewaagd standpunt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom had Wilders ook moeten zeggen dat hij minder criminele Mocro's wilde. Dan had hij een punt gehad.
uhhhhhhhhhh.....ben jij er zo een?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik zit keurig thuis op de bank, met politiek 24 op TV al aan....
Moet ik een foto maken als bewijs?
Dat ben ik deels met je eens. Dat is ook het probleem. Een PVV lost dat niet op. Het is wel zo dat er een probleem is met o.a. criminele Marokkanen. Ook dat dat in elk geval niet mijn directe probleem is. Men heeft een duidelijk probleem met het opvoeden van kinderen. Jij bent een normale Marokkaan? Dat is eigenlijk jouw probleem ook niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:38 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik vind het raar om mensen te veroordelen op het feit dat zij zich niet uitspreken tegen de misdragingen van anderen wanneer zij gewoon proberen hun leven te leiden en zich netjes te gedragen. Binnenskamers doen ze dat uitspraken namelijk misschien ook wel, maar vaak wordt verwacht dat ze dat openlijk doen.
Volgens mij staat dat ook niet zozeer ter discussie. Waar het eigenlijk meer om gaat, is het volgende: als er 112 Marokkaanse verdachten per 1.000 inwoners zijn, zijn er ook 888 niet-verdachten per 1.000 inwoners. Wilders is veel te ver gegaan door een complete bevolkingsgroep te stigmatiseren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het punt wat hij dan had gemaakt geen open deur was geweest, ik zeg dat het meer hout had gesneden dan wat hij nu riep.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:39 schreef Montov het volgende:
[..]
Minder criminelen? Gewaagd standpunt.
Moet je nagaan dat er vanuit Groenlinks wordt gezegd dat ze minder criminelen willen. Dan gaat Wilders schreeuwen dat er 0 criminelen horen te zijn. Naief om te denken dat Wilders het had over criminele Marokkanen. Natuurlijk is dat een handig excuus als damage control, maar niet tgeloofwaardig.
Ik denk het ook. Een boel Calimero-gedrag en opmerkingen in de categorie "ik heb niks nieuws gezegd" en "ik peins er niet over om excuses te maken".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:33 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon heel veel anderen de schuld geven worden.
Of: ze kunnen allemaal de boom in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Een boel Calimero-gedrag en opmerkingen in de categorie "ik heb niks nieuws gezegd" en "ik peins er niet over om excuses te maken".
Ik denk NPO 1 en NPO Nieuws.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Gewas het volgende:
Even he... Op welke zender wordt de speech van Wilders uitgezonden?
Uiteraard, net zoals Janmaat had moeten zeggen dat hij meer politieagenten met witte uniformen op straat wilde hebben, in plaats van "Den Haag moet blank en veilig blijven!".quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het punt wat hij dan had gemaakt geen open deur was geweest, ik zeg dat het meer hout had gesneden dan wat hij nu riep.
NPO Politiek en NPO Nieuws hebben volgens mij geen geoblok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lekker dat is geblokeerd voor mij...
Media hint add-on installeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Lekker dat is geblokeerd voor mij...
Bij mij word het duidelijk aangegeven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:48 schreef Jason22 het volgende:
[..]
NPO Politiek en NPO Nieuws hebben volgens mij geen geoblok.
"Extra boos werd de partij toen Bral zei dat hij nu weet waarom partijleider Geert Wilders zo van smurfen houdt: een land, een kleur, een leider."quote:
Het lijstje is verre, verre van compleet.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De laptop ligt op schoot, ik kan het niet mooier maken
Doet me denken aan een filmpje wat een tijdje geleden op Fok! is gepost.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:37 schreef -0- het volgende:
[..]
Verdacht =/= dader.
Ik weet dat de daderstatistieken er waarschijnlijk ongeveer hetzelfde uitzien maar die wil ik toch ook wel eens zien. Het is namelijk volgens mij ook wel degelijk zo dat een Marokkaan meer kans heeft om als verdachte aangemerkt te worden, vanwege de slechte naam die ze hebben.
Dionne.twitter:ronfresen twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 17:53:03Klaar voor 18u journaal #nos en persco Wilders daarin met @DionneStax http://t.co/SZKJoV60jt reageer retweet
Volgens mij is dat de PVV-lijsttrekker in Den Haag.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:53 schreef Montov het volgende:
Wie is trouwens de man die bij Wilders op het podium stond (ook op de foto in de OP)?
Jep, Leon de Jong. Misschien wel de grootste droeftoeter van allemaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de PVV-lijsttrekker in Den Haag.
Historisch momentquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef DUTCHKO het volgende:
Weet je wat ik denk?
HIJ GAAT ZIJN AFTREDEN BEKEND MAKEN!!!
LATEN WE HET HOPEN!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef DUTCHKO het volgende:
Weet je wat ik denk?
HIJ GAAT ZIJN AFTREDEN BEKEND MAKEN!!!
quote:
Klopt toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:01 schreef Guanabana het volgende:
Tuurlijk, de 'ik ben geen vrij mens' kaart wordt gespeeld.
Met dank aan de haatmoslims in Nederlandquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:01 schreef Guanabana het volgende:
Tuurlijk, de 'ik ben geen vrij mens' kaart wordt gespeeld.
Lijkt me stug.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:01 schreef Specularium het volgende:
Klinkt wel als een afscheidsspeech.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:04 schreef Scorpie het volgende:
Trekken mocro's ook zoveel uitkeringen ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |