Dat is wel bizar weinig ja en ik en mijn vriendin roken en drinken ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 2 volwassenen alle boodschappen voor ¤ 200 per maand?
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met 2 volwassenen alle boodschappen voor ¤ 200 per maand?
Och, het kan, je kan daarvan leven. Maar dan is het wel Aldi en diepvries wat de klok slaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat is wel bizar weinig ja en ik en mijn vriendin roken en drinken ook niet.
Ik ben blijkbaar eenquote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, het kan, je kan daarvan leven. Maar dan is het wel Aldi en diepvries wat de klok slaat.
Aldi is duurder dan de Lidl en de voormalige euroshopper.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Och, het kan, je kan daarvan leven. Maar dan is het wel Aldi en diepvries wat de klok slaat.
/care.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:55 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Aldi is duurder dan de Lidl en de voormalige euroshopper.
Er gaat bij ons een veelvoud doorheen (2 volwassenen en een peuter in de luiers), maar goed, er staat dan ook een auto voor de deur die graag benzine lust, en dat betaal ik van dezelfde rekening als de boodschappen, maar ook zonder auto lijkt me ¤ 200,= in de maand bijzonder weinig.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant laat zien dat veel mensen geen echt inzicht hebben in hun uitgaven. Mensen zoals jij horen daar denk ik ook bij. Elke week ¤50.- aftikken aan de kassa van de super en dan denken ¤200.- p.m. uit te geven.. Dat alleen is al meer dan ¤200.- p.m. Maar dan die kleine boodschapjes elders en tussendoor vergeten.quote:
Per? Week? Maand?quote:Op zondag 23 maart 2014 12:57 schreef aijumu het volgende:
Geef in mijn eentje, rond de 80,- uit aan boodschappen, eet gezond, maar heb weining behoefte aan luxeproducten zoals vlees, koffie, zoetigheid en wat allemaal meer
Nee hoor, ik tik minder af in de supermarkt, de rest is bij anderen.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant laat zien dat veel mensen geen echt inzicht hebben in hun uitgaven. Mensen zoals jij horen daar denk ik ook bij. Elke week ¤50.- aftikken aan de kassa van de super en dan denken ¤200.- p.m. uit te geven.. Dat alleen is al meer dan ¤200.- p.m. Maar dan die kleine boodschapjes elders en tussendoor vergeten.
Per maand, en even duidelijk het is niet zo dat het moet, was voor deze week 21,10,- kwijt bijvoorbeeldquote:
Ik zou toch eens een overzicht willen zien dan.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tik minder af in de supermarkt, de rest is bij anderen.Je kunt wel blijven proberen om het onderuit te halen maar ik weet echt wel wat ik uitgeef.
Jij ook, zie ik wel vaker.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik zou toch eens een overzicht willen zien dan.
Iedereen kan wel wat roepen.
Nee, ondanks pubers in huis hier geen frisdrank of energiedrankjes. Wel goedkope aanmaaklimonade. Verder drinken we koffie, thee, melk en water. Vriend drinkt ook bier maar dat tel ik dan niet mee.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tik minder af in de supermarkt, de rest is bij anderen.Je kunt wel blijven proberen om het onderuit te halen maar ik weet echt wel wat ik uitgeef.
Misschien dat jij meer uitgeeft aan dingen als frisdrank of zo of duurdere produkten gebruikt waar ik ga voor de goedkopere maar net zo goede.
![]()
Jij stelt, dus jij bewijst zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij ook, zie ik wel vaker.Je moet er maar op vertrouwen want ik zie geen dringende reden verder om jou inzicht te geven in mijn financiën.
![]()
Big spenderquote:Op zondag 23 maart 2014 12:57 schreef aijumu het volgende:
Geef in mijn eentje, rond de 80,- uit aan boodschappen, eet gezond, maar heb weining behoefte aan luxeproducten zoals vlees, koffie, zoetigheid en wat allemaal meer
Nee hoor, jij beweert dat het niet kan en ik weet dat ik het wel kan. Ik voel geen enkele behoefte om jou te overtuigen.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jij stelt, dus jij bewijst zou ik zeggen.
Bij de super? En net geen andere zaken nodig dan gebruikelijke dagelijkse boodschappen zeker? Op die momenten red ik dat p.p. hier ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:01 schreef aijumu het volgende:
[..]
Per maand, en even duidelijk het is niet zo dat het moet, was voor deze week 21,10,- kwijt bijvoorbeeld
Ik heb een dag, waarin ik mijzelf luxe veroorloof, 2 blikjes fris, en een pakje vleeswarenquote:
Nee alles wat ik nodig heb, meer niet. Afwasmiddel doe ik dan weer rustig 3 maanden mee, het is hoe je opgegroeid bent en vooral hoe.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Bij de super? En net geen andere zaken nodig dan gebruikelijke dagelijkse boodschappen zeker? Op die momenten red ik dat p.p. hier ook wel.
Vlees eet ik hier ook niet elke dag, al merk het het soms pas aan het einde van de dag.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:09 schreef aijumu het volgende:
[..]
Ik heb een dag, waarin ik mijzelf luxe veroorloof, 2 blikjes fris, en een pakje vleeswarenHEt probleem bij mij is gewoon, dat ik heel snel aankom, als ik niet heel licht eet, dus zoiets als rijst en enkel groente. Dat ik dan dus moddervet word
![]()
En heb een jaar, gewoon gegeten als iedereen, en gestopt met roken, je raad het al 25 kilo daarbij. Toen ik 16 was, gaf ik iets van 15,- uit per maand, en honger lijden doe ik niet. Groente halen bij een boer, kan al veel schelen. En vlees iedere dag, tikt best aan ook al merk je het niet.
Ach wel nee joh, deze mensen nemen allemaal een lunchpakket van huis mee naar het werk, en ook hun eigen koffie en zo .. doen ze allemaal van die 200 euro.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:57 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dubbeltje op zijn kant laat zien dat veel mensen geen echt inzicht hebben in hun uitgaven. Mensen zoals jij horen daar denk ik ook bij. Elke week ¤50.- aftikken aan de kassa van de super en dan denken ¤200.- p.m. uit te geven.. Dat alleen is al meer dan ¤200.- p.m. Maar dan die kleine boodschapjes elders en tussendoor vergeten.
Tja. Maar dat is dan geen standaard uitgavenpatroon.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:09 schreef aijumu het volgende:
[..]
Ik heb een dag, waarin ik mijzelf luxe veroorloof, 2 blikjes fris, en een pakje vleeswarenHEt probleem bij mij is gewoon, dat ik heel snel aankom, als ik niet heel licht eet, dus zoiets als rijst en enkel groente. Dat ik dan dus moddervet word
![]()
Je woonde al op jezelf toen je 16 was?quote:En heb een jaar, gewoon gegeten als iedereen, en gestopt met roken, je raad het al 25 kilo daarbij. Toen ik 16 was, gaf ik iets van 15,- uit per maand, en honger lijden doe ik niet.
Dat merk je wel degelijk. Als mijn vriend mee-eet ben ik veel meer kwijt p.p. Gewoon omdat hij echt vlees op zijn bord wil hebben en niet zoals ik gewend ben een minimale hoeveelheid in stukjes gesneden waardoor het nog wat lijkt. ¤1,50 ben je zo p.p.p.d. kwijt aan vlees alleen, wat ik dus niet doe.quote:Groente halen bij een boer, kan al veel schelen. En vlees iedere dag, tikt best aan ook al merk je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |