In de uitspraak (waarin je de gevangenisstraf oplegt) zul je moeten opnemen dat de persoon uitgezet wordt. Daartegen kan 'ie in beroep.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Uitzetten na een gevangenisstraf te hebben uitgezeten en als de persoon voldoet aan de criteria uitzetten.
Ik geef niemand een nationaliteit. Wanneer mMensen met (o.a.) de Nederlandse nationaliteit hier kinderen krijgen, hebben die kinderen de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar je wilde toch dat 'ie maar één nationaliteit heeft?
Waarom geef je een marokkaan dan überhaupt de nederlandse nationaliteit als je weet dat hij de marokkaanse niet kan verliezen?
En dan slaan we het een volwaardig burger zijn even over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dubbel paspoort en een veelpleger.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Jouw plan werkt niet. Welke criteria?
Waarom werkt mijn plan niet?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dubbel paspoort en een veelpleger.
Ja, maar die krijgen van marokko ook de nederlandse nationaliteit. Daar kunnen zij niks aan doen. En die wil je uitzetten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef niemand een nationaliteit. Wanneer mMensen met (o.a.) de Nederlandse nationaliteit hier kinderen krijgen, hebben die kinderen de Nederlandse nationaliteit.
Lekker boeiend hoe je het noemt. Als hij aan de criteria voldoet gewoon uitzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In de uitspraak (waarin je de gevangenisstraf oplegt) zul je moeten opnemen dat de persoon uitgezet wordt. Daartegen kan 'ie in beroep.
Als je het niet opneemt in de uitspraak, dan zijn we echt een bananenrepubliek geworden
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:53 schreef Globali het volgende:
[..]
En dan slaan we het een volwaardig burger zijn even over.
Dat verandert wel als we die wet invoeren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen van marokko ook de nederlandse nationaliteit. Daar kunnen zij niks aan doen. En die wil je uitzetten?
Weke criteria?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe je het noemt. Als hij aan de criteria voldoet gewoon uitzetten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:55 schreef Globali het volgende:
[..]
Omdat je de wet niet verandert krijgt.
OK. Maar dan heb je dus geen mensen meer met een dubbele nationaliteit, dus kun je ze niet uitzetten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:55 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat verandert wel als we die wet invoeren.
Jawel behalve als al die mensen dat voor hun daad wegdoen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Maar dan heb je dus geen mensen meer met een dubbele nationaliteit, dus kun je ze niet uitzetten.
Schiet niet echt op die manier natuurlijk.
Wel wat meer hoop ik, zoals bijvoorbeeld een blik op de toekomst?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:51 schreef Globali het volgende:
[..]
Het enige dat hij kan gaan zeggen is dat hij criminele Marokkanen bedoelde.
Het zal hem nu gaan over het inperken van de schade van die ene opmerking. Voor de rest heeft hij weinig plannen. En hij gaat o.a. de pers de schuld geven.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wel wat meer hoop ik, zoals bijvoorbeeld een blik op de toekomst?
Niet mijn plan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Wombcat het volgende:
Samengevat ziet het er dus stapsgewijs zo uit:
1. we voeren in dat een nederlander nog maar één nationaliteit heeft.
2. marokko geeft mensen ongewenst een 2e nationaliteit
3. die erkennen we niet, of mensen moeten aangeven dat ze die afstaan
4. er zijn geen mensen meer met een dubbele nationaliteit in nederland
5. criminelen met een dubbele nationaliteit zetten we het land uit
Die 5e stap is echt briljant
1. Plan aankondigen om over een half jaar veelplegers met een dubbel paspoort uit te zettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |