Klopt als die criminelen een Nederlands paspoort hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom zou Marokko of willekeurig welk ander land z'n criminelen niet gewoon hierheen sturen ? Dat hebben we dan maar te pikken volgens jou.
Ja kan, kost alleen een paar jaar en er is een tweederde meerderheid voor nodig in twee verschillende Tweede Kamers en een tweederde meerderheid in de Eerste Kamer.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Kan de wet niet met een meerderheid verandert worden?
Geniaal!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef matthijst het volgende:
De PvdA-fractie in de Tweede Kamer steunt voortaan geen voorstellen van de PVV meer, hoe ze ook luiden.
Goed bezig!
Je weet wat er nodig is voor een grondwetswijziging?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan veranderen we de wet dat het wel mag.
Dan verandert wel zodra de wet wordt ingevoerd.quote:
Klopt, is dat erg?quote:[..]
Ja, maar je straft die autochtoon minder.
Volgens de grondwet wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter lezen ik ben er al erg vaak op in gegaan. Het is ten eerste geen belonen maar extra straffen en het is inderdaad niet eerlijk maar dat hoeft ook niet.
Waarom ? Die landen hebben helemaal geen belang bij jouw criteria. Je wilt toch zelf ook dingen doen zonder andere landen te vragen of ze daar op zitten te wachten ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt als die criminelen een Nederlands paspoort hebben.
Extra straffen voor groep 2 is een beloning voor groep 1.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:01 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Beter lezen ik ben er al erg vaak op in gegaan. Het is ten eerste geen belonen maar extra straffen en het is inderdaad niet eerlijk maar dat hoeft ook niet.
je zou zo maar gelijk kunnen hebbenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Wilders dit als een hele zure appel zal ervaren. Hij heeft nu een grens overschreden en dat weet ie dondersgoed. Tegelijkertijd raakt ie nu de gematigde pvv'ers door het land en in Europa kwijt.
Natuurlijk, hij vindt dat niet leuk. Maar met het kwijt raken van de gematigde Pvv'ers richt hij zijn speerpunten nu op 2017. En ondanks die uitspraak, zijn er klaarblijkelijk honderduizenden mensen het met hem eens. Dat blijkt uit de peilingen en het feit dat de 2 steden waar hij in de gemeenteraad mee doet een goede vertegenwoordiging heeft.
Wanneer hij in 2017 de huidige peilingen weet waar te maken zal hij op zoek moeten naar nieuwe aanwas voor in de 2e kamer. En aangezien hij deze uitspraak gedaan heeft, en daar absoluut niet op terug gaat komen, zal er straks een alleen maar nog radicalere PVV in de 2e kamer zitten.
Het feit dat Wilders zoiets heeft gezegd boeit me opzich nog nieteens. Zo serieus kan ik hem toch niet te nemen. Het baart mij wel enorme zorgen dat een steeds groter wordende groep zich in deze extreme uitspraken kan vinden.
Het probleem bij mensen als jij is dat je je fixeert op iets dat niet kan......en daar de oplossing in ziet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:02 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Klopt als die criminelen een Nederlands paspoort hebben.
Ja, heb je daar bewijs voor? Maar het is erg dom van die ondernemer (of overheidsinstelling) als dat gebeurt dus lijkt me dat maar 0,001% dat doet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is geen feit dat bepaalde groepen niet dezelfde kansen krijgen bij een sollicittie, ook al hebben ze dezelfde kwalificaties als de autochtoon of man ?
Dat gebeurt maar heel weinig.quote:[..]
Wat begrijp je nog steeds niet aan "in gelijke gevallen" ?
Welke werkelijke oplossingen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:56 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat moet je vooral proberen. En verder vooral niet kijken naar werkelijke oplossingen.
Hij is schuldig aan een criminaliteit dus niet onschuldig, hij weet wat er gebeurt als hij een dubbel paspoort heeft en crimineel is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:57 schreef Rurik het volgende:
[..]
Waarom, die vriend deed hetzelfde.
[..]
In mijn voorbeeld ook. Je vader krijgt een straf, dat heeft hij verdiend, maar vervolgens krijgt hij veel meer straf dan z'n vriend.
Oplossing die tijd, samenwerken, overleg en debat vereisen. Geen LALA-land oplossing in ieder geval.quote:
Dingen die wel kunnen. Bijvoorbeeld meer aandacht besteden aan opvoeding of mensen er meer bij betrekken. Dit naast het harder straffen.quote:
Volgens een wet die aangepast kan worden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Globali het volgende:
[..]
Precies. Dan krijg je net als elke andere burger straf. En als je een alleen een verblijfsvergunning hebt kan je iemand uitzetten.
De misdaad wordt door deze maatregel zeker vermindert als het veelplegers zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen van andere criminelen. Dat heeft de misdaad nog nooit doen verminderen.
Ja, en dat is dus erger dan wat er gebeurt als iemand met 1 paspoort zoiets doetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hij is schuldig aan een criminaliteit dus niet onschuldig, hij weet wat er gebeurt als hij een dubbel paspoort heeft en crimineel is.
Daar blijf je op hameren. Dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens een wet die aangepast kan worden.
Een ding dat ook wel kan: een Marokkaantje z'n Nederlandse nationaliteit afpakken en hem op de boot naar Marokko zetten. Kan gewoon! Zo gebeurd!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef Globali het volgende:
[..]
Dingen die wel kunnen. Bijvoorbeeld meer aandacht besteden aan opvoeding of mensen er meer bij betrekken. Dit naast het harder straffen.
Echt he. Kies je ervoor om je compleet buiten de realiteit van dit universum op te stellen of ben je gewoon écht dom?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:06 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Volgens een wet die aangepast kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |