abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138036136
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:25 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Je moet je ook bedenken dat er buiten de politiek absoluut geen toekomst is voor hem in Nederland. Geert Wilders zal nooit meer een andere baan gaan vervullen in dit land en zal nooit meer veilig en anoniem over straat kunnen gaan.

Oftewel, zijn enige toekomst is in de politiek blijven, en als dat je enige optie is dan zal je alles uit de kast halen om dat te bereiken. Dat verklaart ook waarom Geert enkel bezig is met peilingen en aantal zetels,dat hij als oud VVD'er makkelijk over gaat op hetzelfde sociaal-economische beleid van de SP, etc.
Ik denk dat hij net als Hirsi Ali naar Amerika zal vertrekken als zijn rol hier is uitgespeeld, maar iets zegt me dat die man rijp is voor een psychiater.. hij heeft iets van grootheidswaan. Aan de andere kant ergert me als de grote grijze massa met zijn allen op hem in hakt.. mensen zijn ongelofelijke kuddedieren.. schapen die zelf niet kunnen nadenken en alleen elkaar napapegaaien.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:30:03 #27
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_138036143
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Omdat je in dat geval een Nederlands staatsburger bent en dezelfde rechten geniet als ieder ander, en dat die rechten niet zomaar van je af kunnen worden gepakt in een beschaafde samenleving.
Ik heb geen medelijden met criminelen.
Anti-Turkije
pi_138036150
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:29 schreef Enchanter het volgende:
Ik zie de PVV de kerst niet halen. :{
Als Geert gewoon criminele Marokkanen i.p.v. Marokkanen had gezegd , had het allemaal niet zo gelopen.
Maar ja nuance en Geert Wilders :')
Het is wel verbazingwekkend dat hij zo dom was dit zo te zeggen.
pi_138036154
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:27 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Dat noem ik geen tweederangs burger. Het zijn gewoon criminelen die ik wil uitzetten.
Ze hebben een Nederlands paspoort. Als je die anders wil behandelen dan anderen met een Nederlands paspoort dan behandel je ze als tweederangs burger. Of diezelfde burger de wet overtreedt doet er niet toe aangezien je dubbele standaarden hanteert.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:30:28 #30
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_138036162
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:30 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Leuk, maar volstrekt irrelevant.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:30:31 #31
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_138036165
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij net als Hirsi Ali naar Amerika zal vertrekken als zijn rol hier is uitgespeeld, maar iets zegt me dat die man rijp is voor een psychiater.. hij heeft iets van grootheidswaan. Aan de andere kant ergert me als de grote grijze massa met zijn allen op hem in hakt.. mensen zijn ongelofelijke kuddedieren.. schapen die zelf niet kunnen nadenken en alleen elkaar napapegaaien.
Er staat in de Volkskrant van vandaag een dergelijk stuk over de geestesgesteldheid van Wilders.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_138036181
quote:

[..]

Dat noem ik geen tweederangs burger. Het zijn gewoon criminelen die ik wil uitzetten.
Ik moet steeds aan DAM (user: DiegoArmandoMaradona) denken. Je zou zomaar een kloon kunnen zijn.
pi_138036189
quote:

[..]

Mijn God, het gaat ook niet om die criminelen, het gaat erom dat iedereen volkomen willekeurig behandeld mag worden als je artikel 1 opzij schuift. Begrijp je dat echt niet ?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:31:25 #34
421524 SadPanda
pi_138036198
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:19 schreef Globali het volgende:
.....en jij bent er voor.
Nee
Anti-Turkije
pi_138036205
quote:
Beroepshagenees Henk Bres was woensdagavond één van de mensen die op de verkiezingsbijeenkomst van de PVV vrolijk mee scandeerden om 'minder Marokkanen.' Hij snapt nog altijd niets van de ophef en is geschrokken van de reacties. Bres krijgt nu ineens te horen dat hij een 'vieze vuile tering-NSB'er' is.
'Het was een beregezellige avond,' vertelt hij. 'Iedereen was in een goed humeur. Ik had geen idee dat die Marokkanenvraag zo'n gedoe zou geven. Mensen weten toch dat het Geert om de criminelen gaat? Die moet je onmiddellijk het land uitzetten. En dan doel ik op van die 17-jarige jochies die jonge vrouwen voor hoer uitmaken, omdat ze geen hoofddoekje dragen. Of die oude vrouwtjes beroven door ze een stroomstoot in de nek te geven. Wegwezen met die lui.'

Zijn mening wordt hem niet in dank afgenomen. De verwensingen en de bedreigingen vliegen hem om de oren. Op sociale media, maar ook als hij op straat loopt. Bres moet voortaan goed achterom kijken, krijgt hij te horen.

Beledigd door bekenden
'Maar wat ik echt erg vind is dat ook bekenden mij beledigen,' verzucht hij. 'Een islamitische marktkoopman die ik zeker vijftien keer gesproken heb, roept opeens dat ik een 'vieze vuile tering-NSB'er' ben. Daar schrik ik dus enorm van. Dan denk ik toch: misschien is het echt zo dat al die Marokkanen hetzelfde zijn.'
Henk Bres :')
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_138036206
quote:

[..]

Criminele mensen willen aanpakken, maar zelf de overheid laten toestaan volledige willekeur toe te passen :')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:31:53 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_138036207
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]

Ze hebben een Nederlands paspoort. Als je die anders wil behandelen dan anderen met een Nederlands paspoort dan behandel je ze als tweederangs burger. Of diezelfde burger de wet overtreedt doet er niet toe aangezien je dubbele standaarden hanteert.
Daarom moeten ze ook het hebben van 2 nationaliteiten verbieden.
Maar ja , dat zal nooit gebeuren. ;(
Ik ben inmiddels overleden
pi_138036208
@SadPanda: Stel, je vader heeft 2 paspoorten omdat hij tot zijn 3de jaar in een ander land woonde. Samen met een vriend die 1 paspoort heeft heeft hij een serie roofovervallen gepleegd. De rechter geeft de vriend een aantal jaar celstraf, jouw vader wordt Nederland uitgezet en mag nooit meer terugkomen. Vele jaren later zie je de vriend van je vader lachend over straat, terwijl je vader nog steeds in het buitenland zit.

Vervolgens roept de rechter dat het zo onterecht is dat vrouwen soms voorgetrokken worden op de arbeidsmarkt.

Hoe valt dat te rechtvaardigen?
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:32:32 #39
421524 SadPanda
pi_138036223
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:21 schreef Rurik het volgende:

[..]

Je zegt in dit topic dat een vrouwenquotum "onterecht" is, waarom is zo'n quotum dan wel onterecht en iets wat veel extremers is niet?
Omdat er bij een quotum 'slachtoffers' zijn en bij wat ik wil is alleen de crimineel het slachtoffer.
Anti-Turkije
pi_138036231
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:29 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Kan je me het stuk van de grondwet geven waar dat staat?
Dat staat in de Wet gelijke behandeling.

Je kunt je overigens afvragen of het niet in strijd is met de grondwet, maar ik geloof niet dat er al iemand over is gaan procederen.
pi_138036244
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:28 schreef Globali het volgende:

[..]

En dat is belachelijk.
Maar zeer begrijpelijk
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138036245
quote:

[..]

Gehandicapten doen niks verkeerd, criminelen wel.
Ja, maar die criminelen doen niets meer verkeerd dan andere criminelen met 1 paspoort. De reden dat je van die criminelen af wilde is omdat je er last van had. Waarom geld dat niet voor gehandicapten of werkelozen, waar je in financiele zin ook last van hebt?
pi_138036250
quote:

[..]

Daar gaat het toch niet over? Niemand zegt toch dat je criminelen niet moet straffen?
pi_138036254
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:31 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Daarom moeten ze ook het hebben van 2 nationaliteiten verbieden.
Maar ja , dat zal nooit gebeuren. ;(
Hoe kan Nederland verbieden dat andere landen een paspoort aan iemand geeft? Het land binnenvallen? :')
pi_138036255
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Musical lijkt me een betere optie.
Ik haat musicals. Bovendien krijgen we dan Chantal Janszen in de rol van Fleur Agema ipv Carice van Houten. Ergo: no boobies :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:33:38 #46
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_138036261
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je kunt je overigens afvragen of het niet in strijd is met de grondwet, maar ik geloof niet dat er al iemand over is gaan procederen.
Nederlandse wetgeving wordt niet getoetst aan de grondwet. We hebben geen constitutioneel hof.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:33:49 #47
421524 SadPanda
pi_138036272
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:21 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Lees hem eens zou ik zeggen... De crux is inderdaad gelijke behandeling in gelijke gevallen zoals ook eerder gezegd...
quote het stuk maar waarin staat dat het mag. En tevens gaat het over een wet die is dus met een meerderheid te veranderen.
Anti-Turkije
pi_138036285
quote:
8s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik haat musicals. Bovendien krijgen we dan Chantal Janszen in de rol van Fleur Agema ipv Carice van Houten. Ergo: no boobies :{w
Carice van Houten is al 10 keer geraped op de set van GoT.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 12:34:16 #49
421524 SadPanda
pi_138036288
quote:
3s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:22 schreef Re het volgende:

[..]

het land waar die naartoe moet, denk je dat men daar op veroordeelde mensen loopt te wachten?
Nee maar dat is ons probleem niet.
Anti-Turkije
pi_138036295
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 12:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je kan in NL een wet niet direct toetsen aan de grondwet ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')