Fixedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:30 schreef Barbusse het volgende:
Deeltje 10 alweer in de deportatie gutmensch-SC
Slecht argument, waarom zouden andere landen dat nu ook opeens gaan doen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is bovendien helemaal niet handig. Als alle landen dit zouden doen krijg je een chaos.
Waarom kan dat dan niet? Je kan toch gewoon hun Nederlands paspoort afpakken als ze ook een ander paspoort hebben?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:41 schreef Rurik het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon helemaal niet. Ook niet bij mensen met 2 paspoorten (wat overigens ook niet kan volgens internationaal recht, zoals andere fokkers posten)
Ik denk het niet. Die mensen zijn allemaal vervangbaar.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:43 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders nu toch wel spijt heeft van zijn uitspraak.
Wilders weet over het algemeen EXACT wat hij roept. De man is niet dom. Als zo'n man dus dit gaat roepen voor een zaal......en die zaal doet mee is dat op zijn minst heel erg vreemd te noemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Tegen racisme zijn is niet politiek correct maar normaal.. maar als je dat filmpje van Wilders op een beetje intelligente wijze interpreteert, dan zie je dat hij alleen doelde op criminele Marokkanen en dat hij immigratie wil beperken.. en niet iedere Marokkaan het land uit wil hebben. Maar de grote massa is helaas dom en heeft erg lange tenen. Dat had Wilders kunnen weten, ik vind het erg dom wat hij heeft gezegd en hij schiet zichzelf er mooi mee in de voet. Dat vind ik niet erg, maar al die overdreven reacties vind ik irritant.. Maak liever het onderliggende probleem bespreekbaar denk ik dan
Ik denk het niet. Ik denk dat Wilders helemaal niet zo blij is dat hij al die zetels moet vullen op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau, dus hij is al die mensen liever kwijt dan rijk. Het gaat puur om hem zelf en hoe hij scoort in de peilingen en dat hij de media haalt, zijn collega's zijn een vervelend bijeffect.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:43 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilders nu toch wel spijt heeft van zijn uitspraak.
Het antwoord op die vraag is in de 50 posts boven de jouwe een keer of 23 gegeven. Misschien moet je die gewoon eerst even lezen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom kan dat dan niet? Je kan toch gewoon hun Nederlands paspoort afpakken als ze ook een ander paspoort hebben?
Ik zeg nergens dat het gelijkheidsbeginsel verwijderd moet worden. Tevens geldt dat gelijkheidsbeginsel nu ook al vaak niet:quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holy GuacamoleDus jij denkt echt dat het verwijderen van het gelijkheidsbeginsel uit de grondwet geen gevolgen gaat hebben voor heel Nederland? Dat niet alleen criminele Marokkanen uitgezet zouden kunnen worden maar dat werkelijk IEDEREEN dan niet meer gelijk behandeld hoeft te worden voor de wet?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nooit gehoord van een vrouwen- en allochtonenquotum? Een ander voorbeeld is dat homo's uit Iran niet mogen worden teruggestuurd maar uit een ander land waar ze vervolgt worden wel.
Dat zal best. Dan wordt het een nóg engere partij. Ik denk dat dit het einde is voor de PVV. Heel goed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die mensen zijn allemaal vervangbaar.
Alleen dat dat volgens de grondwet en Europees recht niet zou kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is in de 50 posts boven de jouwe een keer of 23 gegeven. Misschien moet je die gewoon eerst even lezen.
Flikker een eind op met je gutmensch obsessiequote:
Lijkt me reden genoeg.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Alleen dat dat volgens de grondwet en Europees recht niet zou kunnen.
Wilders is niet dom, maar het zou me niet verbazen als hij in een soort overwinningsroes dacht dat hij dit wel kon roepen.. hij komt tot nu toe namelijk overal mee weg. Zou me ook niet verbazen als hij er inmiddels spijt van heeft, zoals hiervoor al door iemand is gezegd.. o wacht, dat was jijquote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Globali het volgende:
[..]
Wilders weet over het algemeen EXACT wat hij roept. De man is niet dom. Als zo'n man dus dit gaat roepen voor een zaal......en die zaal doet mee is dat op zijn minst heel erg vreemd te noemen.
Dat is al bespreekbaar. Maar kennelijk is voor sommigen iets alleen bespreekbaar als je schreeuwt en in algemeenheden roeptoetert.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Maak liever het onderliggende probleem bespreekbaar denk ik dan
Je zal toch mensen moeten hebben die in bijv. Almere dingen voor je gaan doen. En het is niet zo simpel om mensen te vervangen lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:46 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat Wilders helemaal niet zo blij is dat hij al die zetels moet vullen op gemeentelijk, provinciaal en landelijk niveau, dus hij is al die mensen liever kwijt dan rijk. Het gaat puur om hem zelf en hoe hij scoort in de peilingen en dat hij de media haalt, zijn collega's zijn een vervelend bijeffect.
Ik denk niet dat de xenofobe veenbrand ermee gedoofd is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:47 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat zal best. Dan wordt het een nóg engere partij. Ik denk dat dit het einde is voor de PVV. Heel goed.
Nee, want dat gaat in tegen de grondwet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom kan dat dan niet? Je kan toch gewoon hun Nederlands paspoort afpakken als ze ook een ander paspoort hebben?
Niet als je dat doet naar aanleiding van een strafbaar feit waar iemand met slechts 1 paspoort slechts een gevangenisstraf of boete voor krijgt. Waarom wil je dat niet inzien?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:45 schreef SadPanda het volgende:
[..]
http://www.citizenship.gov.au/current/losing_citizenship/quote:Losing your citizenship
You may have lost or given up your Australian citizenship:
by acquiring the citizenship of another country before 4 April 2002 (before this date you automatically lost Australian citizenship by becoming the citizen of another country)
by giving up or renouncing your Australian citizenship to retain or acquire another citizenship or avoid significant hardship
as a child because your responsible parent or parents ceased to be Australian citizens.
Revoking citizenship
If you became a citizen by application you can have your citizenship taken away if you are found to have committed a serious criminal offence prior to gaining citizenship. Australian citizenship can be revoked if:
you have been convicted of making a false statement or representation in relation to your application to become an Australian citizen
you are convicted of a serious criminal offence at any time prior to becoming a citizen involving a sentence of 12 months or more
your approval to become an Australian citizen was gained as a result of migration-related fraud
your approval to become an Australian citizen was gained as a result of third party fraud; for example, fraudulent conduct by a migration agent in the citizenship application
it would be contrary to the public interest for you to remain an Australian citizen.
An Australian citizen by birth cannot have their Australian citizenship revoked. Similarly, a person conferred citizenship, after fully disclosing all relevant factors, cannot have their Australian citizenship revoked.
People who have their citizenship revoked can be removed from Australia.
Children
Children under the age of 18 may also have their citizenship revoked unless the other responsible parent is an Australian citizen or the child would become stateless.
Nee, want het wordt nu ook al niet nageleefd. En hoe eerder we weg zijn uit de EU hoe beter.quote:
Grondwet is aanpasbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:48 schreef Rurik het volgende:
[..]
Nee, want dat gaat in tegen de grondwet.
Je argument om niet ALLE Nederlanders te verbannen omdat je er dan geen last van hebt was omdat het niet kon vanwege wetgeving op hoger niveau. Dit is net zo, het kan niet omdat het niet mag van de grondwet.
Dat denk ik ook. En dat geeft zijn enge denken dus perfect aan. En het gedachtegoed van mensen in de zaal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:47 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wilders is niet dom, maar het zou me niet verbazen als hij in een soort overwinningsroes dacht dat hij dit wel kon roepen.. hij komt tot nu toe namelijk overal mee weg. Zou me ook niet verbazen als hij er inmiddels spijt van heeft, zoals hiervoor al door iemand is gezegd.. o wacht, dat was jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |