SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Dan valt 'ie er toch uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
Banaan moet je trouwens aan de bodem pellen, veel makkelijkerder
Of gewoon zoals een echte FOK!ker, 50 cent geven en dan gaan stampen.quote:
Banana, it's your birthday!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon zoals een echte FOK!ker, 50 cent geven en dan gaan stampen.Smoothie, jwz.
Moet je wel eerst kortsluiten hoe hij tegenover je okselhaar uitdaging staat. Belofte maakt schuld.quote:
LR zou je een uitbrander moeten gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al voor de 2e keer op rij. Ik voel me zo slecht.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kortsluiten hoe hij tegenover je okselhaar uitdaging staat. Belofte maakt schuld.
Ja maar dat is later pasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Hohoho, Hork zou ook nog met Etsu gaan trouwen. Anders kom ik nooit van die twee af.
Ik leg vlechten jwz.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kortsluiten hoe hij tegenover je okselhaar uitdaging staat. Belofte maakt schuld.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al voor de 2e keer op rij. Ik voel me zo slecht.
Nee joh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend, veel succes.
Zet hem op Flippie
You can't live without the firequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef LompeHork het volgende:
End of passion plaaaaay
Crumbling awaaaaaaaaaaay !
Ik heb nog geen gevloek gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LR zou je een uitbrander moeten geven.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Hohoho, Hork zou ook nog met Etsu gaan trouwen. Anders kom ik nooit van die twee af.
Daar heb ik niks aan, Etsu valt me nu lastig.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
You can't live without the fire
It's the heat that makes you strong
Slaat nergens op, maar ze schreeuwt het lekker.
Trouw hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan, Etsu valt me nu lastig.
Oh, dit doet me denken aan die incestfarm in de outback van Australië.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Iedereen trouwt maar met iedereen. Heidenen!
Yeahquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik pakte je wel ongenadig hard aan op WA. Ik voelde mij er gewoon schuldig over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gevloek gezien
[..]
Ik vier ook kerst met een kerstboom, hoe durf ik?!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Within Temptation.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh?
Master of puppets
I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams !
Dat zei hij net ook, het is een complot!quote:
Nieuw-Zeeland?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dit doet me denken aan die incestfarm in de outback van Australië.
SCHANDE!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vier ook kerst met een kerstboom, hoe durf ik?!
Oh.quote:
Ik ben benieuwd wat ongenadig hard aanpakken inhoud. Ik laat dit wel als een douche over mij heen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pakte je wel ongenadig hard aan op WA. Ik voelde mij er gewoon schuldig over.
Metallica - Master of Puppetsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Within Temptation.
Sorry, geen idee.
srsly?quote:[..]
Dat zei hij net ook, het is een complot!²
quote:
Oh diequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar nee, was echt ziek, dat verhaal. Urk is er verdomme niks bij.
http://www.huffingtonpost(...)alia-_n_4424458.html
Ja, ik zag het.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dieja. Meh. Had ik al verteld dat de leider van de Baptist Church dood is?
quote:
Complete überretard was dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
Serieus, zou niet snel blij zijn om iemand zijn dood, maar die vent.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dieja. Meh. Had ik al verteld dat de leider van de Baptist Church dood is?
Dit!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Amarantha het volgende:
Louis maakt sowieso geweldige docu's. Allemaal gezien
Die heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met die Autistische kinderen vond ik ook wel heftig
Extreme Love Autism en Extreme Love Dementia. Autisme en dementie in ergste vorm..quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die heb ik gemist denk ikof die is heel nieuw. Even zoeken maar!
Ik blijf onder de indruk van "Louis and the Nazis"zo raar, zo bizar, zo awesome door hem
Oeh tof, staan bij deze in de downloadlijstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Extreme Love Autism en Extreme Love Dementia. Autisme en dementie in ergste vorm..
Dat eerste weet ik al echt al meer dan genoeg van imo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Extreme Love Autism en Extreme Love Dementia. Autisme en dementie in ergste vorm..
Vond ze best heftigquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh tof, staan bij deze in de downloadlijsthad ze beiden nog niet gezien!
Je zal hem eens moeten kijkenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik al echt al meer dan genoeg van imo.Tweede kan wel interessant zijn.
Ik ben benieuwd, vind alles wat hij covered wel echt "impact" hebben, hij trekt het menselijk aspect er erg snel bij, wat fijn is om naar te kijkenquote:
Dat heb ik ook gezien, ja. Die vond ik ook wel gaaf. En Morgan Freeman deed het ook best aardig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
Through The Wormhole vind ik dan wel weer tof, probeert iedere aflevering een complexe vraagstuk op te lossen of tenminste van verschillende kanten te belichten. Veel nieuwe inzichten uit verkregen.En het is gepresenteerd door Morgan Freeman.
Je zal je verbazen, ik zou als ik jou was die eerste ook gewoon kijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik al echt al meer dan genoeg van imo.Tweede kan wel interessant zijn.
Het is een serie hè.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien, ja. Die vond ik ook wel gaaf. En Morgan Freeman deed het ook best aardig.
Ja dude, gelukkig heb ik nog nooit een docu over autisme gezien. Wtf denk jij dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je zal je verbazen, ik zou als ik jou was die eerste ook gewoon kijken.
Laat me weten wat je ervan vindquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, vind alles wat hij covered wel echt "impact" hebben, hij trekt het menselijk aspect er erg snel bij, wat fijn is om naar te kijken
Jongenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja dude, gelukkig heb ik nog nooit een docu over autisme gezien. Wtf denk jij dan?
Zit die Japanner daar ook in?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Maar laatst dus een aflevering van Through The Wormhole gekeken over of we de dood van onze zon kunnen overleven. Of dat geluk echt is. Of dat robots misschien de toekomst van de mens zijn. Vet interessant.
Er was ook zo'n serie met die retard in een rolstoel die niet kan praten Stephen Hawking, was ook tof.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Maar laatst dus een aflevering van Through The Wormhole gekeken over of we de dood van onze zon kunnen overleven. Of dat geluk echt is. Of dat robots misschien de toekomst van de mens zijn. Vet interessant.
IDK, gewoon gedownload.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik. Op discovery was het toch?
Mja, misschien als ik tijd heb.quote:
Dude, kom fittie dan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongenik probeer er mee te zeggen dat Louis briljant is, die covered dingen vaak net even anders, gewoon het kijken waard denk ik
Ja, die robotfapper.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zit die Japanner daar ook in?
Wacht, waarom stel ik die vraag nog, hij zit overal in.
Whehehe.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Er was ook zo'n serie met die retard in een rolstoel die niet kan praten Stephen Hawking, was ook tof.
Google trouwens op "wheelchair dude genius"
Nou ja, is vooral een gadgetfreak geloof ik. Wel een hele slimme wetenschappelijke gadgetfreak, dat wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij fapt hij op alles dat ook maar iets met wetenschap te maken heeft.
Geniet maar drink met matenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:30 schreef Rezania het volgende:
MET BIER EN ZANG LEEFT MEN LANG!
Nieuwe levensmotto dit.
Gewoon zingen en dan atten.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geniet maar drink met maten
Geen liters bier maar vaten.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb al maanden geen drank op
Kom naar mijn huis dan, gaan we bier drinken met FOK!kers uit de buurt hier, zijn er best veel.quote:
Is goed. Maar ik kan pas over een paar weken of zo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kom naar mijn huis dan, gaan we bier drinken met FOK!kers uit de buurt hier, zijn er best veel.
Komt goed wel, ik prik wel een datum binnenkort, het is niet alsof ik FOK!kers niet vertrouw in mijn huisquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is goed. Maar ik kan pas over een paar weken of zo.Ik heb het druk de laatste tijd, geloof het of niet.
0252 in da house!quote:
Nice, is goed, hoor het dan nog wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Komt goed wel, ik prik wel een datum binnenkort, het is niet alsof ik FOK!kers niet vertrouw in mijn huis(mijn verjaardag was awesome
)
#westfriesland #comazuipen #amstelbierquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aight, die eckte bazen weten welke streek *boks*
Idem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
#westfriesland #comazuipen #amstelbier
Zo maar naar bed. Komen geen heldere teksten meer uit.
Ik heb sowieso nog nooit heldere teksten van n FOK!er gehoord.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
#westfriesland #comazuipen #amstelbier
Zo maar naar bed. Komen geen heldere teksten meer uit.
Mooi overstapje wel gemaakt. Zal hem even beluisterenquote:
wat is eikenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem.
Tevens kan ik mij eiken aan de comments gepost in de hashtags
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi overstapje wel gemaakt. Zal hem even beluisteren
Wel relaxed.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe is het?
Naaktpics kunnen altijd in dm, hè.
Ik ben 42, 450, en 3,14.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Jezelf moeten representeren met een paar cijfers![]()
420quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
450quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik wacht geduldig af.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel relaxed.
Hetzelfde geldt voor jou, natuurlijk
Ja, minimaal twee bovenarmen erin, anders telt het niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, de homo's zijn zeker weer beter he?![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, minimaal twee bovenarmen erin, anders telt het niet.
Nee, er is FOK!, dat is goed genoeg. En anders donder je maar op.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er is FOK!, dat is goed genoeg. En anders donder je maar op.
Niet gods wil gehoorzamen en netjes jezelf voortplantenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hetero's.
Kinderen kunnen kweken._!
God kan de vinkentering krijgen. Dankzij mijn toekomstige vakgebied (biotechnologie) kunnen we in de toekomst een kind krijgen uit twee mannen en een kunstmatige baarmoeder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet gods wil gehoorzamen en netjes jezelf voortplanten
Mensen die geloven in iets wat nieet te beiwjzen valt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mensen die het bestaan van God ontkennen
Hoi ik ben God, mvg godquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Mensen die het bestaan van God ontkennen
Toekomstquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
God kan de vinkentering krijgen. Dankzij mijn toekomstige vakgebied (biotechnologie) kunnen we in de toekomst een kind krijgen uit twee mannen en een kunstmatige baarmoeder.
Mensenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die geloven in iets wat nieet te beiwjzen valt.
Dat is sowiesoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die geloven in iets wat nieet te beiwjzen valt.
Wat kom jij haten? Ik was serieus. Binnen 10 tot 20 jaar kunnen twee mannen een kind krijgen zonder dat er een vrouw aan te pas komt.quote:
Jezus Redt staat in Leiden regelmatig voor het station.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:05 schreef OllieWilliams het volgende:
Jezus is mijn redder!!!! Hij leeft!!!
No shit, zie ook KLB voor een terechte klacht.quote:
Oh pls.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat kom jij haten? Ik was serieus. Binnen 10 tot 20 jaar kunnen twee mannen een kind krijgen zonder dat er een vrouw aan te pas komt.
Ik sta open voor eventueel bewijs van god hoor, maar ik ga niet in iets geloven zonder bewijs.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is sowiesoja
Maar je kan ook niet iets ontkennen zonder bewijs
Atheisten![]()
Agnosten
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
No shit, zie ook KLB voor een onterechte klacht.
Nee, niks pls. Ik ben echt serieus. Through the Wormhole S04E05 Will Sex Become Extinctquote:
Hou je bek david, je hele account is onterecht.quote:
Inflatie.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:07 schreef richolio het volgende:
Wat was er nou met nieuw bewijs voor de oerknal theorie? Ik heb zoiets gehoord.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou je bek david, je hele account is onterecht.
Niet dat ik er verstand van heb ofzo, maar volgens mij heeft iets dergelijks niets met inflatie te makenquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou je bek david, je hele account is onterecht.
Inflatie van het universum in de eerste 10^-34 seconde is laatst direct bewijs voor geleverd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet dat ik er verstand van heb ofzo, maar volgens mij heeft iets dergelijks niets met inflatie te maken
Ze hebben voor het eerst gravitatiegolven gevonden. Dat signaal is volgens de oerknaltheorie ontstaan bij de extreem snelle inflatie van het heelal, enkele fracties van een seconde na het ontstaan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:07 schreef richolio het volgende:
Wat was er nou met nieuw bewijs voor de oerknal theorie? Ik heb zoiets gehoord.
Als dat zo was, dan zat je niet op FOK! goffedommequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef richolio het volgende:
Mijn berekeningen klopte dus toch! Ik had gelijk!
Interessant hoe dat nog kort geleden onzinnige sci-fi leek en nu steeds meer de realiteit blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:
Maar dat zou dus betekenen dat er oneindig veel universa zijn.
Ik wil daar niet over nadenken want dan wordt het weer zo'n nachtje.. Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er van iets oneindig veel kan zijn. Dat gaat way beyond alles. Vooral het universum als main topic, dat kan mijn brein gewoon niet aanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:
Maar dat zou dus betekenen dat er oneindig veel universa zijn.
Bitch, pls. Hoe wiskundiger mensen zijn, hoe meer auti, hoe meer FOK!ker.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als dat zo was, dan zat je niet op FOK! goffedomme
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch, pls. Hoe wiskundiger mensen zijn, hoe meer auti, hoe meer FOK!ker.
Sowieso vind ik het prachtig dat er dus nog steeds dingen zijn die ons beeld van het leven, het universum, etc. zo extreem kunnen laten veranderen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Interessant hoe dat nog kort geleden onzinnige sci-fi leek en nu steeds meer de realiteit blijkt te zijn.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het prachtig dat er dus nog steeds dingen zijn die ons beeld van het leven, het universum, etc. zo extreem kunnen laten veranderen.Er is dus nog genoeg werk te doen.
ALBERT EINSTEIN WAS ANDERS GEEN FOK!KER.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch, pls. Hoe wiskundiger mensen zijn, hoe meer auti, hoe meer FOK!ker.
Bwah, de multiverse theory was al redelijk onderbouwd hoorquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Interessant hoe dat nog kort geleden onzinnige sci-fi leek en nu steeds meer de realiteit blijkt te zijn.
Klopt, maar dat bewijs voor inflatie levert nu ook direct bewijs voor die theorie. Iets wat er eerst nog niet echt was.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bwah, de multiverse theory was al redelijk onderbouwd hoor
Is toch mooi man? Sowieso exacte wetenschap.quote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ALBERT EINSTEIN WAS ANDERS GEEN FOK!KER.
Zekerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is toch mooi man? Sowieso exacte wetenschap.
Gelukkig vat je het ook als een grapje op.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt, maar dat bewijs voor inflatie levert nu ook direct bewijs voor die theorie. Iets wat er eerst nog niet echt was.
[..]
Is toch mooi man? Sowieso exacte wetenschap.
[..]
Trusten schat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig vat je het ook als een grapje op.Ik was even bang dat je bijdehand ging doen over dat het toen nog niet bestond o.i.d.
Je valt me mee Rez. Mannen mogen van mij ook kinderen krijgen nu.
Ik ben slapen dag pretty boys
We hebben nog niet eens 10% van de oceaan verkend, en dan zijn we al bezig met de ruimte.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het is echt prachtig hoe veel de mensheid al te weten is gekomen.
Maar eigenlijk, als je alleen al kijkt naar de grootte van de known universe, dan weten we nog geen fuck
Wat ook awesome is: Giant Squidsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
We hebben nog niet eens 10% van de oceaan verkend, en dan zijn we al bezig met de ruimte.
Imageshakquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:29 schreef richolio het volgende:
Wat is het universum toch mooi he
[ http://img88.imageshack.us/img88/8948/andromedao.jpg (copy/paste deze link) ]
Ik zat echt zo van 'Wat? Wat wat wat? Waaaaat? WAAAAT?'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat ook awesome is: Giant Squids
http://deepseanews.com/wp(...)-eat-your-dreams.jpg
Shiit dude. Sommige oceanische creatures zijn echt te creepy voor woorden.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat ook awesome is: Giant Squids
[ afbeelding ]
Jij wel. Gewoon een spannende roman schrijven over de innige en intieme relatie tussen je navel en jij.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:49 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik even schrijver worden, lijkt me wel leuk. Hoeveel verdient dat als je niet bekend bent?
Maak daar al twee jaar gelukkig gebruik vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:59 schreef Snowbells het volgende:
Wow, dat dal voordeel abonnement. 30 euro voor 1 jaar met 40% korting reizen met de trein in daluren en weekenden, ideaal.
whehehe en dan telkens variaties op verzinnen iddquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:04 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb 'm ook gewoon 'swag' genoemd omdat ik normaal altijd asdfjs doe of zo maar mijn hele downloadmap staat vol met dat.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
whehehe en dan telkens variaties op verzinnen idd
dat had ik ooit met 'lol' toen lolol en toen lololo en toen cijfertjes erbij enz
Over een tijdje ben je de lul dus omdat je geen overzicht meer hebt (wat er nu ook al niet meer isquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]!!! Ja
!
Dat doe ik dus ook met mailsZo ziet mijn schoolmail er dus uit..
[ afbeelding ]
Ik moet echt elk bestand/mail openenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Over een tijdje ben je de lul dus omdat je geen overzicht meer hebt (wat er nu ook al niet meer is)
1990 was al 23 jaar geledenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:17 schreef Cosmo. het volgende:
ik luister naar muziekjes zo rond het jaar 2000, qua muziek voelt het niet zo lang geleden, maar toch al 14 jaar
Jeetje, ik was toen 10/11.quote:
Moet jij niet al die VBL topics dicht gooienquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:03 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wilde ik eerst maar die is gewoon fucking lelijk en wazig in 60x60
Nee. Daar ben ik te groot voor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet jij niet al die VBL topics dicht gooien
Tevens:
Felies met je modschap
Die is mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nee. Daar ben ik te groot voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je vorige UI was miljardduizendttriljard keer zo leukquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:54 schreef Snowbells het volgende:
File size: 74.41K
Wie weet hoe je een 60x60 gifje een veel kleiner bestand kan maken zodat ik het als avatar kan gebruiken?
Zou dat een bestseller worden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wel. Gewoon een spannende roman schrijven over de innige en intieme relatie tussen je navel en jij.
Dit is je autisme dat postquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je vorige UI was miljardduizendttriljard keer zo leuk
Iets met verandering en daar niet tegen kunnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]Ik zie geen verband tussen autisme en dat?
Oooh. Ja maar dan is het nog onzin want ik kan wel tegen verandering, ik houd gewoon niet van negatieve verandering, maar kan er nog steeds tegen. Kpop meisjesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Iets met verandering en daar niet tegen kunnen.
Welke nieuwe UI'squote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef Rodawa het volgende:
Ben het er wel mee eens trouwens, fuck verandering. Ik krijg klamme handjes van al die nieuwe UI's.
Nee het is god die je straft omdat je je geld verneukt met bitcoinsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb een bultje onderachter mijn oor!! Heb ik nu kanker ofzo!?
Haten op K-Popquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oooh. Ja maar dan is het nog onzin want ik kan wel tegen verandering, ik houd gewoon niet van negatieve verandering, maar kan er nog steeds tegen. Kpop meisjes
Ik geloof niet in god, en ik verneuk mijn geld niet, ik investeer met hoog risico en leer belangrijke levenslessen over dat je geld niet zomaar in een te hoog risico iets moet steken.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee het is god die je straft omdat je je geld verneukt met bitcoins
Huh. Jij had net toch ook een ander?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:03 schreef Rodawa het volgende:
Ben het er wel mee eens trouwens, fuck verandering. Ik krijg klamme handjes van al die nieuwe UI's.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Huh. Jij had net toch ook een ander?
Ariane ziet er áltijd hetzelfde uit. Gewoon altijd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit
al die gozers diggen die nickelodeon chicks helemaal
Die UI had ik tot een paar jaar terug wel, als jonge hond. Nu word ik wat te oud om te ze diggen, ik ben geen KoalaJoeka.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit
al die gozers diggen die nickelodeon chicks helemaal
ditquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ariane ziet er áltijd hetzelfde uit. Gewoon altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |