SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Dan valt 'ie er toch uitquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:05 schreef LompeHork het volgende:
Banaan moet je trouwens aan de bodem pellen, veel makkelijkerder
Of gewoon zoals een echte FOK!ker, 50 cent geven en dan gaan stampen.quote:
Banana, it's your birthday!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon zoals een echte FOK!ker, 50 cent geven en dan gaan stampen.Smoothie, jwz.
Moet je wel eerst kortsluiten hoe hij tegenover je okselhaar uitdaging staat. Belofte maakt schuld.quote:
LR zou je een uitbrander moeten gevenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al voor de 2e keer op rij. Ik voel me zo slecht.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kortsluiten hoe hij tegenover je okselhaar uitdaging staat. Belofte maakt schuld.
Ja maar dat is later pasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Hohoho, Hork zou ook nog met Etsu gaan trouwen. Anders kom ik nooit van die twee af.
Ik leg vlechten jwz.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je wel eerst kortsluiten hoe hij tegenover je okselhaar uitdaging staat. Belofte maakt schuld.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al voor de 2e keer op rij. Ik voel me zo slecht.
Nee joh.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spannend, veel succes.
Zet hem op Flippie
You can't live without the firequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef LompeHork het volgende:
End of passion plaaaaay
Crumbling awaaaaaaaaaaay !
Ik heb nog geen gevloek gezienquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
LR zou je een uitbrander moeten geven.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Hohoho, Hork zou ook nog met Etsu gaan trouwen. Anders kom ik nooit van die twee af.
Daar heb ik niks aan, Etsu valt me nu lastig.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
You can't live without the fire
It's the heat that makes you strong
Slaat nergens op, maar ze schreeuwt het lekker.
Trouw hem.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aan, Etsu valt me nu lastig.
Oh, dit doet me denken aan die incestfarm in de outback van Australië.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Iedereen trouwt maar met iedereen. Heidenen!
Yeahquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik pakte je wel ongenadig hard aan op WA. Ik voelde mij er gewoon schuldig over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen gevloek gezien
[..]
Ik vier ook kerst met een kerstboom, hoe durf ik?!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Within Temptation.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Huh?
Master of puppets
I'm pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams !
Dat zei hij net ook, het is een complot!quote:
Nieuw-Zeeland?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dit doet me denken aan die incestfarm in de outback van Australië.
SCHANDE!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vier ook kerst met een kerstboom, hoe durf ik?!
Oh.quote:
Ik ben benieuwd wat ongenadig hard aanpakken inhoud. Ik laat dit wel als een douche over mij heen komen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik pakte je wel ongenadig hard aan op WA. Ik voelde mij er gewoon schuldig over.
Metallica - Master of Puppetsquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Within Temptation.
Sorry, geen idee.
srsly?quote:[..]
Dat zei hij net ook, het is een complot!²
quote:
Oh diequote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar nee, was echt ziek, dat verhaal. Urk is er verdomme niks bij.
http://www.huffingtonpost(...)alia-_n_4424458.html
Ja, ik zag het.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dieja. Meh. Had ik al verteld dat de leider van de Baptist Church dood is?
quote:
Complete überretard was dat jaquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
Serieus, zou niet snel blij zijn om iemand zijn dood, maar die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |