In zulke gevallen ben ik gewoon voor een corrigerende stomp als ouderquote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef Klokov het volgende:
10-jarige jongetjes die over liefde zingen
Teringquote:Op zondag 23 maart 2014 12:12 schreef Klokov het volgende:
10-jarige jongetjes die over liefde zingen
quote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys![]()
Inb4: FAT! Fatty fat fat. Lol
1 week into cutting now
quote:
Sowieso Afrojackquote:Op zondag 23 maart 2014 11:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ik sloop altijd de gym als ze dit opzetten
Wat een kutnummer man. Sowieso negers die over electro gaan zingen, klinkt allemaal fucking gay. Net als Flo-Rida of hoe heet die.
Heheh, geen idee. Zou wel typisch mij zijn. Cut in de winter bulked in the somer.quote:Op zondag 23 maart 2014 14:17 schreef Curlbrah het volgende:
He Ray ga je dat nog redden voor de zomer?
Ja preciesquote:Op zondag 23 maart 2014 14:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso Afrojack
Amerikanen met hun 'dance'scene![]()
Zoveel goeie artiesten uit bijv. Detroit en dan en masse losgaan op die kinderdeuntjes
Haha ja schattig stangetje he. Ook die kun je best vol hangen, maar deed het nu ff licht, omdat ik die heup weer begon tevoelenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:29 schreef fathank het volgende:
Ray Animalfull beast mode.
Die lunges op t einde met dat crossfitstangetje
Morgen deadlift dag, met aansluitend 5x10 Squats
Dat wordt hel dinsdag en woensdag. Denk dat ik maar vast een rolstoel ga fixen
Ja gaat weer lekker. Nu een sterke mofo worden. Dat ze over een half jaar op t werk denken 'wat heeft hij uitgespookt de laatste maanden'quote:Op zondag 23 maart 2014 14:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha ja schattig stangetje he. Ook die kun je best vol hangen, maar deed het nu ff licht, omdat ik die heup weer begon tevoelen
Haha, leuk als je vanaf een diepe wc op moet staan ook. :-). Fathank is ook weer ziek aan het buffelen hoor![]()
Dat die boot scheef hangt oke?!quote:Op zondag 23 maart 2014 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja gaat weer lekker. Nu een sterke mofo worden. Dat ze over een half jaar op t werk denken 'wat heeft hij uitgespookt de laatste maanden'
Haha, dat wordt lastig met mijn manletgenen. Maar het komt nog wel eens voor dat k ergens moet assisteren en dan sta je met een beetje pech met de hand 14mm dik staaldraad omhoog te halen.quote:
Klokokv begint wel godsgruwelijke O-benen te krijgenquote:Op zondag 23 maart 2014 11:40 schreef Klokov het volgende:
Fucking sicko, 185 kilo pause snatch @ 12:00
INB4 sharp kneesquote:Op zondag 23 maart 2014 15:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Klokokv begint wel godsgruwelijke O-benen te krijgen
Max Polish Bearmode. Die cut is nodig Brah, maar goeie massquote:Op zondag 23 maart 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:
Hey beautys![]()
Inb4: FAT! Fatty fat fat. Lol
1 week into cutting now
wel leuke verhalen, lolquote:Op zondag 23 maart 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik vandaag toch tegenkwam; www.reddit.com/r/incest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wisten jullie trouwens dat wanneer je de 'K-toets' gebruikt terwijl YouTube openstaat de video automatisch gepauzeerd wordt zonder focus? Fucking geniaal, want als ik de spatie gebruik en ik heb de focus niet op de video dan eindig ik onderaan de pagina.If not now, then when.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |