Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik zat mijn PM inbox uit te ruimen, want die zat best vol. Kom ik dit nog tegen van één van de klonen van Skippy22:
Ooooooohhhhhh Sinceria
ja ik hou van je zeker weten
nee ik wil je echt nooit meer kwijt
ja ik zal altijd eerlijk tegen je zijn
nee ik zal je nooit bedriegen
ja ik zal je lief hebben
nee.. ik kan niet voor altijd bij je blijven
want ik kan dat toch nooit waar maken...
ja ik kan van je blijven houden
nee voor altijd is niet voor altijd
ja je blijft altijd mijn numer 1#
nee ik kan niet oud met je worden
ja je word wel gelukkig maar niet met mij
nee.. ik wil verder met jou
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gast was zo eng, en zo bekend op FOK!.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb nog járen lang last gehad van die achterlijke mongool. Ben zelfs zo ver gegaan als Danny en Yvonne mailen.
Nu kan ik er wel om lachen, wát een idioot was dat zeg. Ik heb nog wel meer van zulke pareltjes.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast was zo eng, en zo bekend op FOK!.
IRL was het ook gewoon echt een heel raar mannetje, maar wat die online allemaal geflikt heeft, zelfs ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo ziek kan zijn, en ik ik heb heel wat gezien op FOK!.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Cue_ het volgende:
Helaas mag je ze neit kenbaar maken
Heb er nooit echt last van gehad. Her en der een berichtje.
En ooit toen ik zei dat ik de kroeg in dook wou ie wel langskomen. Achja veel plezier. Dus even kort mee gepraat.
Terwijl we buiten stonden kwam er een andere gozer bij staan om even een date te regelen met mij
Dat HW iemand eng noemt zegt best wel wat. In mijn herinneringen is HW niet bepaald het type dat zoiets snel zou zeggen of vinden van iemand.quote:
Heb je serieus gepraat met die gast? Ik heb hem alleen stomdronken bij een meet stilletjes in een hoek gezien, met zijn broek volgepist.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:11 schreef Cue_ het volgende:
Helaas mag je ze neit kenbaar maken
Heb er nooit echt last van gehad. Her en der een berichtje.
En ooit toen ik zei dat ik de kroeg in dook wou ie wel langskomen. Achja veel plezier. Dus even kort mee gepraat.
Terwijl we buiten stonden kwam er een andere gozer bij staan om even een date te regelen met mij
Hij was echt eng, ik weet niet hoeveel klonen hij aanmaakte om alleen mij al te stalken maar dat zullen er op zijn minst een stuk of 15 geweest zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat HW iemand eng noemt zegt best wel wat. In mijn herinneringen is HW niet bepaald het type dat zoiets snel zou zeggen of vinden van iemand.
Haha dan was ie in de kroeg toen toch wat relaxterquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je serieus gepraat met die gast? Ik heb hem alleen stomdronken bij een meet stilletjes in een hoek gezien, met zijn broek volgepist.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb je serieus gepraat met die gast? Ik heb hem alleen stomdronken bij een meet stilletjes in een hoek gezien, met zijn broek volgepist.
Had nou even een foto gemaakt dat hij zichzelf had ondergepist, dan was je misschien zo van hem afquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hij was echt eng, ik weet niet hoeveel klonen hij aanmaakte om alleen mij al te stalken maar dat zullen er op zijn minst een stuk of 15 geweest zijn.
Meteen bij personeelszaken meldenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen woensdag hadden we training met wat collega's.
Na afloop kreeg collegaatje een linkedin bericht van 1 van de deelnamers.
"wist niet dat er fotomodellen werkte bij *bedrijf*
Zag dat je arabisch gestuurd had en je hebt een aparte naam, vroeg me gelijk af waar je roots liggen
We zaten wel ver uit elkaar, maar je stralende ogen maakte dat minder erg
Misschien srpeken we elkaar snel weer"
En later via de chat begon hij ook van "he fotomodel"
Wat moet je daarmee aan dan. Gelukkig geen directe collega.. maar toch.![]()
Waarschijnlijk niks, is tamelijk onschuldig.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat ze er niets mee gaat doen, hoor t volgende week wel
Ze kan hem gaan daten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gok dat ze er niets mee gaat doen, hoor t volgende week wel
quote:
Uhu.. maar niet relaxedquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niks, is tamelijk onschuldig.
Ja, had ik misschien moeten doen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Had nou even een foto gemaakt dat hij zichzelf had ondergepist, dan was je misschien zo van hem af
Maar stalken zeg. Wat triest zeg.
Ik kan me voorstellen dat dat eng is.
Dan beter van niet nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]Dat gaat echt niet gebeuren. Kwam behoorlijk creepy over, zeker aangezien hij haar dei avond niet eens even aangesproken heeft. Zij wist niet eens wie het was
Big fucking deal.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:43 schreef Cue_ het volgende:
Afgelopen woensdag hadden we training met wat collega's.
Na afloop kreeg collegaatje een linkedin bericht van 1 van de deelnamers.
"wist niet dat er fotomodellen werkte bij *bedrijf*
Zag dat je arabisch gestuurd had en je hebt een aparte naam, vroeg me gelijk af waar je roots liggen
We zaten wel ver uit elkaar, maar je stralende ogen maakte dat minder erg
Misschien srpeken we elkaar snel weer"
En later via de chat begon hij ook van "he fotomodel"
Wat moet je daarmee aan dan. Gelukkig geen directe collega.. maar toch.![]()
Slaap lekker!quote:
Meestal komt er van zulke figuren niet veel goeds terecht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, had ik misschien moeten doen ja.Ik weet dat er nog een hele reeks was met foto's van die meet en dat dat ook uitgebreid aan bod kwam.
Het was creepy idd, maar niet echt zo dat ik bang van hem was. Meer geïrriteerd. Vraag me wel af wat er ooit van die gast geworden is. Kan niet veel goeds zijn.
quote:
Morgenquote:
Hoe is het met je koorts?quote:
Goed, voor zover ik merk is ie weg.quote:
dat is ook mijn herinnering aan die idioot inderdaad, gelukkig geen stalkervaringen met mquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist denk ik.....quote:
Holy Guacamolequote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:58 schreef Q. het volgende:
Van alle 1000+ FOK!kers die ik ooit heb ontmoet was hij wel de meest achterlijke. En geloof me, dat is een hele prestatie.
Bier gedronken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:16 schreef Belsezar het volgende:
Zo, mijn goede daad van de dag ook weer gedaan.
Kut geroepen.quote:
Straks, na het etenquote:
Dat gebeurd dagelijks meerdere malen, zelfs tijdens mijn goede daad vandaagquote:
Dat is een goede daad voor twee, bespaart mij er een vandaag. Thanks mate!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:51 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Straks, na het eten
[..]
Dat gebeurd dagelijks meerdere malen, zelfs tijdens mijn goede daad vandaag
Nee, ik heb de oudere buurvrouw geholpen een stronk uit de tuin te halen
How come?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Cue_ het volgende:
Pff.. ging zo lekker vanmorgen/vanmiddag.. Voel me nu toch wel weer stukje minder
Geen probleem! Dan ben jij morgen aan de beurt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een goede daad voor twee, bespaart mij er een vandaag. Thanks mate!
Komt goed! Ik ga morgen met een maat naar het noorden van het eiland, relax met een biertje van het weer genieten. Hij verzameld gefossileerde haaientanden, en de laatste keer vond ik er 5 voor hem. Hij als een kind zo blijquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen probleem! Dan ben jij morgen aan de beurt.
Haaientanden!quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komt goed! Ik ga morgen met een maat naar het noorden van het eiland, relax met een biertje van het weer genieten. Hij verzameld gefossileerde haaientanden, en de laatste keer vond ik er 5 voor hem. Hij als een kind zo blijAls me dat morgen weer lukt heb ik aan mijn plicht voldaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Haaientanden!![]()
Ik heb een haaientand lang geleden in goud laten zetten als hanger voor een ketting.
http://tinypic.com/r/23wocbc/8CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefossiliseerde haaientanden zien er alleen niet zo goed uit hoor. Het gaat meer om de zoektocht, staren en vijlen in steen dat vroeger zand was op een zeebodem.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Altijd leuk om dingen te zoeken en vinden die eeuwen oud zijn. Lekker weertje er dan ook nog bijquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cool![]()
Gefossiliseerde haaientanden zien er alleen niet zo goed uit hoor. Het gaat meer om de zoektocht, staren en vijlen in steen dat vroeger zand was op een zeebodem.
Gelukkig, das prettig. Minder van die vermoeidheid en zere plekken though. Hier gaat het een stuk beter. Lekker rustig zondagjequote:Op zaterdag 22 maart 2014 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed, voor zover ik merk is ie weg.
Vooral nog moe, zere nek/rug enzo. Maar dinsdag gelukkig weer eens naar de fysio.
en bij jou?
Dat werkt idd niet echtquote:Op zondag 23 maart 2014 20:43 schreef KomtTijd... het volgende:
Dude in de trein (naar schiphol): "don't have ticket, don't have ID, no I can 't get out, in 20 minutes my plane go"goed verhaal man.
wifi op het strand, dat is pas belachelijk!quote:
Nou ja, de op 6 na mooiste dagquote:
Dat magquote:Op maandag 24 maart 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik vind dinsdag kloteriger.
True, maar het is wel weer zo'n deceptie, wakker worden en je realiseren dat dat ook echt moet ipv dat je nog ff kan blijven liggenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
Maandag is best ok, enige dag dat ik nog wat energie van het weekend heb. Dat is dinsdag wel weer op.
Maandag is toch om uit te rusten van het weekend?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Q. het volgende:
Maandag is best ok, enige dag dat ik nog wat energie van het weekend heb. Dat is dinsdag wel weer op.
Zeker als je niet zo lekker hebt geslapen zoals ik vannacht.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar het is wel weer zo'n deceptie, wakker worden en je realiseren dat dat ook echt moet ipv dat je nog ff kan blijven liggen.
Maar wel een levenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, arme kindjes in Afrika hebben helemaal geen maandag moet je maar denken.
Ik denk toch niet dat het echt een leven genoemd kan wordenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar wel een leven![]()
Duurt alleen wat korter, maar ach.
En een heleboel gratis vliegen!quote:Op maandag 24 maart 2014 10:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar wel een leven![]()
Duurt alleen wat korter, maar ach.
En Myiasis!quote:
Geen enkel probleem op het moment, alleen omgeving museumplein is afgezet.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef Sinceria het volgende:
Straks eens even kijken hoe makkelijk het is om in het centrum van Amsterdam te komen.
Ik las al zoiets ja, moet goedkomen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen enkel probleem op het moment, alleen omgeving museumplein is afgezet.
Toch gedaan?quote:
Er rijden iig weer tramsquote:Op maandag 24 maart 2014 10:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik las al zoiets ja, moet goedkomen.
Kijk, dat scheelt al.quote:
Verstandig.quote:
regel dat dan!quote:Op maandag 24 maart 2014 12:10 schreef Sinceria het volgende:
Ja euh, gebeurt gewoon niet heel veel spannends hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |