Dit: PVV explodeert: dertien politici breken met partijquote:
17 inmiddelsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit: PVV explodeert: dertien politici breken met partij
Maar zoals Friek_ elders al eerder opmerkte 'implodeert' is een betere omschrijving.
Oh, de ironiequote:
Dat wordt een stuk minder. Weet ik uit betrouwbare bronnen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:04 schreef remlof het volgende:
Ik kan niet wachten tot ie weer voor de camera verschijnt
Precies. Weg met die schandvlek.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zou wel fijn zijn, hoef ik me iets minder voor dit land te schamen.
Jijquote:
Sjuuuus moet over het vlees en de erpel domme kutquote:
Naar Marokko toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
JijGa jij maar lekker mee met Wilders naar Indonesië.
Whehehe, dat zou pas een grap zijn. Livefeed dan graag.quote:
Fuck uquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Sjuuuus moet over het vlees en de erpel domme kut
Nee, degene die rotzooi trappen mogen lekker opzoutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
JijGa jij maar lekker mee met Wilders naar Indonesië.
Jij dus, je keert je tegen de meerderheid.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, degene die rotzooi trappen mogen lekker opzouten
u = you domme kutquote:
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij dus, je keert je tegen de meerderheid.
Ik heb blauwe ogen, blond haar en een SS in mn achternaam zitten.quote:
Ss?!?!?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen, blond haar en een SS in mn achternaam zitten.
Wat denk je zelf?
Ja weet wel, de Schutzstaffel en iets met een paar Joden of iets.quote:
Meer PVV, minder criminelenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:28 schreef Woestijnvos het volgende:
Binnenkort zijn ze weer de grootste.
MEER! MEER! MEER!quote:
Als ze alle criminelen eruit gooien blijft er van de PVV helemaal niks meer over.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer PVV, minder criminelen
Want alleen de PVV heeft rotte appels wou je zeggenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:32 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Als ze alle criminelen eruit gooien blijft er van de PVV helemaal niks meer over.
De PVV heeft wel relatief veel mensen met een louche verleden (gehad?); de screening is door de snelle groei van de partij erg vluchtig geweest.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want alleen de PVV heeft rotte appels wou je zeggen
Je heet Stassen?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen, blond haar en een SS in mn achternaam zitten.
Wat denk je zelf?
Nee, het eindigt op ss (net als mn vorige nickquote:
Nee, bij andere partijen heb je ze ook weleens.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Want alleen de PVV heeft rotte appels wou je zeggen
Ditquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:41 schreef badschaap het volgende:
Pvda stemmers moeten sws niets zeggen
Vorige nick?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, het eindigt op ss (net als mn vorige nick![]()
KLOON!quote:
Iedereen weet toch dat hij vosss is?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:53 schreef Hallojo het volgende:
[..]
KLOON!Hierbij mijn vraag om een banaan
Ja, maar dat kan je Tamashii niet wijsmakenquote:
Ja leuk, maar waar blijft mijn banaan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:57 schreef LompeHork het volgende:
Deze kloon is mijn favo kloon. Ja, dat is die, omdat het kan. Daarom.
Ik heb nog geen vraag gepleegd. Mijn excusesquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:58 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja leuk, maar waar blijft mijn banaan?
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:56 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je Tamashii niet wijsmaken
Trek het je niet aan. Vrouwen zijn nu eenmaal niet zo slim. Daar kan je ook niks aan doen.quote:
Ik wel hoor. Maar ik doe soms expres alsof ik dom ben, dat vinden mannen leuker want dan denken zij dat ze slimmer zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:02 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Vrouwen zijn nu eenmaal niet zo slim. Daar kan je ook niks aan doen.
Ik geil nu al op jequote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Maar ik doe soms expres alsof ik dom ben, dat vinden mannen leuker want dan denken zij dat ze slimmer zijn.
Dish die mawwafakkaaaasquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef LompeHork het volgende:
Tamashii is eindbaas ja?kom aan haar en ik klap je op garperharses.
Jonguh ik geil op haar. Trouwen enzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:03 schreef LompeHork het volgende:
Tamashii is eindbaas ja?kom aan haar en ik klap je op garperharses.
Waarom wil je trouwen met een 13-jarige? Dude...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:08 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Jonguh ik geil op haar. Trouwen enzo.
Dat is als papa zegt dat je even op zijn pener moet gaan zitten.quote:
Je kent het gezegde toch? Gezegden liegen niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwen met een 13-jarige? Dude...
12 vind ik ook lekkerquote:
Holy crap!quote:
Zwaai, zwaaiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:29 schreef remlof het volgende:
Hey, willen jullie mijn historische topic niet verbaggeren?
Introduceert me niks eigenlijk. Als er maar een gat in zit...quote:
In de PVV zit ook een behoorlijk gat nuquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:35 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Introduceert me niks eigenlijk. Als er maar een gat in zit...
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
In de PVV zit ook een behoorlijk gat nu
Daar moet een staaf inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
In de PVV zit ook een behoorlijk gat nu
Oh en ik maar denken dat het door overmatig peroxide gebruik kwamquote:
Ik ben ook nog wel 'fan' hoor. Zijn er 2 dusquote:
Ik ook, nog 10 minutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef HPLC het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de persconferentie
Precies. Eén van de weinige circussen waar je niet voor hoeft te betalenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, nog 10 minuten
Zou hij kappen? Zou wel jammer zijn.
Hij schiet zichzelf midden in die 2de Kamer door zijn kop heen, waardoor iedereen de schuld geeft aan het 'gedemoniseer' van 'links' en 'de linkse media', en vervolgens wordt hij vernoemd tot 'Grootste Nederlander' bij een quizje op TV...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, nog 10 minuten
Zou hij kappen? Zou wel jammer zijn.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij schiet zichzelf midden in die 2de Kamer door zijn kop heen, waardoor iedereen de schuld geeft aan het 'gedemoniseer' van 'links' en 'de linkse media', en vervolgens wordt hij vernoemd tot 'Grootste Nederlander' bij een quizje op TV...
Het is in ieder geval weer humoristisch, al is het volgens mij niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.zoomin.tv/site(...)2de13464380002040000
Ik zou bijna medelijden met hem krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is in ieder geval weer humoristisch, al is het volgens mij niet zo bedoeld
Freskuquote:
Ik had niet anders verwacht: Hij weet heel goed welk deel van Nederland hij moet bekoren, en aan welk deel van Nederland hij schijt kan hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef Fopje het volgende:
Mooi dat hij gewoon bij zn woorden blijft
Dan moet die pinda (wilders) dus ook oprottenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef PandaDrop het volgende:
Nederland is van de kaaskoppen, niet van de zandbakbewoners
Ontopic: PVV is veel te nationalistisch geworden.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet die pinda (wilders) dus ook oprotteneigen schuld regels zijn regels
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet die pinda (wilders) dus ook oprotteneigen schuld regels zijn regels
(Criminelen) allochtonen het land uit. Wilders is een allochtoonquote:
Maar toch niet crimineel, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
(Criminelen) allochtonen het land uit. Wilders is een allochtoon
Wilders heeft een Indische moeder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
(Criminelen) allochtonen het land uit. Wilders is een allochtoon
Ergo allochtoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Wilders heeft een Indische moeder.
Oke, een westerse allochtoon dus.quote:
quote:Westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in Europa (exclusief Turkije), Noord-Amerika en Oceanië, of Indonesië of Japan.
Bron:http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)t.htm?ConceptID=1057
Maakt dat een verschil dan? Voor Wilders schijnbaar ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oke, een westerse allochtoon dus.
[..]
Volgens mij heb je er helemaal niks van gevolgd en loop je maar als een mak lammetje met de rest mee. Je praat echt onzin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt dat een verschil dan? Voor Wilders schijnbaar ook niet
Geen idee ik als een anti Wilders topic en ik post maar wat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er helemaal niks van gevolgd en loop je maar als een mak lammetje met de rest mee. Je praat echt onzin.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik als een anti Wilders topic en ik post maar wat.
For real dit is ONZquote:
zou dit zijn behoefte aan pispaaltjes verklaren?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
(man rechts) Wilders als een jonge man
Wilders werd "Neger van Venlo" genoemd.![]()
http://deverwardeman.word(...)-de-neger-van-venlo/
quote:Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.
En minder topics die op deze inmiddels volkomen uitgekauwde uitspraak gebaseerd zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef -Datdus- het volgende:
Serieuze ondertonen in ONZ._
[ afbeelding ]
Je moet dit soort zaken uitkauwen tot het een lauw papje in je mond is zonder enige textuurquote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En minder topics die op deze inmiddels volkomen uitgekauwde uitspraak gebaseerd zijn.
Juist.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet dit soort zaken uitkauwen tot het een lauw papje in je mond is zonder enige textuur.
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet dit soort zaken uitkauwen tot het een lauw papje in je mond is zonder enige textuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |