Daar moet een staaf inquote:Op zaterdag 22 maart 2014 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
In de PVV zit ook een behoorlijk gat nu
Oh en ik maar denken dat het door overmatig peroxide gebruik kwamquote:
Ik ben ook nog wel 'fan' hoor. Zijn er 2 dusquote:
Ik ook, nog 10 minutenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:53 schreef HPLC het volgende:
Ben nu wel benieuwd naar de persconferentie
Precies. Eén van de weinige circussen waar je niet voor hoeft te betalenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, nog 10 minuten
Zou hij kappen? Zou wel jammer zijn.
Hij schiet zichzelf midden in die 2de Kamer door zijn kop heen, waardoor iedereen de schuld geeft aan het 'gedemoniseer' van 'links' en 'de linkse media', en vervolgens wordt hij vernoemd tot 'Grootste Nederlander' bij een quizje op TV...quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ook, nog 10 minuten
Zou hij kappen? Zou wel jammer zijn.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij schiet zichzelf midden in die 2de Kamer door zijn kop heen, waardoor iedereen de schuld geeft aan het 'gedemoniseer' van 'links' en 'de linkse media', en vervolgens wordt hij vernoemd tot 'Grootste Nederlander' bij een quizje op TV...
Het is in ieder geval weer humoristisch, al is het volgens mij niet zo bedoeldquote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
http://www.zoomin.tv/site(...)2de13464380002040000
Ik zou bijna medelijden met hem krijgenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is in ieder geval weer humoristisch, al is het volgens mij niet zo bedoeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |