Freskuquote:
Ik had niet anders verwacht: Hij weet heel goed welk deel van Nederland hij moet bekoren, en aan welk deel van Nederland hij schijt kan hebben.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:21 schreef Fopje het volgende:
Mooi dat hij gewoon bij zn woorden blijft
Dan moet die pinda (wilders) dus ook oprottenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:21 schreef PandaDrop het volgende:
Nederland is van de kaaskoppen, niet van de zandbakbewoners
Ontopic: PVV is veel te nationalistisch geworden.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet die pinda (wilders) dus ook oprotteneigen schuld regels zijn regels
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet die pinda (wilders) dus ook oprotteneigen schuld regels zijn regels
(Criminelen) allochtonen het land uit. Wilders is een allochtoonquote:
Maar toch niet crimineel, of mis ik iets?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
(Criminelen) allochtonen het land uit. Wilders is een allochtoon
Wilders heeft een Indische moeder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
(Criminelen) allochtonen het land uit. Wilders is een allochtoon
Ergo allochtoonquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:31 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Wilders heeft een Indische moeder.
Oke, een westerse allochtoon dus.quote:
quote:Westerse allochtoon
Allochtoon met als herkomstgroepering een van de landen in Europa (exclusief Turkije), Noord-Amerika en Oceanië, of Indonesië of Japan.
Bron:http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)t.htm?ConceptID=1057
Maakt dat een verschil dan? Voor Wilders schijnbaar ook nietquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:34 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Oke, een westerse allochtoon dus.
[..]
Volgens mij heb je er helemaal niks van gevolgd en loop je maar als een mak lammetje met de rest mee. Je praat echt onzin.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt dat een verschil dan? Voor Wilders schijnbaar ook niet
Geen idee ik als een anti Wilders topic en ik post maar wat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je er helemaal niks van gevolgd en loop je maar als een mak lammetje met de rest mee. Je praat echt onzin.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik als een anti Wilders topic en ik post maar wat.
For real dit is ONZquote:
zou dit zijn behoefte aan pispaaltjes verklaren?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:39 schreef PandaDrop het volgende:
[ afbeelding ]
(man rechts) Wilders als een jonge man
Wilders werd "Neger van Venlo" genoemd.![]()
http://deverwardeman.word(...)-de-neger-van-venlo/
quote:Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.
En minder topics die op deze inmiddels volkomen uitgekauwde uitspraak gebaseerd zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:05 schreef -Datdus- het volgende:
Serieuze ondertonen in ONZ._
[ afbeelding ]
Je moet dit soort zaken uitkauwen tot het een lauw papje in je mond is zonder enige textuurquote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
En minder topics die op deze inmiddels volkomen uitgekauwde uitspraak gebaseerd zijn.
Juist.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Je moet dit soort zaken uitkauwen tot het een lauw papje in je mond is zonder enige textuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |