Als je niet goed in je vel zit kan het confronterend zijn ja. Als je goed in je vel zit, buiten in het bos met je beste vrienden kan het magisch zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb er ook een aantal flink verkeerd op zien gaan hoor.
Oh ervaring?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je niet goed in je vel zit kan het confronterend zijn ja. Als je goed in je vel zit, buiten in het bos met je beste vrienden kan het magisch zijn.
ik dacht nog; zal ik erbij zetten dat diegenen die fout gingen niet helemaal de meest stabiele personen waren inderdaad.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:19 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je niet goed in je vel zit kan het confronterend zijn ja. Als je goed in je vel zit, buiten in het bos met je beste vrienden kan het magisch zijn.
Uhuhquote:
Ikke niet. maar doe je dat vaak dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:21 schreef habitue het volgende:
[..]
UhuhIk heb best wat geexperimenteerd
Tegenwoordig af en toe op een festival meer niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ikke niet. maar doe je dat vaak dan?
ging dat dan niet in combi met drank?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb er ook een aantal flink verkeerd op zien gaan hoor.
Ah ok. Maar dat zou niets zijn voor me denk ik. Dan heb ik geen "controle" meer he.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Tegenwoordig af en toe op een festival meer niet.
nope. wel met weed, maar ook zonder.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ging dat dan niet in combi met drank?
Hangt er helemaal vanaf wat je neemt en hoeveelquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok. Maar dat zou niets zijn voor me denk ik. Dan heb ik geen "controle" meer he.
Maar goed, controle is ook een illusie
Kzou dat sowieso toch niet durven hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Hangt er helemaal vanaf wat je neemt en hoeveelMaar als je er angstig voor bent zou ik het sws niet doen.
Angstig in de zin van dat je het niet durftquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:36 schreef complicate het volgende:
[..]
Kzou dat sowieso toch niet durven hoor.Angstig? in welke zin?
Ah ok maar het lijkt sowieso niets voor me.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:43 schreef habitue het volgende:
[..]
Angstig in de zin van dat je het niet durft
Dan moet je het ook niet doen nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok maar het lijkt sowieso niets voor me.
Ik wil een keer xtc gebruiken, maar zal er wel nooit van komen.quote:
Dat wil ik ook nog wel een keer. Waarom denk je dat het nooit zal gebeuren?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil een keer xtc gebruiken, maar zal er wel nooit van komen.
Je moet eerst aan de pillen komen, dan iemand/mensen vinden waarmee je dat graag samen wil beleven en die je kunt vertrouwen, goed in je vel zitten (anders schijnt het niet zo fijn te zijn of zo) en de goede gelegenheid vinden om het te gebruiken. Maar misschien denk ik te veel na.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nog wel een keer. Waarom denk je dat het nooit zal gebeuren?
Is ook wel zo. Ik ken pas sinds kort mensen die het gebruikt hebben binnen een vertrouwelijke omgeving (dus niet losgaand op één of ander feest) en ik ken ook mensen met wie ik het samen wel zou willen beleven, die ik vertrouw. Dus ja, eerst ook nooit gedacht dat ik het zou doen. Maar nu zit de kans er op zich wel in.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet eerst aan de pillen komen, dan iemand/mensen vinden waarmee je dat graag samen wil beleven en die je kunt vertrouwen, goed in je vel zitten (anders schijnt het niet zo fijn te zijn of zo) en de goede gelegenheid vinden om het te gebruiken. Maar misschien denk ik te veel na.
Ja, misschien.quote:
Ja, ik loop er gewoon als een mongooltje bij voor de rest van de dag met mn handen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, misschien.
Nagels lakken. Ik heb het opgegeven. Hoe lang ik ook wacht, ik weet me altijd wel weer ergens aan te stoten en de boel te verneuken.Behalve op mijn tenen, daar blijft het wel mooi zitten.
Ik kan dat niet. Ik hoef zelfs maar naar de wc te gaan of ik stoot op de een of andere manier een vinger tegen iets aan.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik loop er gewoon als een mongooltje bij voor de rest van de dag met mn handen.
Zal zo eens verder gaan met het verhaal.
Soms zou ik wel een man willen zijn.quote:
* LovelyLady meldt zich ook maar evenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:17 schreef Weissman het volgende:
Ik heb begrepen dat ik hier moest zijn voor die echte hosseltips?
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:17 schreef Weissman het volgende:
Ik heb begrepen dat ik hier moest zijn voor die echte hosseltips?
Ah, hij blijft dus dicht? Ik had gedacht dat 'ie wel weer open zou gaan.quote:
Als de ongesteldheid over is.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, hij blijft dus dicht? Ik had gedacht dat 'ie wel weer open zou gaan.
Ik zie het. Hij heeft ergens ook wel een punt. Deze SC is vaak halfdood, terwijl in dat topic constant stukken SC zitten. Tsja.quote:
Gewoon niet op lastige vrouwen vallen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:23 schreef Weissman het volgende:
Lekker rechtop lopen met z'n allen, PUA's belachelijk maken en janken over hoe lastig vrouwen wel niet zijn
Oh en natuurlijk keihard jezelf blijven
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon niet op lastige vrouwen vallen.
Ja nu heeft hij wel een punt.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:21 schreef Fera het volgende:
Ik zie het. Hij heeft ergens ook wel een punt. Deze SC is vaak halfdood, terwijl in dat topic constant stukken SC zitten. Tsja.
Hier zat je echt al de hele dag op te wachten om te kunnen posten?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:23 schreef Weissman het volgende:
Lekker rechtop lopen met z'n allen, PUA's belachelijk maken en janken over hoe lastig vrouwen wel niet zijn
Oh en natuurlijk keihard jezelf blijven
Niet allemaal. Wij zijn toch niet lastig?quote:
Ja tuurlijk, een leven heb ik toch niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:26 schreef habitue het volgende:
Hier zat je echt al de hele dag op te wachten om te kunnen posten?
Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, een leven heb ik toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |