Er zijn geen cams aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand die behoefte heeft aan mijn bakkes op zn/haar beeldscherm
Ik ben blij je te zien hoorquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben blij je te zien hoor
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Miljarden sterrenstelsels met een veelvoud aan planeten en sterren en jij denkt dat nergens anders een vorm van leven is ontwikkeld? Dat zou wel héél toevallig zijn als wij de enige zouden zijn.
Aliens hahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:07 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik vind het leuk zo.
Ik zou dat wel cool vinden moest ik een alien in de Delhaize tegenkomen ofzo. Dat zou me echt een adrenaline boost geven, maar ik weet niet hoe ik zou reageren.... iets met "hallo, mijn naam is euuuh..." terwijl mijn hart 10 000 keer klopt. boem boem boem boem
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:06 schreef complicate het volgende:
Hey AirwiN, ik moest aan onze conversatie over aliens denken:
[..]
[..]
Aliens haha
Ik kom net thuis van een party (zoals elke vrijdag) en zoals gewoonlijk als we in Brussel uitgaan nemen we de taxi voor de veiligheid en vooral omdat we daar toch altijd lang achter een parking moeten zoeken. Dus altijd handig een taxi.![]()
Leuke avond gehad: veel gedanst,gelachen,gesocialized , stomme en onnozele dingen verteld blablabla. Dit allemaal terzijde.![]()
Om 7 uur namen we de taxi, richting naar huis. Gezellig naar de muziek aan het luisteren, wat "verhaaltjes" aan het vertellen , lachen enzo. Maar plots out of the blue kwam er zo een hout-achtig-ding op de autoruit keihard gevlogen! Iedereen geschrokken natuurlijk en
ik riep: "Alieeeeeeens, omg ik wist dat het een te mooie avond was om waar te zijn"
Mijn vriendinnen : "wtf complicate"
Ik: ja maar dat kan toch ?![]()
De taximan:![]()
Maar bon soit , toen gingen we buiten om te kijken wat er aan de hand was en we vonden dat ding -dat op de autoruit was gevallen- niet, en
Ik zei: "ik heb altijd geweten dat Aliens, eerst in Brussel zouden komen in plaats van Amerika "
Een vriendin zei: "amai complicate ge zijt echt van streek met aliens he."
Ik: "jullie niet dan? Stel je voor. Ge zou toch goesting hebben om hallo te zeggen moest je ze zien?![]()
![]()
Iedereen : neeeeeeeeen , en nu ga ge echt dimmen over aliens![]()
Eigenlijk was iedereen stiekem "bang"maar ik ben goed thuis geraakt
hahahahahaa
Tijd om te gaan slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:06 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Aliens haha
Ik kom net thuis van een party (zoals elke vrijdag) en zoals gewoonlijk als we in Brussel uitgaan nemen we de taxi voor de veiligheid en vooral omdat we daar toch altijd lang achter een parking moeten zoeken. Dus altijd handig een taxi.![]()
Leuke avond gehad: veel gedanst,gelachen,gesocialized , stomme en onnozele dingen verteld blablabla. Dit allemaal terzijde.![]()
Om 7 uur namen we de taxi, richting naar huis. Gezellig naar de muziek aan het luisteren, wat "verhaaltjes" aan het vertellen , lachen enzo. Maar plots out of the blue kwam er zo een hout-achtig-ding op de autoruit keihard gevlogen! Iedereen geschrokken natuurlijk en
ik riep: "Alieeeeeeens, omg ik wist dat het een te mooie avond was om waar te zijn"
Maar bon soit , toen gingen we buiten om te kijken wat er aan de hand was en we vonden dat ding -dat op de autoruit was gevallen- niet, en
Ik zei: "ik heb altijd geweten dat Aliens, eerst in Brussel zouden komen in plaats van Amerika "
Ik: "jullie niet dan? Stel je voor. Ge zou toch goesting hebben om hallo te zeggen moest je ze zien?![]()
![]()
hahahahahaa
![]()
Blijf van die paddestoelen af complquote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:06 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Aliens haha
![]()
hahahahahaa
![]()
Was het niet gewoon een houtduif die tegen de voorruit aanvloog?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:06 schreef complicate het volgende:
[..]
[..]
Aliens haha
Dat lust ik niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:33 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijf van die paddestoelen af compl
Inderdaad , jij snapt hetquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het niet gewoon een houtduif die tegen de voorruit aanvloog?
Ja? vertel? misschien krijg ik goesting.quote:
Als je niet goed in je vel zit kan het confronterend zijn ja. Als je goed in je vel zit, buiten in het bos met je beste vrienden kan het magisch zijn.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:15 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb er ook een aantal flink verkeerd op zien gaan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |