Je moet mrogen tijdens de lunch even over het winkelcentrum lopen, dan kun je er zo een knappe tussenuit pikkenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:00 schreef Dirk. het volgende:
We kunnen Barraco Barner ook vragen, nu hij toch in het land is.
Moet hij wel wíllen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:01 schreef wonderer het volgende:
Je moet mrogen tijdens de lunch even over het winkelcentrum lopen, dan kun je er zo een knappe tussenuit pikkenJe ziet toch niet of hij homo is of niet op de foto
Gewoon niet zeggen waar het voor isquote:
Mijn auto gekocht bij "Roesthuis"...quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik kwam vanochtend autohandel 'Roest' tegen. Tru story!
quote:
MINDER MINDER MINDER!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:18 schreef Dirk. het volgende:
Goeiemorgen homo's!
Ik zit in. tram 17
. vanaf CS ipv Lelylaan. Veel minder mocro's!
.
Nogal. Niet iedere dag dat ik in een uitverkocht de la mar theater optreed voor Karin bloemen, André van duin, Pia Douwes, Jon van eerd, Mariska van kolck, Gerrie van der klei, Stanley burleson, Frits Sissing, Jacques d'Ancona, Marianne van wijnkoop, Daniel Cohen (quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Jammerdebammer, alsnog een supperdikke ervaring zo te zien..
.
Je bent mijn nieuwe musicalheldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal. Niet iedere dag dat ik in een uitverkocht de la mar theater optreed voor Karin bloemen, André van duin, Pia Douwes, Jon van eerd, Mariska van kolck, Gerrie van der klei, Stanley burleson, Frits Sissing, Jacques d'Ancona, Marianne van wijnkoop, Daniel Cohen () en anouk van nes.
Om er maar ff een paar te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |