J. heeft toch een ongeluk gehad met zn corsa en toen gingtie dood.quote:
Moet hij dan een t-shirt aan waar het op staat? Want ik zou het niet zo snel zien eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Dirk. het volgende:
Dus ik ben momenteel op zoek naar een (knappe) neger, Aziaat, indo,. mocro
. énnnnnnn een transman.
Ohhhhh ja, er begint me nu heeeeel vaag iets te dagen.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:53 schreef Tally het volgende:
J. heeft toch een ongeluk gehad met zn corsa en toen gingtie dood.
Mensen wYppy bellen om te condoleren en zo.
Dan nietquote:
Als er maar niet bijstaat dat ik een transman ben. Ik stuur je mijn mailadres even.quote:Op maandag 24 maart 2014 15:35 schreef Dirk. het volgende:
Ik ben momenteel (nog steeds) bezig met het BARRICADEEEEE!!!!!!1!!! fotoproject voor de PlanetRomeo Foundation (dat is dus niet PlanetRomeo - www.planetromeofoundation.org). Een van de foto's wordt een soort enorme grouphug van allemaal mannen die in de lens kijken. Saamhorigheid, etc. Nu is 't belangrijk dat er veel diversiteit in de foto zit én dat er niet teveel personeelsleden opstaan. Dus ik ben momenteel op zoek naar een (knappe) neger, Aziaat, indo,. mocro
. énnnnnnn een transman.
In ruil voor je gezicht op de site krijg je een VVV-bon van 25 euro en natuurlijk de eeuwige karma van indirect steunen van al die goede doelen.. You game, by any chance?
Je moet een t-shirt aan waar 't op staat. (Thanks!)quote:Op maandag 24 maart 2014 16:03 schreef wonderer het volgende:
Als er maar niet bijstaat dat ik een transman ben. Ik stuur je mijn mailadres even.
Aangezien ik toch alleen met mijn kop erop kom, is dat wel okquote:Op maandag 24 maart 2014 16:04 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Je moet een t-shirt aan waar 't op staat. (Thanks!)
Kijk, een sneak peak!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:05 schreef wonderer het volgende:
Aangezien ik toch alleen met mijn kop erop kom, is dat wel ok
Lijkt me prima.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:08 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Kijk, een sneak peak!
[ afbeelding ]
Dit was de eerste foto maar die werd uiteindelijk door de. directie uit Berlijn
. te anoniem bevonden. Daarbij zijn dit aaaaaallemaal personeelsleden en daardoor helaas weinig divers. Dus nu opnieuw met de koppen in de lens.
.
*klikt op de link in wonderer's quote en ziet het poppetje nog steeds*quote:
Ik kwam vanochtend autohandel 'Roest' tegen. Tru story!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:34 schreef Dirk. het volgende:
Ik lees over dat vliegtuig uit Malesië dat in zee gestort is. Ze laten een deskundige aan het woord die Benno Baksteen heet..
quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef Dirk. het volgende:
"Om het DM-systeem te kunnen gebruiken moet je minimaal een week geregistreerd zijn. Deze beperking kan niet door ons worden omzeild. Ook niet als je het heel lief vraagt"
Ja, ik zag het! Op Twitter denk ik.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef Luigi het volgende:
Ik kwam vanochtend autohandel 'Roest' tegen. Tru story!
Hoe kan dat nou? Ik heb 'm ook gedelete uit mijn bucket.quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef LeBeau het volgende:
*klikt op de link in wonderer's quote en ziet het poppetje nog steeds*
Maar hoe kan het dan dat ik wel jouw adres zag binnenkomen?quote:
Ik was snel met klikken, traag met posten. Nu issie wel weg!quote:Op maandag 24 maart 2014 16:44 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Maar hoe kan het dan dat ik wel jouw adres zag binnenkomen?
Stuur het nog eens als je wil, dan plak ik het meteen in de mail.
Je moet mrogen tijdens de lunch even over het winkelcentrum lopen, dan kun je er zo een knappe tussenuit pikkenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:00 schreef Dirk. het volgende:
We kunnen Barraco Barner ook vragen, nu hij toch in het land is.
Moet hij wel wíllen.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:01 schreef wonderer het volgende:
Je moet mrogen tijdens de lunch even over het winkelcentrum lopen, dan kun je er zo een knappe tussenuit pikkenJe ziet toch niet of hij homo is of niet op de foto
Gewoon niet zeggen waar het voor isquote:
Mijn auto gekocht bij "Roesthuis"...quote:Op maandag 24 maart 2014 16:42 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik kwam vanochtend autohandel 'Roest' tegen. Tru story!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |