MINDER MINDER MINDER!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:18 schreef Dirk. het volgende:
Goeiemorgen homo's!
Ik zit in. tram 17
. vanaf CS ipv Lelylaan. Veel minder mocro's!
.
Nogal. Niet iedere dag dat ik in een uitverkocht de la mar theater optreed voor Karin bloemen, André van duin, Pia Douwes, Jon van eerd, Mariska van kolck, Gerrie van der klei, Stanley burleson, Frits Sissing, Jacques d'Ancona, Marianne van wijnkoop, Daniel Cohen (quote:Op dinsdag 25 maart 2014 09:13 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Jammerdebammer, alsnog een supperdikke ervaring zo te zien..
.
Je bent mijn nieuwe musicalheldquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nogal. Niet iedere dag dat ik in een uitverkocht de la mar theater optreed voor Karin bloemen, André van duin, Pia Douwes, Jon van eerd, Mariska van kolck, Gerrie van der klei, Stanley burleson, Frits Sissing, Jacques d'Ancona, Marianne van wijnkoop, Daniel Cohen () en anouk van nes.
Om er maar ff een paar te noemen.
Nou kom hier met die regenboog dildo danquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou kom hier met die regenboog dildo dan
IN DIE BLAUWE, DENK IK!!!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:33 schreef wonderer het volgende:
Ik weet niet in welke doos (
) hij zit.
Als dat zo is, ga ik mooi niet zoekenquote:
Nee.quote:
Rollen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef wonderer het volgende:
weet iemand hier iets van voetbal?
Specifiek, weet iemand hoe het heet als de keeper de bal terugrolt naar de spelers (in het engels distribute)?
EEEEW!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:00 schreef wonderer het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt... ik dacht dat je refereerde aan "blue waffle"
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:33 schreef wonderer het volgende:
[..]Ik weet niet in welke doos (:')) hij zit.
Jaaa, ga ik vanavond doenquote:
Hoe het is het engels is weet ik niet maar bedoel je niet een terugspeelbal? Anders is het gewoon een pass lijkt me.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:27 schreef wonderer het volgende:
weet iemand hier iets van voetbal?
Specifiek, weet iemand hoe het heet als de keeper de bal terugrolt naar de spelers (in het engels distribute)?
Nee, ik denk dat ze bedoelen als de keeper de bal in zijn handen heeft, dat hij hem dan zo over de grond naar een speler rolt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Hoe het is het engels is weet ik niet maar bedoel je niet een terugspeelbal? Anders is het gewoon een pass lijkt me.
Edit: als ik zoek op terugspeelbal krijg ik return als antwoord.
O zo. Nu snap ik hem! Nou ja na Dirk zn postquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ze bedoelen als de keeper de bal in zijn handen heeft, dat hij hem dan zo over de grond naar een speler rolt.
Ik ben helemaal ontroerdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:16 schreef Dirk. het volgende:
w, ik heb het voor je gevraagd in hetVoetbal forum
.
Er zaten allemaal hetero's, maar ik ben er gewoon in gegaan. Want dat heb ik voor je over! En het ging goed. Er gebeurde niks. Niks engs in ieder geval. Althans, ik vond het niet eng. Want ik ben een dappere strijder. Een koene, ook. Een koene ridder.
Maar je kan daar de antwoorden lezen (want no way dat ik ooooooooit nog terug durf nu.)
GROENE JURKquote:
Geen dank!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:21 schreef wonderer het volgende:
Ik ben helemaal ontroerd
Dank je wel lieve Dirk! Punt.
Ze heeft ook echt zo'n krokethoofd.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |