Haha, heb ik ook gehad vandaag.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Sarasi het volgende:
Hert.In rode wijnsaus.
![]()
Ik had vanavond andijviestamppot. Je kunt niet altijd culinair zijn he.
Zoiu ik denk ik ook doen, en dan zelf een paar filetjes en biefstukjes ervan meenemen naar huis.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het eerste wat de meeste mensen hier doen als ze zo'n beest aanrijden is de slager bellen...
En daarna de redneckneef bellen voor de 4x4 waar dat beest inpast.
Sowieso van mossel wordt je echt ziekquote:
Scampi!quote:
Wasabiquote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Scampi!Ik had laatst in een restaurant als aperitief een scampi in een korstje van popcorn met wasabimayonaise. Goddelijk.
Ik had een prima adresje in Barneveld, ging er meestal 3/4 keer per wildseizoen heen, maar die is failliet....quote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb in Finland in een viking restaurant (http://www.ravintolaharald.fi/?lang=en) een menu gehad met rendierbiefstuk, daarna nog een keer in een NL restaurant hertenbiefstuk gegeten.
Die Biefstuk topics zekerquote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Amoeba het volgende:
Blacklining die mijn subtiele grap niet spot.
Rooie koolquote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik had een prima adresje in Barneveld, ging er meestal 3/4 keer per wildseizoen heen, maar die is failliet....
Overigens vind ik echt alles lekker, uitgezonderd rooie kool/bietjes. Gewoon Hollandse pot ben ik ook tevreden mee.
Beetje zelf koken vind ik ook leuk, vooral Italiaans.
Dankzij die 2 Galliërs wil ik nog steeds zo everzwijn eten. Dat zag er altijd zo lekker uit.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef BlackLining het volgende:
Varkens op een spit boven een zelfgemaakt kampvuurtje
Klopt, is echt lekker!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Marco001 het volgende:
Ze zeggen dat krokodil naar kip smaakt...
Kut.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Sarasi het volgende:
Nee, de mossel. Maar hij was niet zo grappig.
Schelpdieren, paddestoelen en veel soorten vis vind ik niet lekker, voor de rest.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik had een prima adresje in Barneveld, ging er meestal 3/4 keer per wildseizoen heen, maar die is failliet....
Overigens vind ik echt alles lekker, uitgezonderd rooie kool/bietjes. Gewoon Hollandse pot ben ik ook tevreden mee.
Beetje zelf koken vind ik ook leuk, vooral Italiaans.
Ahquote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Sarasi het volgende:
Nee, de mossel. Maar hij was niet zo grappig.
Meh Amoeba eet/likt natuurlijk nooit mosselen dus die vind het nog spannend om daar geintjes over te makenquote:
Meh had pas kalfsleer, vond het maar matig.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef Amoeba het volgende:
Witte bonen in tomatensaus
Lever met ui
Bloedworst
Ik denk niet dat jij 'm snapt.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Meh Amoeba eet/likt natuurlijk nooit mosselen dus die vind het nog spannend om daar geintjes over te maken
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworstquote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Typische groente, vlees en aardappelen maaltijden
Hollandse kneuterigheid
Patat, frikandel en een salade. Mijn favoriete agv'tje.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef BlackLining het volgende:
Typische groente, vlees en aardappelen maaltijden
Mijn favoriete winterkostquote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworst![]()
![]()
Oh.quote:
Oooh, das ook een goede.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plek met zelfgemaakte erwtensoep
Ja, heerlijkquote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Boerenkool met uitgebakken spekjes en rookworst![]()
![]()
Woaahhh daar heb ik zin in. Net interval training gedaan, ben kapot.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oooh, das ook een goede.en dan wat brood erin dippen
Food.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |