inderdaad zonde... snel nog een keer overdoen, met wat mooier weer en wat meer km'squote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef Gripper het volgende:
Zo , net nog ff voor kaas en dop gehaasd tot aan Noordeloos. 22 km, 1/3 van hun terugreis ofzo. Tempo stond er lekker op, nu thuis met 45 km en 33 nogwat gemiddeld. Goeie herstelrit in D2 en D3! Ben eigenlijk best nog dronken van al die biertjes merk ik nu ik weer op de bank lig![]()
Was een mooi dagje jongens, zonde van al die regen alleen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
Klinkt goed. Muzas gaat dus mee met de 200.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:32 schreef forty-two het volgende:
Gripper nogmaals bedankt voor een mooie dag en alle gastvrijheid! Het weer zat een beetje tegen (gewoon fucking nat en koud), maar de biertjes, kaasjes en stokbrood deden zich goed smaken
Iedereen heeft lekker zitten bibberen op de fiets geloof ik, muzas heeft zich het snot voor de ogen getrapt maar ons wel allemaal op een hoop gereden (hij heeft nu iig geen excuus meer om niet mee te gaan)
Top dag!
wat was ik blij dat ik niet de enige was die stuk ging op de terug wegquote:Op zondag 23 maart 2014 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
Helemaal naar de klote na 183km deels in de regen.
En hoe is het met het wegdek gesteld op Mallorca? Hier in Calpe echt super-de-luxe!quote:
Die weg die je ziet super mooi. Loopt langs de hele westkust. Maar de kleine bergwegen zijn slechter dan in Frankrijk. Veel los grind en gaten.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:42 schreef MarcoD het volgende:
[..]
En hoe is het met het wegdek gesteld op Mallorca? Hier in in Calpe echt super-de-luxe!
Maar ff zonder gekheid, je hebt je kranig geweerdquote:
zeker weten muzas hoeft zich echt niet te schamenquote:Op zondag 23 maart 2014 20:47 schreef forty-two het volgende:
[..]
Maar ff zonder gekheid, je hebt je kranig geweerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |