Wat minder arrogant van je afkijken zou al een heel stuk schelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:34 schreef SiIk het volgende:
Ik vroeg alleen hoe ik me meer benaderbaar kan opstellen.
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
ok ok, maar je tong uitsteken doe je toch niet he.
Ach, misschien was het er maar 1. Of waren het er 3. Het viel me in ieder geval op dat het verrekte lang duurde. Maar ik vermaakte me prima in tusentijd, dus niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je et wel goed deed hoor als je er zo bewust bij stil staat dat het 2 uur duurde.
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat minder arrogant van je afkijken zou al een heel stuk schelen.
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat minder arrogant van je afkijken zou al een heel stuk schelen.
Niks mis mee ook dat je graag wilt dat de man de stap neemt eigenlijk, ergens wel vrouwelijk om de grote stoere sterke man voor je te laten werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, misschien was het er maar 1. Of waren het er 3. Het viel me in ieder geval op dat het verrekte lang duurde. Maar ik vermaakte me prima in tusentijd, dus niet mijn probleem.
quote:
Moet toegeven, nice ass.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
of ben jij echt zo narrow minded dat je dat not done vind
Neen maar tong uitsteken is toch raar. Bedoel als een jongen dat bij mij doet zou ik dat echt raar vinden, bedoel als hij 12 bent ofzo ok, maar toch niet in de 20. Ik denk dat je zelf wel weet wat ik bedoel. OF nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Je tong uitsteken?Zeg me alsjeblieft dat je 17 bent ofzo.
Nope 23
Is er een bepaalde leeftijd verbonden aan wat voor uitdrukking je mag maken als je gek wilt doen?, of ben jij echt zo narrow minded dat je dat not done vind
Blijkbaar is dat het enige wat je te bieden hebt dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.
Serieus? ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..].. dat vind ik wel close minded van je hoor..
Vaak genoeg leuke reacties mee gehad
hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
met je tong uitsteken had firefly ook altijd veel succes.
Ik bied helemaal niks aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat het enige wat je te bieden hebt dan.
Ja en met zwaaien losstaand klinkt het ook alsof je een kansloze downey bent, lekker boeiend... Als je over alles gaat zitten nadenken is alles stom en niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
met je tong uitsteken had firefly ook altijd veel succes.
Hey maar als dat voor jou werkt is er geen probleem he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahahawist ik niet...
maar snap niet waarom mensen dat echt not done vinden.. het draait er toch om dat het een leuke interactie is.. ik zou het zelf ook lachen vinden als een meid gewoon aan het kloten is en haar tong uitsteekt
maar ja misschien zijn jullie op dat gebied wat serieuzer
Wow, echt super vertel meer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
Ik had gisteren trouwen ook nog een gevalletje aan me hangen die het alleen maar interessanter vond worden na uitspraken als 'ik ben niet aardig maar wel leuk', en een bitchslap in zn gezicht. (meerdere, deserved. Maar hij vond het alleen maar leuk geloof ik)
Dus mannen diggen die arrogantie wel.
Ja en mannen diggen die arrogantie ook niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
Ik had gisteren trouwen ook nog een gevalletje aan me hangen die het alleen maar interessanter vond worden na uitspraken als 'ik ben niet aardig maar wel leuk', en een bitchslap in zn gezicht. (meerdere, deserved. Maar hij vond het alleen maar leuk geloof ik)
Dus mannen diggen die arrogantie wel.
Na een keer of 5 begrep ie dat ik het meende en droop ie af. Einde verhaal. Sorryquote:
Ik zou zeggen probeer maar hahah, je kan er serieus mee weg komen als je het leuk genoeg brengt.. maar blijkbaar moet je als je vrouwen wilt versieren als een serieuze zakenman uit de hoek komen volgens bepaalde mensen op het forumquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef habitue het volgende:
[..]Norrow minded, dude je hebt gelijk. Ik ga morgenavond eens de KIEKEBOE wat je bij peuters weleens doet eens toepassen.
Mooi, ik heb het daar ook wel eens over gehad dat ik die meisjes niet aansprak en dan wordt er tegen mij gezegd dat ik geen vooroordelen mag hebben.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:44 schreef habitue het volgende:
Als ik iets een afknapper vind is het wel een vrouw met zo'n arrogante air om zich heen.
Als ik naar de bar loop en de barjuffrouw merkt je pas na een tijdje op dan is dat een prima moment om ''kiekeboe'' te zeggen jaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer maar hahah, je kan er serieus mee weg komen als je het leuk genoeg brengt.. maar blijkbaar moet je als je vrouwen wilt versieren als een serieuze zakenman uit de hoek komen volgens bepaalde mensen op het forum.
En dan een beetje tegen mij lopen zeggen dat ik geen vooroordelen mag hebben gebasseerd op uiterlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mooi, ik heb het daar ook wel eens over gehad dat ik die meisjes niet aansprak en dan wordt er tegen mij gezegd dat ik geen vooroordelen mag hebben.
Vrouwen met open uitstraling reageren toch beduidend vaak leuker dan die arrogante kwallen (qua uiterlijk)
Maar neen , als je jouw ding doet en het werkt dan heeft niemand toch te klagen. Het klinkt inderdaad wat raar om tong uit te steken, maar als dat voor je werkt, dan is het toch ok? Het gaat toch om het resultaat.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:46 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer maar hahah, je kan er serieus mee weg komen als je het leuk genoeg brengt.. maar blijkbaar moet je als je vrouwen wilt versieren als een serieuze zakenman uit de hoek komen volgens bepaalde mensen op het forum.
Mensen die zeggen dat je geen vooroordelen mag hebben lullen sowieso uit hun nek want iedereen heeft vooroordelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mooi, ik heb het daar ook wel eens over gehad dat ik die meisjes niet aansprak en dan wordt er tegen mij gezegd dat ik geen vooroordelen mag hebben.
Vrouwen met open uitstraling reageren toch beduidend vaak leuker dan die arrogante kwallen (qua uiterlijk)
Uiterlijk zegt zo weinig he.. En net alsof iemand die geen topmodel is er niet aantrekkelijk uit kan zien.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dan een beetje tegen mij lopen zeggen dat ik geen vooroordelen mag hebben gebasseerd op uiterlijk
Daarom zal ik niet snel online gaan daten. Die chemie voel je alleen in het echt.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiterlijk zegt zo weinig he.. En net alsof iemand die geen topmodel is er niet aantrekkelijk uit kan zien.
Hell yeah, chemistry.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daarom zal ik niet snel online gaan daten. Die chemie voel je alleen in het echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |