Ja waarom zou dat niet kunnen?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar tong uitsteken? meen je dat nu? dat doe je toch niet he.
En kijk je ze nu aan met "emotie" dan?
Je tong uitsteken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja waarom zou dat niet kunnen?
Ja nja als ik een bel mij gebaar doe vind ik het zelf grappig dus komt er een natuurlijke lach op mijn gezicht.. maar als ik alleen iemand aan kijk die ik niet ken kan ik niet zomaar lachen.. heb dan altijd zo een geforceerde lach op mijn hoofd
Nothing wrong with that.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:34 schreef kree het volgende:
Silk staat al op een voetstuk van zichzelf, dus om kans daar te maken moet je eerst naar haar toe en haar ervanaf mieteren
Denk dat je et wel goed deed hoor als je er zo bewust bij stil staat dat het 2 uur duurde.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:34 schreef SiIk het volgende:
En verder heb ik me wel weer genoeg in deze zinloze discussie gemengd geloof ik. Het is niet alsof ik hier degene ben die de versiertips nodig heeft ofzo
Ik vroeg alleen hoe ik me meer benaderbaar kan opstellen.
ok ok, maar je tong uitsteken doe je toch niet he.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:35 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja waarom zou dat niet kunnen?
Ja nja als ik een bel mij gebaar doe vind ik het zelf grappig dus komt er een natuurlijke lach op mijn gezicht.. maar als ik alleen iemand aan kijk die ik niet ken kan ik niet zomaar lachen.. heb dan altijd zo een geforceerde lach op mijn hoofd
Wat minder arrogant van je afkijken zou al een heel stuk schelen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:34 schreef SiIk het volgende:
Ik vroeg alleen hoe ik me meer benaderbaar kan opstellen.
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef complicate het volgende:
[..]
ok ok, maar je tong uitsteken doe je toch niet he.
Ach, misschien was het er maar 1. Of waren het er 3. Het viel me in ieder geval op dat het verrekte lang duurde. Maar ik vermaakte me prima in tusentijd, dus niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Denk dat je et wel goed deed hoor als je er zo bewust bij stil staat dat het 2 uur duurde.
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat minder arrogant van je afkijken zou al een heel stuk schelen.
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef habitue het volgende:
[..]
Wat minder arrogant van je afkijken zou al een heel stuk schelen.
Niks mis mee ook dat je graag wilt dat de man de stap neemt eigenlijk, ergens wel vrouwelijk om de grote stoere sterke man voor je te laten werken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, misschien was het er maar 1. Of waren het er 3. Het viel me in ieder geval op dat het verrekte lang duurde. Maar ik vermaakte me prima in tusentijd, dus niet mijn probleem.
quote:
Moet toegeven, nice ass.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
of ben jij echt zo narrow minded dat je dat not done vind
Neen maar tong uitsteken is toch raar. Bedoel als een jongen dat bij mij doet zou ik dat echt raar vinden, bedoel als hij 12 bent ofzo ok, maar toch niet in de 20. Ik denk dat je zelf wel weet wat ik bedoel. OF nietquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 21 maart 2014 19:36 schreef habitue het volgende:
[..]
Je tong uitsteken?Zeg me alsjeblieft dat je 17 bent ofzo.
Nope 23
Is er een bepaalde leeftijd verbonden aan wat voor uitdrukking je mag maken als je gek wilt doen?, of ben jij echt zo narrow minded dat je dat not done vind
Blijkbaar is dat het enige wat je te bieden hebt dan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.
Serieus? ok.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..].. dat vind ik wel close minded van je hoor..
Vaak genoeg leuke reacties mee gehad
hahahaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
met je tong uitsteken had firefly ook altijd veel succes.
Ik bied helemaal niks aanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Blijkbaar is dat het enige wat je te bieden hebt dan.
Ja en met zwaaien losstaand klinkt het ook alsof je een kansloze downey bent, lekker boeiend... Als je over alles gaat zitten nadenken is alles stom en niet goed genoeg..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef Fascination het volgende:
met je tong uitsteken had firefly ook altijd veel succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |