Fax gedaan met werken zeker?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
Wilde er iemand nog warm zaad diep in d'r kutje?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daarom zal ik niet snel online gaan daten. Die chemie voel je alleen in het echt.
Leugens.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.
Ik zou jou gewoon terugmeppen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
Ik had gisteren trouwen ook nog een gevalletje aan me hangen die het alleen maar interessanter vond worden na uitspraken als 'ik ben niet aardig maar wel leuk', en een bitchslap in zn gezicht. (meerdere, deserved. Maar hij vond het alleen maar leuk geloof ik)
Dus mannen diggen die arrogantie wel.
Zo voorspelbaar ditquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
Wilde er iemand nog warm zaad diep in d'r kutje?
Deze manquote:
Dan had ik je eruit laten zetten. Ik sla niet zomaarquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou jou gewoon terugmeppen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef SiIk het volgende:
Dan had ik je eruit laten zetten. Ik sla niet zomaar
En terechtquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ze kijken toch alleen maar naar m'n kont.
quote:
Ach, ik kreeg van omstanders te horen dat ik harder had moeten slaan en dat ik nog te lief bleef, dus het zal allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
Geweldig stukje omgekeerde emancipatie dit.
Je bent niet toevallig een kloon van MFNquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:40 schreef SiIk het volgende:
Ik had gisteren trouwen ook nog een gevalletje aan me hangen die het alleen maar interessanter vond worden na uitspraken als 'ik ben niet aardig maar wel leuk', en een bitchslap in zn gezicht. (meerdere, deserved. Maar hij vond het alleen maar leuk geloof ik)
Dus mannen diggen die arrogantie wel.
Ik heb het 1x meegemaakt niet heel lang geleden dat ik ook gebitchslapt werd... Ik was te ver van de kaart om er een nuchter oordeel over te hebben, zou het mij nu gebeuren zou ik haar een aardig woordje toespreken.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
[..]
Ach, ik kreeg van omstanders te horen dat ik harder had moeten slaan en dat ik nog te lief bleef, dus het zal allemaal wel meevallen.
Je hoeft maar 2 grapjes te maken die ze niet aanstaan en ze slaan jequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het 1x meegemaakt niet heel lang geleden dat ik ook gebitchslapt werd... Ik was te ver van de kaart om er een nuchter oordeel over te hebben, zou het mij nu gebeuren zou ik haar een aardig woordje toespreken.
Het is gewoon simpel, als ik uit het niets ineens in je kruis grijp mag je mij slaan. Andersom als jij aan mijn gelscahtsdelen gaat lopen zitten en niet ophoudt als ik boos wordt, dan sla ik.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het 1x meegemaakt niet heel lang geleden dat ik ook gebitchslapt werd... Ik was te ver van de kaart om er een nuchter oordeel over te hebben, zou het mij nu gebeuren zou ik haar een aardig woordje toespreken.
Jammer je hebt mijn laatste offtopic bericht post gemistquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was om 12 uur al klaar met werken hoor. Maar was even afwezig
je hartsvriendin toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig een kloon van MFN
MFN zit diep hequote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Je bent niet toevallig een kloon van MFN
Nee ik mag je dan ook niet slaan.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Het is gewoon simpel, als ik uit het niets ineens in je kruis grijp mag je mij slaan. Andersom als jij aan mijn gelscahtsdelen gaat lopen zitten en niet ophoudt als ik boos wordt, dan sla ik.
In zo'n beetje alle andere gevallen moeten vrouwen zich gewoon gedragen en is terugslaan geoorloofd.
Ow hoezo?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Jammer je hebt mijn laatste offtopic bericht gemist![]()
Maar ok ik ben weer offtopic nu.
Laat ik het zo zeggen, bij die posts van silk krijg ik ineens weer dezelfde gedachten als toenquote:
Ze zei dat ze zaad wilde en aangezien jij daar nogal om verlegen zit lijkt me dit een prima deal.quote:
Ja maar dat had ik wel gelezen hoorquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze zei dat ze zaad wilde en aangezien jij daar nogal om verlegen zit lijkt me dit een prima deal.
Als ik word aangerand is dat uiterste nood.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik mag je dan ook niet slaan.
Slaan is nooit geoorloofd tenzij uiterste nood.
Wou soort grapje maken, maar was alweer misluktquote:
ik denk bij haar aan blonde haren een goed stel tieten en hoge hakken. met een zandhaas als vriendje.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:04 schreef kree het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, bij die posts van silk krijg ik ineens weer dezelfde gedachten als toen
Paar dames gevingerd op de werkvloer.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Wou soort grapje maken, maar was alweer misluktmaar ok, het is over nu . En heb je nog meiden versiered op het werk ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Volgens mij was ze wel sympathiek toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:06 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk bij haar aan blonde haren een goed stel tieten en hoge hakken. met een zandhaas als vriendje.
Ik denk dat ze me in elkaar had geslagen als internet er niet tussen zatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:06 schreef perro. het volgende:
[..]
ik denk bij haar aan blonde haren een goed stel tieten en hoge hakken. met een zandhaas als vriendje.
Ik heb paar keer mijn tong uitgestokenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Paar dames gevingerd op de werkvloer.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij was ze wel sympathiek toch?
Dat verdien je af en toe ookquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me in elkaar had geslagen als internet er niet tussen zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |