Krijg je daar tegenwoordig al een SV voor?quote:
Yup netwerk van Fredje is in werking gezet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:19 schreef Cara het volgende:
Volgens het AD () heeft Feyenoord interesse in Havenaar.
Grappig, elke keer als ik Vitesse zie spelen denk ik; gelukkig hebben ze maar zo'n waardeloze afmaker, anders hadden ze nu bovenaan gestaan.
Ja want dat heeft de club zoveel geld opgeleverdquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yup netwerk van Fredje is in werking gezet.
Enige toegevoegde waarde wat die Havenaar zou hebben is dat er weer hordes Japanners deze kant op komen net als toen met Ono.
Niet dan, Ik was altijd in de veronderstelling dat het wel een aardige duit opleverde.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ja want dat heeft de club zoveel geld opgeleverd
het is havenaar, niet onoquote:Op zaterdag 22 maart 2014 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet dan, Ik was altijd in de veronderstelling dat het wel een aardige duit opleverde.
Onoquote:
Tjongejonge Caland. Kon je je weer niet inhouden? In Nancy heb ik al doodsangsten door je uitgestaan, maar dit overtreft alles. Nooit meer toelaten tot de Kuip.quote:
Haha omg dat zou sooo een leuke woordgrap zijnquote:Op zaterdag 22 maart 2014 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[ afbeelding ]
De Ajacied (links) op deze foto van Arubaanse afkomst heet van zijn achternaam "Dankerlui".
Ik heb een grijs vermoeden wat die te horen gaat krijgen als hij ooit nog in het eerste van Ajax terecht komt..
Dit gaat toch echt nergens overquote:
Heeft HMF je account gejat?quote:Op zondag 23 maart 2014 01:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Aanwezig in de Irish Pub Vlaardingen met een live-band die 40-45 keer beter is dan die van vorige week. Dit post ik alleen omdat ik dronken ben en een 40-45 grap kan maken.
Bedankt voor deze jinx.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Pistone het volgende:
Volgende week winnen van GAE en Twente wint niet bij Ajax en we hebben de 2e plek in eigen hand.
Alsof ze daar mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Pistone het volgende:
Volgende week winnen van GAE en Twente wint niet bij Ajax en we hebben de 2e plek in eigen hand.
BETER WINT TWENTE VAN AJAX DAN KUNNEN WE MISSCHIEN NOG NAAR DE COOLSINGEL !!!!111!!111quote:Op zondag 23 maart 2014 09:57 schreef Pistone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |