Heb je hem gelezen? Herqules speelt weer de infantiele teringmongool die hij is. Dit is de 14-19e keer ondertussen.quote:
Is goed. Niet dat iemand nog reageert op die Herqules. 40-45 keer die ongein en men gaat hem vanzelf wel negeren.quote:
Oh, ik dacht de 11-11-18e keerquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb je hem gelezen? Herqules speelt weer de infantiele teringmongool die hij is. Dit is de 14-19e keer ondertussen.
Behalve jij nu, maar idd.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is goed. Niet dat iemand nog reageert op die Herqules. 40-45 keer die ongein en men gaat hem vanzelf wel negeren..
Echt hoor, dit soort grapjes is toch voor peuters?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is goed. Niet dat iemand nog reageert op die Herqules. 40-45 keer die ongein en men gaat hem vanzelf wel negeren..
Ben niet op hem ingegaan hoor. Wees verdomme blij dat ik een TR plaats in plaats van happen op de troll. Stelletje incompetente heikneuters.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben niet op hem ingegaan hoor. Wees verdomme blij dat ik een TR plaats in plaats van happen op de troll. Stelletje incompetente heikneuters.
Want een nieuwe sponsor is binnen een dag getekend?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef PIETR het volgende:
Schijnt dat dit het nieuwe uitshirt wordt:
[ afbeelding ]
Volgens FRFC1908. Maarjah, die zijn niet echt serieus meer te nemen na dat nieuws over die zogenaamde nieuwe sponsor ..
Volgens mij was dat een hoax. Uitshirt uit/van Denemarken?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens FRFC1908. Maarjah, die zijn niet echt serieus meer te nemen na dat nieuws over die zogenaamde nieuwe sponsor ..
Dat is toch het uitshirt van Denemarken ?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Is en een hoax en niet door FRFC1908 in omloop gebracht.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een hoax. Uitshirt uit/van Denemarken?
Hoezo? Vorig jaar presenteerden zij het nieuwe uitshirt ook als eerste.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Niet ontkracht. Afbeelding is een ontwerp van iemand van FR12, maar de kleuren kloppen weldegelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want een nieuwe sponsor is binnen een dag getekend?. Er zijn weldegelijk bewegingen achter de schermen geweest hoor. Er is o.a. al vorig jaar (nog voor de Opeldeal) gesproken met enkele bedrijven waarover nu wederom gespeculeerd wordt.
Verder was dit al ontkracht, en komt dit plaatje helemaal neit van FRFC1908.
Als laatste had FRFC1908 het vorig jaar ook bij het rechte eind:
[ afbeelding ]
Dat zei ik al.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoezo? Vorig jaar presenteerden zij het nieuwe uitshirt ook als eerste.
Misschien lopen die sponsorgesprekken nog, niet te snel oordelen.
Is het al 100% zeker dat er geen nieuwe sponsor komt?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:03 schreef PIETR het volgende:
Het is wel degelijk ontkracht, daar het shirt het nationale shirt van het Deens elftal is. Er is geen merk in de wereld die hiervoor zullen kiezen. Grotere varia aan shirts op de markt == meer inkomsten. Heel simpel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niet ontkracht. Afbeelding is een ontwerp van iemand van FR12, maar de kleuren kloppen weldegelijk.
Ja terwijl ik het invoerde zag ik al dat er een stuk posts waren tussengekomen.quote:
Klopt, zeker nu ze minder dan ooit aan sensatienieuws doen (die vervalste loonstrokenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:10 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja terwijl ik het invoerde zag ik al dat er een stuk posts waren tussengekomen.
FRFC heeft zeker niet altijd bij het goede eind, maar over het algemeen aardig betrouwbaar voor een onofficiële bron.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |