Dat idee kreeg ik ook ff maar dat leek me niet zo gezelligquote:Op vrijdag 21 maart 2014 14:51 schreef Puala het volgende:
Ik dacht dat het een topic speciaal voor jou was
Werkenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand nog leuke plannen voor het weekend?
klaverjassen, volleyballen en voetballenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Puala het volgende:
Helemaal niks doen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:09 schreef Puala het volgende:
ook saaiquote:
Waar is je kroeg eigenlijk ergens in NL?quote:
Sportief en gezellig weekendje dusquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klaverjassen, volleyballen en voetballen
I likequote:
Dat heb ik net weer 15 minuten gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:51 schreef TradeMarkie het volgende:
En jij? Terugspetteren naar je geiser?
Ja, er staat maar één ding op de planning voor de komende dagen. Maandag om 0615 uur weer op het werk zijn.quote:
Jep, na 16 jaar huwelijk en 6 jaar vrijgezel te zijn geweest kwam mijn moeder met een vrouw thuisquote:
ok, dan las ik het toch goedquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Jep, na 16 jaar huwelijk en 6 jaar vrijgezel te zijn geweest kwam mijn moeder met een vrouw thuis
Jazekerquote:
Ondanks dat ik haar pas 3 jaar ken voelt het meer als een ouder van me als mijn echte vaderquote:
Maar hoe noem je ze dan? Ik vind het ook wel makkelijk hoor "moeders" maar kan me wel voorstellen dat het voor jou anders voelt.quote:Ik ben dol op de vriend van mijn moeder, en heb geen vader, maar zeg toch maar heel zelden 'mijn ouders'.
Dat is niet ver idd, wip maar een keer langs als je echt in de buurt bentquote:
Allo.quote:
Is goed. Mag ik dan wel een DM met de naam? Er zitten er meer in Barneveld volgens googlequote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:47 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dat is niet ver idd, wip maar een keer langs als je echt in de buurt bent
Mijn wederhelft zegt m.n. "mijn ouders" tegen mensen die hij niet zo goed kent.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zeg eigenlijk meestal dat ik naar mn moeder ga. Of mijn moeder-en-haar-vriend
Oh en ik spreek ze allebei gewoon met hun voornaam aan, dat scheelt dan weer
In Barneveld zou ik ook aan de zuip willen gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Is goed. Mag ik dan wel een DM met de naam? Er zitten er meer in Barneveld volgens google
Hee, wat ik me afvraag is of jij nou altijd alleen aan het zuipen bent in de hotelbar? Ik zie een Bill Murray in Lost in Translation voor me.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In Barneveld zou ik ook aan de zuip willen gaan
Ben op zondag ook gewoon open. Dus je bent van harte welkom als je je niet kan bedwingenquote:
ONZ / Zwaai hier Wilders uit :Wquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:15 schreef MaJo het volgende:
ik zag dat ik gemist werd. Heb de laatste tijd niet zoveel te melden maar lees wel mee
De verkiezingen uiteraard op de voet gevolgd. Interessant wat er nu met de pvv gebeurd maar ook wel een beetje hypocriet. Alsof ze er nu pas achter komen waar de partij voor staatmaar goed, hoe minder pvv hoe beter
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 02:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, wat ik me afvraag is of jij nou altijd alleen aan het zuipen bent in de hotelbar? Ik zie een Bill Murray in Lost in Translation voor me.
Ik zat net even na te denken, en ik kon eigenlijk geen plek noemen. Wel plaatsen/gelegenheden waar het minder verstandig isquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |